Ga naar inhoud

Wianna : 7 februari 2017 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Ik moet er anderhalf uur voor rijden maar als het goed is valt het mee met de files. 

Ik had ergens al gelezen dat een emmertje in de auto handig is ivm evt misselijkheid van de narcose.

Ik heb de paracetamol in huis en een voedingskussen voor in mijn rug.

Ik heb al wat makkelijke kleding klaar gelegd omdat mijn kleding planken hoog zijn en je niet boven schouderhoogte uit mag. 

2 weekjes vrij, heerlijk. 

Ja echt hé!  Laat die zomer maar komen!  Dan zijn wij pas echt bikini klaar ;-)

Ik laat 410 cc plaatsen. Dat vond ik wel een mooi maatje. Ik richt op een mooie volle D.   En jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

O maar dat gaat ook vast heel erg mooi worden!

Met crisalix heb ik mij suf zitten klikken op de 375 en de 410. Ik kon maar niet kiezen... ( en de verschillen zijn ook zoooo enorm groot... NOT...) 

Ik ga straks eens kijken hoe dat nu werkt met een prive fotoalbum. Kunnen we even gluren bij de buren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wianna

 

He meis, Gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb je topics even samengevoegd,zo hoef je er maar 1 bij te houden en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Als je weer thuis bent dadelijk lekker rustig aan doen, goed op tijd je pijnstilling nemen, en daar ook 's nachts je wekker voor zetten, en ik wens je een goed herstel.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, ik ben weer thuis! Met borsten hihi

Moest enorm lang wachten, want de vorige operatie liep enorm uit. Eenmaal beneden werd ik zo verdrietig. (Mijn vader is pas geleden overleden en hij was vaak geopereerd dat ik even helemaal terug ging.) maar ze waren heel erg lief! Toen ik wakker werd was ik nog steeds in die emotionele toestand en riep alleen maar dat ik mijn vader wou bellen..... eenmaal weer boven ging het weer beter. Ze waren allemaal zo lief voor me. Ik voelde me eigenlijk al helemaal goed en wou naar huis, maar ik moest nog even op Nio wachten. Nio zat nog in een operatie. Ik voelde me echt goed en wou echt heel graag naar huis. Heb gevraagd of het niet later telefonisch besproken kon worden en met toestemming van Nio werd dit akkoord bevonden. Een en al file onderweg, maar ik ben thuis en so far so good. Voel me echt goed

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Wianna:

heb me toch een honger!!! Haha

Dat is een goed teken! Niet teveel in 1 keer hé! 

Wat een emo tripje voor je. Blijft altijd lastig dat soort momenten. Die rottige verwerkingstijd met overlijden van mensen die je dierbaar zijn.

Maar je hebt nu wel nieuwe boobies, en dat is wel een topmomentje natuurlijk. Hoop dat je een goed herstel hebt en dat ze zo mooi zijn als dat jij zou willen! liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@senorita beneden was volgens mij de ok... maar eigenlijk nu ik erover nadenk weet ik het ook niet echt meer hahah

Ik had samen met de zuster even gekeken en het zag er volgens mij goed uit... zal vd week wel eventjes foto's erop zetten

@Blondjuh dank je wel! Jij nog even wachten. Spannend meis!

@Boob buddy Ja dat was zeker even een emotioneel tripje... maar wat je zegt ik heb nu nieuwe boods. Daar op focussen en op een goed herstel. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt hahahaha kan je nagaan?!

ik werd ontvangen door Anna en volgens mij daarna begeleid door Charlotte (als ik goed heb onthouden. Een blond meisje super lief. Ze heeft zelfs nog een invlecht in mijn haar gedaan voor ik wegging. 

Nu ik erover nadenk... ik had een strakke knot op m'n hoofd voor de operatie en toen ik wakker werd ging die op half 8 

Maar ze waren echt super lief voor me! Voelde me echt op m'n gemak. 

Jaaa ik heb het gewoon gedaan. 

Ben het rugliggen nu al zat! 

Ze zijn wel stuk kleiner dan die van jou. Zag net je nieuwe foto! Echt super mooi! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning meiden,

wat een nacht zeg! Kon maar moeilijk in slaap komen op mijn rug. Eenmaal in slaap werd ik al snel wakker. Toen heb ik de naproxen ingenomen en weer in slaap gevallen. Daarna werd ik wakker, omdat ik van de warmte mijn armen echt heel wild boven de deken zwiepte. Dat deed wel ff pijn, maar viel toch weer in slaap, ondanks dat ik me echt dom voelde. Vervolgens werd ik later over verhit wakker.  Dacht oh neeeee ik heb koorts, maar wat bleek nou, ik had het heel koud voor ik ging slapen dus had mijn dikke vest over mijn lange mouwen shirt, joggingbroek met dikke sokken allemaal nog aan. Ook beetje misselijk al sinds vannacht! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, February 08, 2017 om 06:19 zei Wianna:

Morning meiden,

wat een nacht zeg! Kon maar moeilijk in slaap komen op mijn rug. Eenmaal in slaap werd ik al snel wakker. Toen heb ik de naproxen ingenomen en weer in slaap gevallen. Daarna werd ik wakker, omdat ik van de warmte mijn armen echt heel wild boven de deken zwiepte. Dat deed wel ff pijn, maar viel toch weer in slaap, ondanks dat ik me echt dom voelde. Vervolgens werd ik later over verhit wakker.  Dacht oh neeeee ik heb koorts, maar wat bleek nou, ik had het heel koud voor ik ging slapen dus had mijn dikke vest over mijn lange mouwen shirt, joggingbroek met dikke sokken allemaal nog aan. Ook beetje misselijk al sinds vannacht! 

Xxx

Zo dat is inderdaad even schrikken.. Gelukkig was het niet zo! 

 

Hoe is het nu met je herstel en ben je blij met je nieuwe borsten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @B00bies

hoe gaat het met jou?

met mij gaat eigenlijk heel erg goed. Ben nu voor het eerst aan het werk. Gaat prima alleen krijg er wel spierpijn in mijn nek van en merk dat ik ontzettend moe ben! In eerste instantie was ik niet zo heel erg tevreden over de grootte, maar begin nu wel te merken dat ze aan het veranderen zijn, dus ik wacht geduldig af. De vorm vind ik wel erg nooi en ik herken mijn oude borsten er in terug. Dus daar ben ik heel erg positief over. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Wianna:

Hi @B00bies

hoe gaat het met jou?

met mij gaat eigenlijk heel erg goed. Ben nu voor het eerst aan het werk. Gaat prima alleen krijg er wel spierpijn in mijn nek van en merk dat ik ontzettend moe ben! In eerste instantie was ik niet zo heel erg tevreden over de grootte, maar begin nu wel te merken dat ze aan het veranderen zijn, dus ik wacht geduldig af. De vorm vind ik wel erg nooi en ik herken mijn oude borsten er in terug. Dus daar ben ik heel erg positief over. X

Hoi, 

Ja, goed! Maar ik begin nu wel ongeduldig te worden. 10 april duurt nog zo lang.. Ik ben blij als ze erin zitten en die 6 weken herstel voorbij zijn! 

 

Erg fijn om te lezen dat het al zo goed gaat! Maar vond je ze eerst te groot dan of te klein? (Dat is echt mijn nachtmerrie) Gelukkig veranderen ze idd nog en kan je er nu eigenlijk nog niet zo heel veel over zeggen :)

 

Welke maat sport bh draag je nu en hebben mensen in je omgeving er nog iets over gezegd? Ik las dat je foto's zou plaatsen. Mag ik die misschien zien? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies

ah voor je het weet is het zover hoor. Ik was eerst te bang voor te groot, maar nu vind ik het te klein, maar aangezien ze nog aan het veranderen zijn zal het vast  Nog goedkomen. Helemaal als ik de meerdere weken foto's van andere meiden zie. Vandaag wel echt een drukke dag. Moest echt heel veel doen, maar nog steeds geen last wel erg moe. Dat wel. Mijn sportbh is nu 80c... niemand ziet iets. Droeg en draag wijde kleding en droeg altijd een maximizer. Alleen mijn vriend weet het en hij vindt ze erg mooi. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.