Ga naar inhoud

Vreemde pijn in de linkerborst bij diep inademen


Gast Nulke83

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben nu bijna 3 weken po (dual plane) en sinds enkele dagen heb ik een vreemd gevoel in mijn linkerborst. Hij is wat gevoeliger en als ik diep inadem lijkt het alsof er van binnen iets heel erg spant (voelt als een spier). Het is niet aangenaam maar vraag me af of dat normaal is omdat de spieren zich natuurlijk moeten gaan zetten. Ik ben rechtshandig en aan de rechterborst voel ik niets. Sinds de operatie is de linkerborst ook iets voller van boven als de rechterborst maar dat wil natuurlijk nog niets zeggen. Zijn er meer dames die dit gevoel hebben (gehad)? Ik heb afgelopen week mijn twee kindjes veel moeten dragen en vraag me af of het daar aan ligt, hoewel de pc had gezegd dat ik in principe alles weer kon doen als ik me er goed bij voelde (op zwemmen na).

Groetjes Nulke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Maak je niet druk hoor dit is heel normaal ^_^

Mijn linkerborst was altijd iets kleiner en net wat je zegt ook boller.

Alles staat dan wat strakker, en natuurlijk ook je huid heeft het zwaar gehad!

Even lekker rustig aan doen en lekker goed insmeren komt goed hoor! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nulke

herkenbaar,toen ik ook dual plane had,had ik precies eender,ook aan 1kant.

dit is toch vrij normaal hoor,en word zeker minder met de tijd.

het kan je spier zijn,maar ook gewoon beurze plekken van binnen die even iets klem liggen door wat vocht.

tussen de 4 en 8weken gaat je borstspier ook zijn eigen weg weer kiezen,die wil weer oprekken,en dat kan ook een stekende/vervelende pijn veroorzaken.

het komt vast goed,met een beetje geduld.

sterkte...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan best zijn dat je borstspier wat overbelastte door het dragen van je kindjes (je mag de eerste 6 weken nml niet zwaar tillen - boven de 10kg) maar of dat 'erg' is > neen . Je gaat dat eventjes voelen maar dat trekt weg , mss toch even wat kalmer aan doen :38:

Je borsten zijn twee afzonderlijke operatiewonden en zullen ook een apart herstelverloop hebben .

Gaandeweg zal de ene wat minder snel indalen of wat minder soepel zijn maar dat komt allemaal wel goed hoor . Rond de 3 maanden zie je ong. de uiteindelijke vorm , al zal die tot een jaar PO wel nog - ongemerkt - lichtjes veranderen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor jullie reacties, ben ik toch al iets geruster! Ik hoop dat ik snel wat foto´s kan plaatsen in de gallerij, moet er alleen even tijd voor vrijmaken!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.