Ga naar inhoud

aub. reacties wk genk


Gast Meissie

Aanbevolen berichten

Aan alle trotse BOOBIE-eigenaren!! :1big_boobs:

Bij deze wil ik iedereen die bij de Wellnes-kliniek in Genk haar nieuwe BOOBS

heeft "gekregen" vragen om te reageren!!!!

Zelf ga ik 9 sept bij Dr. Visser mijn langverwachte vrouwelijkheid krijgen.

Mijn wens is om van kleine A naar volle C (evt kleine D.... Debby :123: ) te gaan

Ik zou jullie via deze weg wilen vragen te reageren en als het kan/MAG jullie foto's bekijken.

Velen van jullie hebben een album met een wachtwoord, en om iedereen uit te zoeken en

'n persoonlijk bericht te sturen is voor mij als FORUMLEEK bijna een onmogelijke opgave!!

Misschien zouden jullie ook erbij kunnen vermelden of het gaat om rond/anatomisch, het aantal CC

boven/onder/dual en als het niet teveel gevraagd is jullie lengte en gewicht!! Zelf 1.68 en 61kg

alvast Hééééél erg bedankt voor eventuele reacties. :109:

Ik heb ook al een ander topic Meissie1979:9sept:Dr. Visser: Genk bij BV verslagen

Ik zal hier ook mijn foto's + verslag plaatsen van mijn nieuwe aanwinst zodra ik ze :1boobs: heb!

Ik zou ook graag Eefje, Debby en lady_s via deze weg nogmaals bedanken voor alle reacties en de FOTO'S

die ik tot nu toe heb mogen bekijken. En moontje voor het reageren!! :59:

@ jantina nog ff dan horen wij er ook bij!!

AAAAH NOG 15 NAGGIES

Grtz en Liefs Meissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meissie

als je in topic operatieverslagen kijkt,kan je precies zien achter de namen wie er geweest is en geholpen is daar,die dames kan je dan even een mailtje doen met de vraag hun foto,s te mogen bekijken.

vaak staat er ook in de handtekening welke prothesen ze hebben,welke maat voorheen en erna en hoeveel cc,s ze hebben gehad :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi B-cupje

Bedankt voor je reactie en het pb, :116:

Heb direct even bij je gespiekt, en ziet er erg mooi en natuurlijk uit

Schrok wel ff :20: van die foto met de nietjes, hoewel je daar achteraf niets meer van ziet.

't is en blijft toch een operatie, hé

ben wel blij om te zien dat er ook nog "beweging" in zit, :01: zoals je ze in dat zwarte topje

kunt Push-uppen.

Maar vooral erg natuurlijk resultaat, WAUW

:66: Zou ik misschien jouw foto's mogen printen?

GRTZ Meissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane : mooi is dat niet hé de eerste weken .

Die nietjes zijn idd wat afschrikwekkend maar liet ook die foto's maar staan zodat iedereen ziet dat 't wel in orde komt . Pijn doet dat echter helemaal niet en de littekens vervagen snel (maaar onder de borstplooi bij de meesten ook wel vind ik) .

Vind het rezultaat precies wat ik wou al verkiezen de meesten meer bolling , voor mij is 'minder bolling' wat natuurlijker .

Tuurlijk mag je printen , denk niet dat ik herkenbaar ben :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks b-cupje , vindt ze namelijk erg natuurlijk.

dual plane doet wel meer pijn, :133:

maar resultaat blijft op lange termijn toch ook mooier?

ben wel beetje zenuwachtig, maar heb alle vragen op een briefje geschreven zodat ik niks vergeet!!!

Nog 3 naggies, ALMOST UNREAL!!!!!! :126:

Grtz Meissie

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.