Ga naar inhoud

Tongpiercing


Jilly

Aanbevolen berichten

Hi girls,

Nog 1 week en ik begin me serieus zenuwachtig te voelen. Stel me ineens over alles vragen :-s

9 maanden geleden heb ik voor de 2de keer een tondpiercing laten doen. Nu vroeg ik me af of ik de piercing mag laten zitten tijdens de operatie?

Ik heb de piercer gisteren gebeld en hij zei me dat ik de piercing max 1u mag uit laten omdat hij anders misschien wel zou dichtgroeien aangezien hij er nog niet zo lang inzit.

Hij stelde wel voor om een plastiek staafje in te doen tijdens de operatie.

Waarom kan een plastiek staafje wel en metaal niet?

Als het te maken heeft met beademingstoestel, heeft het toch geen verschil of het metaal of plastiek is?

Thx alvast voor de reacties...

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Goeie vraag.. Ik had er niet van te voren bij stil gestaan..

Ik weet niet of het van belang is welke pc. Je hebt..

Maar voor een algemeen antwoord op je vraag ja..

Als goed is krijg je meer dan een week van te voren

Een concept met alle informatie over de operatie zelf en wat je er voor moet

Laten kwa eten drinken en siraden..

Ik had zelf wel aan mijn ringen gedacht en tuis gelaten maar

Mijn tong en navelpiercing moest ik er daar terplekken uithalen.. Oorbellen ook

Dingen die echt niet af of uit kunnen mogen bij uitzondering afgeplakt worden.. Alleen bij een tongpiercing word dat wat moeilijk .... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest mijn piercings uit doen.

Omdat ik hoorde dat je tongpiercing met een half uur dicht kan zitten heb ik er een plastic staafje doorheen gedaan. Voor de zekerheid toch van tevoren nog even gemeld en dat was no problemo.

Mijn navelpiercing heb ik eruit gelaten en dat ging prima.

Ik zou 'm voor de zekerheid gewoon vervangen door plastic, iig niet gelijk eruit halen want als ie dichtzit zou dat zonde zijn. Mochten zij zeggen dat ie eruit moet dan kan dat daar altijd nog.

De tijd tussen de narcose en wakker worden was bij mij 45 minuten. Je zou 'm dan in die 45 minuten uit kunnen laten en dan misschien weer gelijk erin stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn tong piercing om half 2 smiddags uitgedaan en savonds pas om half 10 weer in gedaan..

Eerder had ik er geen behoefte aan haha.. ;)

Maar heb die piercing dan ook al 6 jaar.

Misschien ligt het daar ook aan..

Liefss

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Toevallig heb ik net m'n laatste consult gehad voor volgende week. Ik vroeg ook of ik mijn navelpiercing uit moet doen. Dat moet zeker. De pc vertelde dat je anders brandwondjes krijgt door de techniek die ze gebruiken om de huid open te schroeien? Vandaar dat het uitmaakt of er plastic of metaal in zit: mtaal geleidt electriciteit, plastic niet.

Hoop dat je hier wat aan hebt!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelsey,

Ja gaat wel hoor.. :)

Zolang ik die pijnstillers maar op tijd in neem gaat alles best...

Ja er is 450 cc ingegaan, best veel!

Ik had gevraagd om een volle C, D maar ik weet niet waar ik nu op ga uitkomen..

Wezulle het allemaal zien..

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik ben er alleszins wijzer van geworden. :rolleyes:

Aangezien de operatie volgende week al is en ik toch nog wat twijfelde of het nu wel of niet mocht blijven, eventueel vervangen door plastiek staafje, heb ik toch nog voor de zekerheid gebeld naar Beaucare en daar hebben ze me deze keer duidelijk gezegd dat het eruit moest en niet vervangen mocht worden door een plastiek omwille van het beademingsstoestel.

Ik hoop dat ze niet dichtgegroeid zal zijn tegen dat de operatie achter de rug is. :145:

In ieder geval zijn mn nieuwe borsten belangrijker ;) dan de tongpiercing maar zou het toch jammer vinden...

Op hoop van zegen nemen we het risico maar he :71:

Liefs,

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.