Ga naar inhoud

Wianna : 7 februari 2017 : Dr. Nio : Park Medisch Centrum


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en weet nog noet helemaal de weg. Ik heb besloten dat ik ook eindelijk voor een borstvergroting ga. Ik heb de kliniek in Bosch en Duin op het oog of de a kliniek in Huis te Heide. Ik hoop dat ze op mijn spier geplaatst kunnen worden. Maandag as ga ik gelijk bellen om een afspraak voor een consult in te plannen. Mijn vriend zal mij bijstaan en na de operatie gaat hij 1,5 week vrij nemen om de kinderen te verzorgen  (7&10 jaar)Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met 1 van de genoemde klinieken en of jullie nog tips enz voor mij hebben. Alvast heel erg bedankt. Groetjes Wianna

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie en zal dat idd eventjes doen. Bedankt voor de tip.  Ik heb inmiddels een afspraak voor een consult. Deze is 10-1 bij Dr A. Michels. Ik ga het gewoon aankijken. En denk dat het misschien ook een kwestie is van je gevoel volgen?  Vind het zo eng en moeilijk allemaal. Ik hoop dat het voor mijn borstspier kan. Groetjes van Wianna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zoiezo heel belangrijk je gevoel te volgen. Anders ga je twijfelen of nog erger achteraf spijt krijgen. En bij zo een soort beslissing wil je dat absoluut niet! 

Veel plezier op je eerste consult, laat je goed informeren en vergeet niet om foto's te maken, zowel voor als na dan kan je die thuis nog eens rustig bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, 

vandaag ben ik op consult geweest bij de Nio in Rotterdam. Ik vond het een fijn gesprek. Ik ga voor de hydrogel Monobloc en word 7-2 geopereerd.  Vind het zooo spannend. Ze worden voor de borstspier geplaatst. Daar ben ik erg blij mee, omdat dan het herstel waarschijnlijker sneller gaat. Ik heb nu een 80b en er komt 340cc bij (als ik het goed heb begrepen)  Nu afwachten hihi 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! De eerste stap door de afspraak te bevestigen is gezet. Nu morgen de vrije dagen gaan regelen. Hopelijk gaan ze niet vragen wat ik ga doen hihi. Voelde me bij dr Nio gelijk prettig. Heb hierdoor ook de andere afspraken afgezegd. Het passen vond ik wel een dingetje hoor. Sta je dan haha. Ik ga niet voor te groot. Eigenlijk net zoiets of ietsje groter als met maximizer aan. Niemand weet het. Alleen mijn vriend weet het. En dit wil ik ook zo houden.  Nu kan het aftellen echt beginnen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super toch meis, en op zich hoef je niet te vermelden waarom je vrije dagen op wilt nemen, je hebt recht op je privacy.

 

Klopt, maar ja Nio ziet er zoveel, die kijkt er niet meer van op, en voor jezelf kan het dan idd een beetje ongemakkelijk zijn, maar het geeft je wel een beeld hoe het ongeveer gaat worden, en bij Nio zit je goed.

 

En hoe groot je gaat maakt toch ook helemaal niet uit, het gaat erom dat jij je dadelijk weer goed in je vel voelt zitten,dat is het enige wat telt, dat jij trots in de spiegel kunt kijken.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Wianna:

Hallo meiden, 

vandaag ben ik op consult geweest bij de Nio in Rotterdam. Ik vond het een fijn gesprek. Ik ga voor de hydrogel Monobloc en word 7-2 geopereerd.  Vind het zooo spannend. Ze worden voor de borstspier geplaatst. Daar ben ik erg blij mee, omdat dan het herstel waarschijnlijker sneller gaat. Ik heb nu een 80b en er komt 340cc bij (als ik het goed heb begrepen)  Nu afwachten hihi 

xxx

Leuk en je bent al snel aan de beurt! spannend!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan echt niet wachten. Ben zo benieuwd! Heb achteraf toch wel een heleboel vragen.... 

Ik wil heel graag op een,voor het oog, een c cup uitkomen. Zijn je bh maten dan cup d?

waar kan ik een goede sportbh aanschaffen?

Ik krijg de hydrogel voor de spier, maar lees veel dat ze daar minder voor geschikt zijn.... 

Hoe breed zijn ongeveer de indicies?

en is het zo dat hoe meer je borsten opgevuld worden des te minder natuurlijk de borsten worden? 

Wie kan mij meer vertellen over rimpeling? Dr Nio zei dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken... maar doe ik ergens toch een beetje 

x wianna

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Wianna:

@senorita ja snel he?! Begin nu wel twijfels te krijgen over de maat. Maar volgens mij heeft iedereen dat. Wat zijn ze van jou mooi geworden! Echt super! Gaat het een beetje met je? X

Ik hou me rustig en lig zoveel mogelijk in bed. Wel lastig alleen op  je rug te mogen liggen maar ja het Is niet anders!

Ja vind je ze mooi? Ik vind ze een beetje "opgeplakt" er uit zien maar neem aan  dat het nog een beetje zakt. Ik had duidelijk aangegeven geen ronde ballen te willen dus...

Bij jou slaat de twijfel toe las ik? Erg is dat he , anders gewoon nog een keertje passen bij Nio, zodat je zeker weet wat goed bij je past en je er tevreden mee bent!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@senorita Ja ik vind ze echt mooi! Denk dat dat nu nog een beetje komt doordat je net geopereerd bent hoor. Echt een super mooie maat!

Heb je veel pijn? 

Je hebt 370 erin laten zetten he? Mag ik vragen wat je maat hiervoor was? En je hebt toch voor de spier?

ze zijn echt super mooi geworden! Echt waar. Ik ben idd echt heel erg aan het twijfelen. Veel ook wat als en stel dat.... maar zo zit ik eigenlijk een beetje in elkaar. Ik wil gewoon een echte c heb nu 80 b....  denk dat 340 dan wel genoeg is. Kan gewoon niet geloven dat ik echt de stap heb gezet hihi. En jij hebt het nu al achter de rug gewoon. Lekker goed uitrusten. Ben benieuwd hoe ze over een paar dagen zijn. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn valt me erg mee, het Is alleen moeilijk om je armen niet te gebruiken en op je rug te liggen. Heb idd 370cc voor de spier.

Mijn  voorsituatie was ook 80B, had vroeger een A  Er staan foto's in mijn album dus daar kun je even kijken.

Ja hè ik heb het gedaan! Kan het zelf ook bijna niet geloven! Heb zo lang mee gelezen op het forum! Nadat ik een datum hadden afgesproken dacht ik nog steeds bij mezelf: ik kan altijd nog afzeggen. Maar ja dan doe je de aanbetaling en wordt het al echter. En nu ineens is het al gebeurd!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goedemorgen ladies,

Ik ben aan het aftellen. 7 febr word ik geopereerd. Kan het amper geloven. 

Nu ben ik op zoek naar ervaringen, tips en adviezen. Ik realiseer mij dat ieder herstel anders verloopt, maar toch probeer ik wat richtlijnen te krijgen.  In principe heb ik maar 1 week vrij van werk.... en moet ik na 1 week ook mijn kinderen weer naar school brengen enz. Dit zou zowel met de fiets als auto kunnen. De implantaten komen voor de spier. 

In hoeverre is dit realistisch? Alle tips/adviezen/ervaringen/ideeen/oplossingen zijn welkom

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Wianna Ik ben 9 februari aan de beurt. En ook voor de spier. Dus ik ga je even volgen ;-)

Ik heb 2 weken vrij genomen. Voor de zekerheid.

Ik heb begrepen dat bij een kantoorbaan dit allemaal mogelijk is.

Autorijden lees ik verschillende berichten over. 

Ik ga ervan uit dat ik mij 2 weken lang als een T-Rex zal gaan bewegen. (Ik hoop dat het dan alleen maar mee zal vallen haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Boob buddy spannend allemaal he?!

ik heb een kantoorbaan.... ik ga het gewoon aankijken. Gaat het dan is het mooi en gaat het niet dan moet ik dan maar kijken naar een oplossing. Opeens is het heel druk op werk en komt niets uit en zoveel vrije dagen heb ik ook niet, omdat ik rekening moet houden met de vakanties van de kinderen. 

Waar word jij geopereerd? En heb je opeens ook zoveel twijfels hihi?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt altijd wel zo te zijn wanneer je eens voor jezelf kiest het ineens druk is op het werk.  

Ik heb 9 februari mijn operatie.  Ik heb geen twijfels of ik het moet doen.  Ik begin nu alleen wel in doom scenario's te denken.... wat nu als.... 

Nog even! We gaan voor prachtige boobies! Heb je al voor foto's?  Ook in een bh die je nu draagt? Die tip kreeg ik laatst.  En dan later na de operatie weer eens aantrekken.  Dan zie je pas echt verschil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wianna:

Dinsdag is het zover. Moet mij om 10 uur melden. Tot nu toe totaal geen zenuwen! 

Spannend!  Mooie tijd ook trouwens. Hoef je niet zo lang nuchter te blijven. 

Die zenuwen zijn ook nergens goed voor in dit geval.  

Ik tel gezellig met je mee.  Als jij het achter de rug hebt hoef ik nog maar twee dagen!  Ik moet er dan ook om 10 uur zijn. 

Heb je nog speciale voorbereidingen getroffen? 

 

En nog eens wat anders..... overal is nu uitverkoop..... maar welke maat hebben we straks?  Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voor jou schiet het ook al op. Moet jij van ver komen? Ik heb nl geen idee hoe laat ik moet vertrekken ivm files. 

Heb eigenlijk helemaal geen voorbereidingen getroffen. Huis helemaal netjes en boodschappen in huis en een week vrij. Jij? 

Hihi ja echt he ben ook zo benieuwd naar de maat straks. Denk dat we wel een goede periode hebben uitgekozen. Zijn we van de zomer tenminste strand proof. Hoeveel cc laat jij plaatsen? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.