Ga naar inhoud

Eggbertje : 13 december 2016 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag 13-12 heb ik mijn borstlift met vergroting gekregen.

Ik ben op dit moment nog herstellende en ervaar best veel pijn.

Ik ben op zoek naar ervaringen van anderen hoe hier het beste mee om te gaan en hoe het verdere verloop zal plaatsvinden.

Ik heb 365 cc ronde prothese gekregen. Op het eerste oog ziet het er erg mooi uit.

in de afgelopen tijd heel veel afgevallen waardoor het volume ver te zoeken was. 

Ik hoop mijn ervaringen met jullie te delen en steun te vinden op dit forum.

 

groetjes,

Iris

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, en gefeliciteerd met je nw boobs.

De eerste dagen is het zeker pijnlijk en daarom is het van belang dat je echt op tijd je pijnstilling neemt, want dit helpt je echt enorm om het dragelijk te maken.

In het begin zit er ook nog heel veel vocht, en daar kun je ook last van hebben, en door de lift staat er ook meer spanning op de wonden.

Probeer ook je een beetje in de kussens in te bouwen zodat je voor jezelf een makkelijke en fijne manier kunt vinden om te zitten en liggen, liefst iets hoog liggen,dat is ook prettiger omdat dan de druk niet helemaal op de borsten komt te staan.

Goed blijven drinken zodat het vocht goed afgevoerd gaat worden,en echt je rust pakken.

Via de zoekbalk rechtsboven kun je ook enorm veel informatie vinden, en anders via de categorie operatie verslagen borstlifting.

Ik heb een klein beetje je titel aangepast,zodat die meer lijkt op de andere in deze categorie.

Ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Iris,

Welkom hier. Herstellen kost wel even tijd. Het is toch een flinke ingreep geweest. Ik heb een lift zonder protheses gehad en heb best een lange hersteltijd nodig. Luister naar je lijf en neem je rust. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

 

ik ben nu 17 dagen PO en het gaat steeds beter. Ik heb totaal nog geen kracht en ik heb supergevoelige tepels. Hebben jullie dat ook? En de hechtingen aan de onderkant van mijn borsten zijn ook nog steeds erg pijnlijk. Waarschijnlijk heb ik gewoon weinig geduld. Ik heb gisteren voor het eerst gefietst en dat ging redelijk goed. Zolang het fietspad maar vlak is.

ik moet nog een halve week mijn tubigrip aan en daarna over naar de sportbh.

ook dat komt goed uit want ik wil volgende week weer proberen het werk op te pakken, dus ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan.

Mijn man grapt de hele tijd dat de spiegel overuren draait, want ik blijf het een fascinerend iets vinden hoor. Wat zijn die PC kunstenaars zeg!

 

groetjes,

iris

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eggbertje

Hoi! 

Als ik jou was zou ik met 17 dagen Po ook nog wel voorzichtig zijn met kracht zetten etc. Is het te kort dag voor. En wat gevoelige tepels betreft. Bij mij begint het nu sinds een week pas wat af te nemen. Ben vandaag 6 weken PO en dat is allemaal heel normaal. Gewoon de tijd geven! 

Herken mezelf helemaal in jouw spiegelverhaal :) Maar bij mij ging het na week 3/4 echt wennen en werd het iets meer normaal zeg maar. 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig maar, want soms wordt ik gek van mezelf, haha. 

Wat betreft de kracht doe ik het gelukkig ook rustig aan, maar ik merk dat ik nog geen gordijn goed open kan duwen. Maar daar heb ik dan gelukkig mijn gezinsleden voor.

Zal alleen wel blij zijn als ik het sporten weer op kan gaan pakken, maar dat duurt nog even. Weet ook totaal niet hoe mijn borsten daarop reageren. Je moet nu toch heel wat meer meeslepen. Ik doe voornamelijk aan hardlopen.

de toekomst zal het leren...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik zie dat ik me helemaal nog niet had voorgesteld.

Ik ben Iris, 44 jaar oud en ik heb op 13 december een borstlift met plaatsing van protheses gekregen.

Nog steeds herstellende dus, maar ik merk dat ik onbewust alweer een hoop dingen op ga pakken.

Maar voor nu nog supertevreden!

In de tussentijd heb ik al zeer goede adviezen ontvangen en daarom vind ik dit forum een superidee.

 

Groetjes,

Iris

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Eggbertje:

Hallo allemaal,

 

Ik zie dat ik me helemaal nog niet had voorgesteld.

Ik ben Iris, 44 jaar oud en ik heb op 13 december een borstlift met plaatsing van protheses gekregen.

Nog steeds herstellende dus, maar ik merk dat ik onbewust alweer een hoop dingen op ga pakken.

Maar voor nu nog supertevreden!

In de tussentijd heb ik al zeer goede adviezen ontvangen en daarom vind ik dit forum een superidee.

 

Groetjes,

Iris

He meis,

Ik heb al je topics even samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het voor zowel jou als voor ons overzichtelijk.

Blijf echt ondanks dat je je goed voelt goed letten dat je geen dingen doet die je niet mag, je herstelt maar 1 keer.dus echt rustig aan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoe gaat het nu met je herstel? Je bent nu wel 5 wk verder. Ik ben de 9e geopereerd dus zit pas op ruim 2 wk nu. Mijn tepels zijn juist gevoelloos maar dat is bij iedereen anders werd mij verteld. Misschien maar beter ook! Wordt nu al gek van de jeuk wil zo graag die hechtpleisters eraf trekken. Moet nog 4 dg geduld hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.