Ga naar inhoud

lolo1710 : 5 januari 2017 : Dr. Theunis : AZ Jan palfijn : Merksem


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei lolo1710:

Gistere had ik echt veel pijn. Doordat ik via de weg naar huis eerst nog achter sportbh's moest heb ik niet meteen medicatie kunnen nemen. Elke hobbeltje was de hel !!

deze nacht heb ik kunnen slapen dankzij mijn zwangerschaps kussen.vanochtend leek het of ik een enorme druk heb op mijn borsten maar dragenlijker dan gisteren

 

 

ouch, dat je nog geen sportbeha had. Niet echt fijn om dat onderweg naar huis te doen. Goed je pijnstilling innemen. Dat draagt ook bij aan de genezing. Die druk is vaak minder als je gaat zitten. Beterschap!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Vevana:

Hey Lolo

Hoe gaat het nu met je?? Heb je nog veel pijn?

Ik ben gisteren ook in Jan Palfijn geopereerd door dr. Theunis :D

Ben nu thuis en heb voorlopig nog geen pijn. Aan beide borsten is er iets meer dan 400 gram weg gehaald.

Draag nu een 80C:wub:

 

Hey!!

Neen vooral veel jeuk maar dat is een goed teken ^_^.

En ik neem braaf mijn medicatie en rust veel.
Mocht je iemand kennen met een zwangerschaps kussen ... Mijn beste idee ooit!!

Heb je al een sport bh gaan halen ?
Ik vondt de parking een hel zonder bh !!!

Dat was de enige dag dat ik echt pijn had ... 

 

Ik heb gisteren de afwas gedaan ( borden en tas)
en vandaag heb ik eten gemaakt dus... het gaat goed ^_^.

Ik durf niet veel te doen maar elke dag een beetje meer...

 

Ik ga sebiet eens een kleine wandeling maken ... wat frisse lucht zal goed doen...:D

 

Hou me op de hoogte hoe het gaat !!
Ik heb deze vrijdag terug een afspraak met de dokter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik had een aantal sportbeha's besteld via zalando. In verschillende maten. 

Waarvan er gelukkig twee passen ;). Dus dat viel mee!

Welke medicatie? Pijnstillers bedoel je? 

Heb tot hiertoe nog niets genomen, maar ja, ik had natuurlijk een infuus met pijnstilling tot vanmorgen.. 

 

Mijn zwangerschapskussen heb ik weg gegeven :D. Maar heb vannacht ook goed geslapen op m'n rug, dus moet wel lukken normaal. 

 

Fijn dat je enkel die ene dag pijn had! Ik had het allemaal erger verwacht..

Hoe lang heeft dr Theunis je thuis geschreven? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had daar aan moeten denken :o

Ik ben de dag na de operatie naar de winkel gaan passen ( dat was de dag dat ik zoveel pijn had)
Ik had veel te veel gedaan .

Ik was vooral niet zeker welke maat ik had dus ik was blij dat de verkoopster mij wilde helpen ^_^

 

4 weken is was wel even verrast ik had niet gedacht zo lang thuis te zitten !!!

 

Maar ik doe wel wat thuis werk ...:D

 

En ja de pijnstillers  nu ik gebruik normaal gezien geen medicatie of alleen als het ECHT nodig is dus ik val veel inslaap door de pijnstillers haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen mij zei hij ook: je kan beha's gaan kopen de dag na je operatie.. Maar ik dacht: no way! Daar heb ik dan vast geen zin in. Dus Zalando was een fijne optie :-)

 

Ja 4 weken is lang, maar ik vind het wel fijn.. Jongste is nog maar 1 jaar, dus ik zal alle rust kunnen gebruiken overdag. 

 

Neem je standaard een pijnstiller om de 4u of enkel als je pijn voelt opkomen? Weet niet goed of ik nu iets moet nemen of niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vevana:

Tegen mij zei hij ook: je kan beha's gaan kopen de dag na je operatie.. Maar ik dacht: no way! Daar heb ik dan vast geen zin in. Dus Zalando was een fijne optie :-)

 

Ja 4 weken is lang, maar ik vind het wel fijn.. Jongste is nog maar 1 jaar, dus ik zal alle rust kunnen gebruiken overdag. 

 

Neem je standaard een pijnstiller om de 4u of enkel als je pijn voelt opkomen? Weet niet goed of ik nu iets moet nemen of niet..

 

Hoi,

 

Voor mij is het vandaag 3 weken geleden dat ik een bvk heb gedaan. Ik heb echt heel weinig pijnstillers ingenomen omdat ik geen pijn had. In de kliniek heb ik de dag van de operatie 2x paracetamol ingenomen en dat was het eigenlijk al. Als ik me niet vergis heb ik pas na een week weer een pijnstiller ingenomen omdat mijn borsten gevoelig waren, maar ook die was niet echt nodig geweest. Als je dus geen pijn hebt, zou ik ook geen pijnstiller nemen. Laat je maag lekker rusten van al die medicijnen. Verder wens ik je een spoedig herstel toe.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Vevana:

Even nagevraagd bij een vriendin die huisarts is en zij raadde ook aan preventief te nemen..

 

Mag je eigenlijk je armen omhoog houden/steken? Bijvoorbeeld om je aan te kleden? Ik lees soms van niet, maar dr Theunis heeft daar niets over gezegd.. 

Ik weet niet hoelang geleden je geopereerd bent, maar ik zal de eerste week a anderhalf je arman echt niet te hoog te tillen. Probeer je zo rustig mogelijk te kleden eventueel via de onderkant. Het is ook persoonsafhankelijk. De ene kan al heel veel na een paar dagen en de ander kan na 4 weken nog niet veel. Luister naar je lichaam.

Houd er ook rekening mee dat je bij het opstaan echt geen druk moet zetten op je armen. Gebruik voor het opstaan uit bed je buikspieren. Ook voor jou een spoedig herstel toegewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 hours ago, G-cup said:

Ik weet niet hoelang geleden je geopereerd bent, maar ik zal de eerste week a anderhalf je arman echt niet te hoog te tillen. Probeer je zo rustig mogelijk te kleden eventueel via de onderkant. Het is ook persoonsafhankelijk. De ene kan al heel veel na een paar dagen en de ander kan na 4 weken nog niet veel. Luister naar je lichaam.

Houd er ook rekening mee dat je bij het opstaan echt geen druk moet zetten op je armen. Gebruik voor het opstaan uit bed je buikspieren. Ook voor jou een spoedig herstel toegewenst.

 

Ik ben afgelopen maandag geopereerd. Maar naar mijn gevoel kan ik zowat alles nog..

Aankleden, douchen etc.. gaat allemaal vanzelf. Daardoor begin ik net weer te twijfelen. Doe ik niet te veel? Geneest het wel goed?

 

Morgen komt de thuisverpleging het verband vervangen. Zal blij zijn als ik dan kan nakijken of het goed geneest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Vevana:

 

Ik ben afgelopen maandag geopereerd. Maar naar mijn gevoel kan ik zowat alles nog..

Aankleden, douchen etc.. gaat allemaal vanzelf. Daardoor begin ik net weer te twijfelen. Doe ik niet te veel? Geneest het wel goed?

 

Morgen komt de thuisverpleging het verband vervangen. Zal blij zijn als ik dan kan nakijken of het goed geneest. 

 

Ik kan best ook veel afwassen, koken....
Ik probeer wel niets te dragen...

 

Ik denk dat het ook afhangt van de operatie de mannier enz....

 

Ik slaap wel erg veel ... jij? ( Ik ben nooit geweldig geweets met medicatie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey iedereen het is even geleden...

 

Alles is goed verlopen de dokter was erg blij ( en ik ook met het resultaat)

 

Alleen zit ik sinds 2 dagen met een zware keelontsteking en koorts ( wat niet echt samen gaat met wonden...)
Ik heb voorzorg-maatregelingen genomen door desinfecterende crème aan te kopen en de dokter heeft me antibiotica voorgeschreven.. vandaag is de eerste dag dat het wat beter gaat...

 

Ik had mijn werk hervatting anders voorgesteld .. <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ja en klein beetje maar dat was normaal heeft de dokter gezegd.

Ik had 2 enorm verschillende borsten ( ene kant 500gr er af / andere 240gr).

 

Doordat de ene zo groot was was deze ook breder ( langs die kant is mijn litteken onder de borst ook iets langer)

 

maar het verschil is echt mini tegenover  het 260gr verschil van daarvoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.