Ga naar inhoud

Hallo,Ik zal me even voorstellen...


Mandykuh

Aanbevolen berichten

Hallo,

Even voorstellen dan maar,

Ik woon in het zuiden des land...

Werk als verpleegkundige en nu ben ik aan een periode gekomen dat ik zoveel mogelijk informatie ben aan het zoeken en de ervaringen van andere van BV.

Ik heb eigenlijk niet te ''klagen'' ik heb nu 85C.

En ik ben 1m65 en weeg rond de 65 kg op het moment...

Maar toch ben ik er nog altijd niet happy mee...

Ik ben nu al 2 jaar aan het jojo effect bezig met afvallen en weer alles terug bijkomen op nog geen 3 maanden...

Waardoor ik zelf het idee heb mijn borsten niet meer stevig zijn...

MAAR nu komt het dus ik ben pas 23 en wil graag een kleine hebben...

Sommige raden me aan om dan te wachten en andere zeggen juist doe het ervoor...

Ik heb een paar PC's in gedachte...

Velthoven Kliniek te Eindhoven...

Lipocentrum te Maastricht...

Wellness Kliniek te Genk (Belgie)

Het gene dat me heel erg opvalt zijn de prijzen...

Het is een enorm verschil soms wel €2000 verschil...

Daarom dat ik graag jullie meningen en ervaringen heel erg belangrijk vind...

Alvast heel erg bedankt!!!

Liefst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey , welkom hier :)

Ervaringen met de bovenstaande klinieken lees je hier . Je klikt gewoon op de titels waarin de naam van de kliniek vermeld staat .

Wat meningen betreft , dat ligt al wat moeilijker ... want die verschillen nog al eens :rolleyes:

Wat voor de één een goed argument is voor het waarom wel/niet ligt voor de ander heel anders .

Mss moet je voor jezelf eens nagaan wat je ong. wil : welke soort prothese (rond/anatomisch), de plaatsing (voor/achter de spier of dual plane) , narcose/sedatie ... en dan eens nagaan welke klinieken op die wijze werken want ieder heeft zijn eigen manier van 'werken' . Je wordt mss al iets wijzer over die dingen in het 'algemene info - topic'.

Zelf ben ik iets meer dan 2 jaar geleden naar de Wellnesskliniek geweest en zeer tevreden , anderen zijn er niet over te spreken OF de prijs schrikt hun af > 'Zo goedkoop ? Dat kan niet goed zijn !' heb ik meer dan eens gehoord . Terwijl ik zo iets had van 'waarom op een ander meer betalen voor juist hetzelfde ?' .

Eens een keuze gemaakt van wat wel en niet , kan je een (of meerdere) consult plannen (prijs ligt rond de 35euro en is altijd vrijblijvend) en eens gaan luisteren wat met adviseert en/of mogelijk is bij jou . Met een goed gevoel buitenstappen na een consult en dus vol vertrouwen in de chirurg hebben is ook belangrijk .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Welkom hier op het forum..

Hier kan je echt heel veel leren en al je vragen kwijt.. erg handig ;)

Zelf word ik morgen geopereerd bij Beaucare..

Ook goede verhalen over gehoord en de prijs is te doen..

Misschien een idee?

Succes met je zoektocht..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal eens kijken op de site...

En ook daar is het wel erg intressant voor mij aangezien ik er maar een uurtje vanaf woon...

Van de week ga ik een afspraak maken voor in Genk te kijken hoe en wat...

En als het mogelijk is zou ik 11 maart 2011 geholpen willen worden ;)

Ik kan dan namelijk 4 weken betaald verlof nemen...

Aangezien ik in de zorg werk en met bukken en steunkousen en de hele mikmak zit is dat wel handig...

Ik weet ook niet wat beter is onder de borst een litteken of tepel??

Ik heb aan beide borsten piercings en die wil ik ook graag behouden tot dat ik een kindje heb...

Maar dat is pas iets voor over een jaar of 3...

Ik heb ook gelezen dat je heel erg moet opletten met het jojo effect van je gewicht...

Dat is ook een reden waarom ik graag BV wil juist door dat afvallen en bij komen kan ik er een pen onder leggen zonder dat deze valt :angry:

Dus ook vandaar die periode in maart dat ik het liefste de ingreep wil...

Dan heb ik nog even om op mijn gewicht te komen iets om na toe te werken...

Ik zal je in de gate houden...

Hoe je je voelt en alles...

SPANNEND!!!

HEEL ERG VEEL SUCCES MORGEN!!!

Slapen zal er wel niet inzitten vannacht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey..

Ik had ook een tepelpiercing.. Maar die heb ik uit gedaan..

Vond hem niet meer zo mooi staan..

En zoizo voor de operatie moet je piercing toch uit..

Hier werd me verteld dat je tepels daarna erg gevoelig zijn dus dat die piercing weer in doen

geen pretje is!!!

Ik zou toch voor een litteken onder je borst gaan..

Dit valt minder op als bij je tepels..

Ik denk dat het ook mooier is..

Dit gaan ze bij mij ook doen...

bedankt voor je steun, gaat wel goedkomen!

Je gaat alles terug lezen in mijn verslag!!

Enne leuk dat je ook op de site had gekeken bij beaucare..

is misschien wel een goed idee voor jou.. ;)

Liefss :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga een consultafspraak maken bij WK in Genk en bij BeauCare...

Deze 2 spreken mij het meeste aan...

En is niet al te ver weg wat ook fijn is...

Dat de piercings uit moeten snap ik maar kan je die dan niet een paar dagen erna opnieuw in doen? :blush:

Mii18 -> ik ga je verslagen goed in de gate houden!!!

Nogmaals veel succes morgen!!!

Ow als je gaat voor een consultafspraak zeggen zij jou ook als je TE groot gaat of is het gewoon van euhm ik wil dit en je krijg het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zeggen hun eerlijke mening heus wel..

Als jij een D wilt, en hun vinden dat te groot voor je lichaam, dan ben ik er van overtuigd dat ze het zeggen..

Maar als dat perse jou wens is.. Dan krijg jij een D.. mits het verantwoord is natuurlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua cc enzo heb ik echt nog geen idee...

Maar als ik de foto's zie van D en E :wub:

Ik heb besloten met mijn vriend om morgen eens na beide te gaan bellen voor een afspraak :lol:

Nu ik hier alles al de hele dag :blush: ben aan het lezen kriebelt het toch wel meer hoor...

Morgen meteen het sporten weer oppakken en jou verslag lezen MITS je je goed voelt...

Staat ook ergens de verschillen voor en achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mandy hier een uitgebreide info aan de verschillen

Plaatsing boven de spier

Plaatsing boven de spier, net onder de borst dus, is de meest voor de hand liggende methode. De prothese kan hier mee met de borst zelf bewegen voor een natuurlijk effect. Bij patiënten met een dunne huid en bij weinig borstklierweefsel kan de protheserand soms bovenaan voelbaar zijn. Bij een vloeibare vulling kunnen ook rimpels zichtbaar worden in de prothese. Deze zijn tevens voornamelijk bovenaan zichtbaar en voelbaar. Een borstvergroting bovenop de spier zou ook sneller verouderen. De huid aan de bovenkant wordt dunner door de weefseldruk uitgeoefend door de prothese. Een plaatsing bovenop de borstspier geeft last gedurende ongeveer 5 dagen na de ingreep.

Plaatsing onder de spier

Bij een borstvergroting onder de spier wordt het implantaat bedekt met een extra spierlaag. Daardoor is de kans dat men de protheserand voelt, duidelijk kleiner. De prothese wordt echter door de spier gefixeerd waardoor de prothese minder met de borst meebeweegt. Bij neerliggen blijven de borsten dan ook meer rechtop staan. De split tussen de borsten is minder uitgesproken in het decolleté omdat de protheses niet zo ver naar de middellijn kunnen worden gebracht. Veel dames hebben om deze reden ook de indruk dat de borsten verder uit elkaar staan. Bij uitoefenen van kracht met de borstspier, verandert de vorm van de borst ook enigszins. Gladde watergevulde protheses dienen steeds onder de spier te worden geplaatst om kapselvorming te vermijden en om enigszins natuurlijk aan te voelen. Door de druk van de borstspier op de prothese voelt de borst ook harder aan dan bij een plaatsing bovenop de spier.

Grotere volumes (boven 300 cc) worden beter op hun plaats gehouden bij een plaatsing onder de spier. Daardoor zakken ze minder snel uit bij plaatsing onder de spier. Plaatsing bovenop de spier geeft ongemak tot ongeveer 2 weken na de ingreep.

Plaatsing tussen de borstspier

Recent werd een nieuwe plaatsingsmethode ontwikkeld welke de voordelen van de twee bovenstaande methodes tracht te combineren. Hierbij worden de vezeltjes van de borstspier in twee delen verdeeld. De prothese wordt dan in de alzo ontstane spleet in de borstspier ingebracht. De prothese wordt dus tussen de borstspier ingeschoven. Op deze manier is de bovenrand van de prothese bedekt maar blijft de prothese soepel en vrij beweeglijk. Bij aanspannen van de spier vervormt de borst hier ook minimaal. Doordat de borstspier bij deze methode minimaal moet losgemaakt worden, is de last na de ingreep geringer dan bij een plaatsing onder de spier. Doordat de spier enkel bovenaan de prothese drukt, wordt een ronde prothese druppelvormig of anatomisch gemaakt. Een borstvergroting tussen de spier met ronde protheses is dan ook meestal niet te onderscheiden van een anatomisch implantaat. Bij ronde protheses bestaat echter geen kans dat de protheses ronddraaien en is het complicatierisico dus lager.

hoop dat je het een beetje snapt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow als je gaat voor een consultafspraak zeggen zij jou ook als je TE groot gaat of is het gewoon van euhm ik wil dit en je krijg het?

Hey Mandy,

Je kunt aangeven wat je graag zou willen bekomen en als het mogelijk is en het past bij je lichaamsbouw, zullen ze dat je zeker geven, maar dat is niet bij iedereen mogelijk. Soms als je heel smal bent, of je huid is heel strak past er gewoon niet zo veel cc's in en kun je misschien wel meerdere keren nodig hebben om te komen bij het resultaat dat je graag zou willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!!!

Nou zo half haha...

Ik wil dus geen borsten zoals iemand ze hier op het forum heeft...

Dat is mijn grootste angst :blush:

Ik wil niet dat je tussen mijn borsten een opening heb van een meter :excl:

Ik wil wel graag een E cupje hebben...

Het enige nadeel is ik zal alleen moeten gaan na de afspraken :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik ben daar ook geen voorstander van,ik had hiervoor dual plane,en ook die ruimte er tussen(te groot na me wens) en heb daarom erna voor de spier laten plaatsen(maatje groter ook) en nu staan ze enorm goed bij elkaar.

als je wilt kan ik je de verschillen op een foto laten zien,dan mail je me maar even prive en dan stuur ik je hem op,gooi hem niet in openbaar :D

je wensen goed uitleggen bij je arts,wat je wel maar ook wat je niet wilt,neem des noods foto,s mee van voorbeelden die je mooi vind en wat je niet mooi vind,hoe beter beeld je arts heeft,des te beter kan hij je helpen en snappen wat je wilt :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: Helemaal happy :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Ik wou mijn BV stiekem allemaal regelen en pas tegen mijn vriend zeggen hoe en wat als het bijna zover is MAAR ik was vergeten dat je mailtjes krijg als iemand ergens op reageerd :blush: en mijn vriend was net op mijn laptop en wat blijkt ik krijg ze voor mijn verjaardag :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.