Ga naar inhoud

Piercings en operatie


bloempje70

Aanbevolen berichten

Ik heb 9 gewone oorbellen (die ik makkelijk in en uit kan doen) en nog 4 piercings. Nou moeten mijn 2 kraakbeenpiercings in mijn oor uit en mijn navelpiercing en intiempiercing mogen inblijven. Juist voor die in mijn oor ben ik bang dat ik ze niet meer inkrijg na de operatie en ze moeten echt uit van de anesthesist. Ook wist de gynaecoloog in het ziekenhuis waar ik werk te vertellen dat ze beter allemaal uitmoeten omdat je brandwonden kan krijgen op die plekken, doordat er met stroom gewerkt wordt. Fijn idee....

Hoe was dat bij jullie? Ben erg benieuwd!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het idee erachter is dat het geleid omdat het metaal is. Dus ik denk dat ik sowiezo maar bioplast in mijn navel en doos doe....

ik heb ze gewoon laten zitten, was geen enkel probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, wilde het ook niet, want die in mijn onderste regionen had eruit geknipt moeten worden :104: , dat gaf ik dus kort voor de operatie aan, en zij reageerden alsof het een rare vraag was, ze kwamen er toch niet in de buurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zeiden ze bij mij ook, maar zowel die gynaecoloog als mijn zwager (is ook anesthesist) hebben het over het gevaar van brandwondjes door de geleiding. Die in mijn oren moeten eruit, omdat ze evt. klemmetjes erop willen zetten om je zuurstof te meten, waarop ik al zei: kan dat dan niet aan mijn andere oor? Maar helaas....

Link naar reactie
Delen op andere sites

kennelijk niet? Ik vond het ook al zo raar. Stond ook binnen 5 minuten weer buiten.... En dat terwijl er eerst een andere anesthesist mensen te woord stond die veeeel langer binnen bleven! Ik kijk wel vlak voor de operatie. Laat er gewoon maar bioplast in doen en dan maar hopen dat ze niet uit hoeven.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb oorbellen een tong- en navelpiercing.

Mijn navelpiercing had ik uitgedaan... die heb ik al 10 jaar dus die groeit niet meer dicht :rolleyes: Net als gaatjes in mijn oren.

Mijn tongpiercing heb ik zo lang mogelijk ingehouden, toen ik geopereerd werd had ik 'm uitgedaan en er een plastic staafje door gedaan (Gekocht bij piercing studio, wel in Amerika maar die hebben ze ook vast in NL ^_^ ). Na de operatie weer uit gedaan.

Ik was maar 45 min. onder narcose.. dus weet niet of je ook een plastic staafje kan kopen of anders misschien een uurtje uit laten. De meeste groeien niet binnen no time dicht... zover ik weet groeit het gaatje in je tong snel dicht (is spier).

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was hem vergeten.... ben maandag geopereerd en heb tongpiercing vrijdag er gelukkig nog net ingekregen, wel een hoop zenuwachtig geduw en getrek, maar hij zat er weer in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

K heb een keer een gaatje in mn oor weer 'geheropend' met een hete naald, maar dat lijkt me niet aan te raden met je tong haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die moet er wel uit,ivm een beademingsbuisje wat ze inbrengen... en zo snel gaat hij niet dicht hoor! ik heb tot maandag gewacht ofzo met opnieuw erin doen. als je dat dezelfde dag of andere dag doet is er nix aan de hand. en net van te voren pas eruit halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik liet dat niet toe hoor,laat echt niet iemand daar zomaar even kijken,kwestie van vertrouwen,lijkt me toch?

In zo een dingen zijn veel patiënten niet expres en soms wel vaak niet te vertrouwen.

Vraag je of ze een beugelbh aanhebben, en ze antwoorden nee. Heb je echt vaak dat ze nog één aanhebben :121:

Uiteindelijk ben je verantwoordelijk voor de gezondheid van je patiënt tijdens de ingreep, als ik iemand voor me had die ik niet vertrouwde zou ik ook kijken. Maar ze hebben bij haar niet gekeken dus geen probleem toch

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.