Ga naar inhoud

BV-reunie voor dames die 6 maanden of langer po zijn.....


Aanbevolen berichten

Beste dames,

Heb even een nieuwe topic geopend, want ben benieuwd naar dames, die 6 maanden of langer geleden een bv hebben gehad en hoe gaat het nu met ze!

Ben benieuwd naar hun borsten of zij nog tevreden zijn en hebben ze nog tips voor de dames die pas of nog geholpen worden!

Soort bv-reunie..... :51::51:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rolinda,

Ik ben ruim 7 maanden po, en alles gaat super! Al lange tijd nergens meer last van, en nog steeds heel tevreden met het resultaat! Beste tip die ik kan geven, geduld geduld geduld, goed de tijd nemen om te herstellen, die 6 weken basisherstel vliegen voorbij, probeer ervan te genieten. ^_^

:51:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Eefje... :119: van jou zijn super!

Ben ook benieuwd naar andere dames, hoe het nu met ze gaat!

Wij die net geholpen zijn of nog geholpen worden, hebben zoveel vragen aan elkaar en proberen elkaar te helpen, maar wij hebben nog net niet zoveel ervaringen als de dames die al langer po zijn!

Dus dames meld jullie aan en geef ons tips en raad.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu iets langer als een jaar PO en het is tot nu toe nog de beste keuze die ik gemaakt heb.

Altijd was ik onzeker en nu niet meer. Net wat Eefje zegt, heb geduld. Ik wou veel te veel en vond ook dat ik alles al eerder kon als de 6 weken die er voor stonden maar ben blij dat ik me toch heb ingehouden.

En achteraf hadden ze van mij wel wat groter gemogen. Niet veel groter, maar ik 'durfde' niet en wou normale borsten maar achteraf denk ik wel es van 'er is wat achter de spier verdwenen en er had wel wat cc bij gemogen, mocht ik ooit voor een wissel gaan, dan komt er wel wat bij'.

Maar idd... rust, en vooraf heel veel vragen stellen aan je arts.

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu iets meer dan 9 maanden PO. Het gaat gelukkig helemaal goed! Ik heb behoorlijk lang last gehad, maar dat is nu bijna helemaal over.Ik voel nog wel eens een steekje bij het litteken, maar dat is maar heeeel af en toe.

Mijn borsten vond ik lange tijd te groot en nu vind ik ze helemaal bij me passen.

En idd rust en geduld hebben! Goed naar je lichaam luisteren en niet teveel doen in de eerste 6 weken(eigenlijk de eerste paar maanden).

Heb je ook nog concrete vragen?

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je een bv , doe het als je jong bent en je'r nog lang van kan genieten .

Een bv is lang niet zo onbespreekbaar als dat je zou denken . Regeert men negatief dan is dat eerder uit onwetendheid . Eens ze je beweegredenene kennen (niet iedereen is gezegend met pakweg een 'ideale' D-cup) en ze het rezultaat zien , draaien ze wel bij .

En ... cliché : als je kan kiezen tussen 2 maten neem dan de grootste want grootte went .

Ik vond de mijne dus echt wel te groot het eerste half jaar maar nu zou ik niet kleiner (groter ook niet hoor) willen .

Tips ?

Elk herstel is anders , ook dat van je eigen 2 borsten afzonderlijk .

Dat de ene (even) wat lager hangt dan de andere of achterop hinkt qua herstel is normaal .

Een bv is en blijft een operatie - je borsten zijn de wonden - zit er dus niet teveel aan te prutsen of beugelbh's te passen .

6 weken is een basisherstel : gedurende die tijd kapselen je protheses in en dalen ze ook 't snelst .

Uiteindelijke vorm zie je ong. op 3 maanden en na een jaar ben je echt 'genezen' .

Goed de richtlijnen van het herstel volgen en kan je na 6 weken geen beugelbh verdragen , draag de sportbh een weekje langer .

Naar je lichaam luisteren : neem je teveel hooi op je vork dan zal zich dat uiten in pijn . Dat is niet noodzakelijk een slecht teken maar doe het dan wat rustiger aan .

Voel je je slecht , heb je een slechte dag , heb je vragen , wil je eender wat kwijt : smijt 't op 't forum en ze toveren hier terug een smile op je gezicht .

We zitten immers allemaal in 't zelfde schuitje en weten direct wat je bedoelt .

'Geen enkele vraag is dom , enkel dommerikken stellen geen vragen' :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.