Ga naar inhoud

lolo1710 : 5 januari 2017 : Dr. Theunis : AZ Jan palfijn : Merksem


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

 

5 januari ga ik onder het mes !!! 

Ik ben zoooooooooo zenuwachtig !!!

Maar ook heel blij.. Ik heb heel snel grote borsten gekregen en de 1 bijna het dubbele van de de ander.
Een goede bh vinden is dan ook een ramp!!
Om dan nog niet te spreken over kledij!!

 

Ik haat mijn borsten nu en ik heb dan ook helemaal niet graag dat iemand er constant aan zit...
Mijn lieverd is dan weer een borstenman en vindt mijn paar de mooiste op aarde :wub:.

Ik hoop dat ik met mijn nieuw paar er meer van zal kunnen genieten ...

 

Ik heb daarna heel snel 2 kindjes gekregen.
Nu dat de jongste er 3 is en ik zeker ben dat 2 genoeg is heb ik dan toch de stap gewaagd om te consulteren.

En ja nu weten we de datum .....
Ik heb natuurlijk ongelooflijk veel vragen en ik hoop dat ik ze bij jullie kan stellen :D.

Hier komen ze :

 

  1. Ik wil nog afvallen ( het lukt maar met de feestdagen ben ik wat in paniek dat ik mij streefdoel niet haal) Mag ik daarna gewoon verder afvallen ?
  2. Hoe beslis je over je cup maat? Ik wil kleiner maar ook niet te klein !! Ik denk dan aan juist groot genoeg om sexy te blijven en klein genoeg om eens bh vrij de dag door te gaan ( man dat lijkt me zooooooo fijn!!!)
  3. Ik las iets over een borstband ???
  4. Ik sport nu elke dag 1 uur sport.... kan ik dit aanhouden ? Als het alleen maar ligfietsen is?
  5. Of kan en mag ik ( als het me lukt) meteen een uur gaan wandelen???
  6. Wat zijn goede bh's voor na de operatie en waar kan ik deze vinden?
  7. Kan ik /mag ik een elektrische buikspiertrainer gebruiken na de operatie?
  8. Ik heb week 5 een speciaal weekend ... kan ik dan al terug seks hebben?
  9. Ik heb week 6 een galafeest... ik dans graag gaat dat dan?

 

Zoals je kan zien heb ik nogal wat vragen !!
Ik hoop echt dat jullie mij hierbij kunnen helpen!!

 

 

Groetjes ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei lolo1710:

Hey meiden,

 

5 januari ga ik onder het mes !!! 

Ik ben zoooooooooo zenuwachtig !!!

Maar ook heel blij.. Ik heb heel snel grote borsten gekregen en de 1 bijna het dubbele van de de ander.
Een goede bh vinden is dan ook een ramp!!
Om dan nog niet te spreken over kledij!!

 

Ik haat mijn borsten nu en ik heb dan ook helemaal niet graag dat iemand er constant aan zit...
Mijn lieverd is dan weer een borstenman en vindt mijn paar de mooiste op aarde :wub:.

Ik hoop dat ik met mijn nieuw paar er meer van zal kunnen genieten ...

 

Ik heb daarna heel snel 2 kindjes gekregen.
Nu dat de jongste er 3 is en ik zeker ben dat 2 genoeg is heb ik dan toch de stap gewaagd om te consulteren.

En ja nu weten we de datum .....
Ik heb natuurlijk ongelooflijk veel vragen en ik hoop dat ik ze bij jullie kan stellen :D.

Hier komen ze :

 

  1. Ik wil nog afvallen ( het lukt maar met de feestdagen ben ik wat in paniek dat ik mij streefdoel niet haal) Mag ik daarna gewoon verder afvallen ?
  2. Hoe beslis je over je cup maat? Ik wil kleiner maar ook niet te klein !! Ik denk dan aan juist groot genoeg om sexy te blijven en klein genoeg om eens bh vrij de dag door te gaan ( man dat lijkt me zooooooo fijn!!!)
  3. Ik las iets over een borstband ???
  4. Ik sport nu elke dag 1 uur sport.... kan ik dit aanhouden ? Als het alleen maar ligfietsen is?
  5. Of kan en mag ik ( als het me lukt) meteen een uur gaan wandelen???
  6. Wat zijn goede bh's voor na de operatie en waar kan ik deze vinden?
  7. Kan ik /mag ik een elektrische buikspiertrainer gebruiken na de operatie?
  8. Ik heb week 5 een speciaal weekend ... kan ik dan al terug seks hebben?
  9. Ik heb week 6 een galafeest... ik dans graag gaat dat dan?

 

Zoals je kan zien heb ik nogal wat vragen !!
Ik hoop echt dat jullie mij hierbij kunnen helpen!!

 

 

Groetjes ^_^

Hmmm ik had toch op een berichtje gehoopt.... :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afvallen nadat je bv hebt laten doen is niet aan te raden, bespreek dit maar eens met je pc

je cupmaat moet je beslissen door het passen. Kijk wat je mooi vindt en past bij je lijf.  Borstband heeft niet iedereen. Soms zitten de protheses na de operatie vrij hoog. De borstband helpt dan om ze te laten zakken. Je pc zal zeggen of je deze wel of niet nodig hebt. Sporten de eerste 6 weken wordt afgeraden ivm kapselvorming. Maar ook dit is iets wat je moet bespreken met je pc. Hij zal je passend advies geven.  Een uur wandelen gaat je echt nog niet lukken hoor, je lijf heeft rust en herstel nodig. Goede bh's kan je op het forum zoeken door de zoekbalk bovenin te gebruiken. Maar ook hierin kan de pc je een advies geven. Seks wordt de eerste 4weken afgeraden dus week 5 moet wel lukken ;) rustig aan en luister naar je lijf. 

Hopelijk heb je hier iets aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, en welkom, ik zag in een ander topic dat je voor een bvk gaat, en er zijn redelijk wat dames hier die recente ervaring hebben en die zullen wel gaan reageren. Die kunnen wellicht nog beter antwoord geven dan ik, Ik heb tevens even je titel al een beetje aangepast,door wie en waar word je geopereerd als ik vragen mag, dan kunnen we dat ook in je titel vermelden

Een aantal antwoorden die ik op je vragen kan geven

  1. Ik wil nog afvallen ( het lukt maar met de feestdagen ben ik wat in paniek dat ik mij streefdoel niet haal) Mag ik daarna gewoon verder afvallen ?  Ik zou na de operatie niet heel erg veel af gaan vallen, het mag wel maar dan zou ik het heel geleidelijk aan doen, om te voorkomen dat je anders na de bvk een overschot aan huid te krijgen.
  2. Hoe beslis je over je cup maat? Ik wil kleiner maar ook niet te klein !! Ik denk dan aan juist groot genoeg om sexy te blijven en klein genoeg om eens bh vrij de dag door te gaan ( man dat lijkt me zooooooo fijn!!!)  Dit is iets wat je met je pc afspreekt,ik neem aan dat je hebt aangeven dat je naar een C cup wilt,en dan kijkt een pc tijdens de operatie of dat haalbaar is.Je kunt wel een foto laten zien van wat jij mooi vind, dan kan de pc kijken of dat gaat lukken.
  3. Ik las iets over een borstband ???  Een borstband word soms gebruikt bij een bv, en niet bij een bvk
  4. Ik sport nu elke dag 1 uur sport.... kan ik dit aanhouden ? Als het alleen maar ligfietsen is?  Normaal is het de eerste 4 tot 6 weken helemaal niet sporten, en daarna rustig opbouwen, helemaal in het begin mag je niet sporten, omdat daardoor de hartslag omhoog gaat, en dit niet goed is voor de genezing. Ligfiets zou je even met je pc moeten bespreken, want iedere arts heeft andere richtlijnen.
  5. Of kan en mag ik ( als het me lukt) meteen een uur gaan wandelen???  Wandelen mag altijd, maar ik denk dat je de operatie niet moet onderschatten, want je hebt echt je rust nodig.
  6. Wat zijn goede bh's voor na de operatie en waar kan ik deze vinden?  Als je geen bh in de kliniek krijgt, dan is de Triumph Tri Action workout een goede keuze, te krijgen bij Livera, Wehkamp, ook de Anita is een goede bh, als de schouderbandjes maar verstelbaar zijn, en in het begin is het handig om een tussenstukje erbij te nemen, omdat door het vocht de band strak kan gaan zitten,koop een paar verschillende maten, en degene die niet past, kun je dan terugbrengen.
  7. Kan ik /mag ik een elektrische buikspiertrainer gebruiken na de operatie?  Zie antwoord vraag 4
  8. Ik heb week 5 een speciaal weekend ... kan ik dan al terug seks hebben?  ja dit moet wel gaan, het liefst wel de sportbh aanhouden, alhoewel dit niet sexy is helaas.
  9. Ik heb week 6 een galafeest... ik dans graag gaat dat dan?  Na 6 weken mag je eigenlijk weer alles doen,maar doe alles met beleid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lolo,

Welkom hier, spannend hoor. nog even en dan heb ook jij je droom borsten. Ik zie dat de meeste antwoorden op je vragen inmiddels al gegeven zijn. Nog wat afvallen zal zeker moeilijk gaan deze dagen. Niet alleen is het moeilijk maar vergeet ook niet dat je lichaam juist extra voedingstoffen nodig zal hebben om te herstellen. Probeer juist extra eiwitten binnen te krijgen, vitamine C maar ook omega 3 vetzuren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lolo1710:

@26WHV ja hoor !!!  ^_^ spannend he!! 

Ik ben op van de zenuwen !!

Al en geluk heb ik een geweldige partner die mee geluisterd heeft naar de tips hier op het forum ;) ik heb truien met een rits en wat jogging broeken gekregen voor kerst haha.

Volgend jaar kerst hopelijk een nieuw lingeriesetje  :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LiaLa:

Volgend jaar kerst hopelijk een nieuw lingeriesetje  :125:

Hahaaa jaaa dat hoop ik zeker !!!

Eindelijk een bh doe goed zit en past ik heb echt 2 verschillende borsten ( 1 hand vol en de ander dubbel hand vol).

Dus bikini's , bh's of een leuke korset.... ik hoef vaak ze niet te proberen omdat ik gefrustreerd buiten ga......

Dus ja ik hoop het echt !!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei lolo1710:

Hahaaa jaaa dat hoop ik zeker !!!

Eindelijk een bh doe goed zit en past ik heb echt 2 verschillende borsten ( 1 hand vol en de ander dubbel hand vol).

Dus bikini's , bh's of een leuke korset.... ik hoef vaak ze niet te proberen omdat ik gefrustreerd buiten ga......

Dus ja ik hoop het echt !!! 

Herkenbaar, de frustratie in de paskamer was voor mij ook de druppel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

"nou super dat je de beslissing dan ook genomen hebt en het is zeker spannend maar bang hoef je niet te zijn en je hoeft ook geen pijn te hebben. Ik ben blij dat ik het gedaan heb past veel beter bij mijn lichaam kan weer gewone kleding kopen waar ik in pas. veel succes komt helemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei lovertje:

"nou super dat je de beslissing dan ook genomen hebt en het is zeker spannend maar bang hoef je niet te zijn en je hoeft ook geen pijn te hebben. Ik ben blij dat ik het gedaan heb past veel beter bij mijn lichaam kan weer gewone kleding kopen waar ik in pas. veel succes komt helemaal goed.

Bedankt !! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-12-2016 om 16:48 zei Desert-Rose:

He meis, en welkom, ik zag in een ander topic dat je voor een bvk gaat, en er zijn redelijk wat dames hier die recente ervaring hebben en die zullen wel gaan reageren. Die kunnen wellicht nog beter antwoord geven dan ik, Ik heb tevens even je titel al een beetje aangepast,door wie en waar word je geopereerd als ik vragen mag, dan kunnen we dat ook in je titel vermelden

Een aantal antwoorden die ik op je vragen kan geven

  1. Ik wil nog afvallen ( het lukt maar met de feestdagen ben ik wat in paniek dat ik mij streefdoel niet haal) Mag ik daarna gewoon verder afvallen ?  Ik zou na de operatie niet heel erg veel af gaan vallen, het mag wel maar dan zou ik het heel geleidelijk aan doen, om te voorkomen dat je anders na de bvk een overschot aan huid te krijgen.
  2. Hoe beslis je over je cup maat? Ik wil kleiner maar ook niet te klein !! Ik denk dan aan juist groot genoeg om sexy te blijven en klein genoeg om eens bh vrij de dag door te gaan ( man dat lijkt me zooooooo fijn!!!)  Dit is iets wat je met je pc afspreekt,ik neem aan dat je hebt aangeven dat je naar een C cup wilt,en dan kijkt een pc tijdens de operatie of dat haalbaar is.Je kunt wel een foto laten zien van wat jij mooi vind, dan kan de pc kijken of dat gaat lukken.
  3. Ik las iets over een borstband ???  Een borstband word soms gebruikt bij een bv, en niet bij een bvk
  4. Ik sport nu elke dag 1 uur sport.... kan ik dit aanhouden ? Als het alleen maar ligfietsen is?  Normaal is het de eerste 4 tot 6 weken helemaal niet sporten, en daarna rustig opbouwen, helemaal in het begin mag je niet sporten, omdat daardoor de hartslag omhoog gaat, en dit niet goed is voor de genezing. Ligfiets zou je even met je pc moeten bespreken, want iedere arts heeft andere richtlijnen.
  5. Of kan en mag ik ( als het me lukt) meteen een uur gaan wandelen???  Wandelen mag altijd, maar ik denk dat je de operatie niet moet onderschatten, want je hebt echt je rust nodig.
  6. Wat zijn goede bh's voor na de operatie en waar kan ik deze vinden?  Als je geen bh in de kliniek krijgt, dan is de Triumph Tri Action workout een goede keuze, te krijgen bij Livera, Wehkamp, ook de Anita is een goede bh, als de schouderbandjes maar verstelbaar zijn, en in het begin is het handig om een tussenstukje erbij te nemen, omdat door het vocht de band strak kan gaan zitten,koop een paar verschillende maten, en degene die niet past, kun je dan terugbrengen.
  7. Kan ik /mag ik een elektrische buikspiertrainer gebruiken na de operatie?  Zie antwoord vraag 4
  8. Ik heb week 5 een speciaal weekend ... kan ik dan al terug seks hebben?  ja dit moet wel gaan, het liefst wel de sportbh aanhouden, alhoewel dit niet sexy is helaas.
  9. Ik heb week 6 een galafeest... ik dans graag gaat dat dan?  Na 6 weken mag je eigenlijk weer alles doen,maar doe alles met beleid.

 

Morgen om 7u AZ Jan palfijn Merksem ( België) door dokter Theunis Patrick 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei lolo1710:

Morgen is het zo ver.........
 

Ik ben ongelooflijk zenuwachtig !!!!!!
 

 

Veel Succes! Je zult er geen spijt van krijgen! Laat je ons nog weten hoe het is gegaan? En vegeet geen before foto's te maken voor jezelf:141: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gistere had ik echt veel pijn. Doordat ik via de weg naar huis eerst nog achter sportbh's moest heb ik niet meteen medicatie kunnen nemen. Elke hobbeltje was de hel !!

deze nacht heb ik kunnen slapen dankzij mijn zwangerschaps kussen.vanochtend leek het of ik een enorme druk heb op mijn borsten maar dragenlijker dan gisteren

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.