Ga naar inhoud

Jullie mening gevraagd. Vulling of niet?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Op 12 oktober heb ik eindelijk mijn borstvergroting. :1bouncingboobs:

In september begin ik met een nieuwe opleiding.

Nu zit ik met het dillema of ik met vullingen rond zal gaan lopen, omdat ik zes weken na het begin van het nieuwe schooljaar geopereerd wordt. Ik zou dit graag doen want dan hoop ik dat mijn nieuwe klasgenoten er niet zo snel achter kunnen komen dat ik een borstvergroting heb ondergaan. Maar eind september heeft de school een kamp georganiseerd van twee dagen. Met onder andere zwemactiviteiten. Dit verpest mijn plannetje zeg maar :6: Nu kan ik zeggen dat ik mijn bikini vergeten ben.. En sowieso moet het weer meewerken want het is aan zee. Maar ik zit dan ook nog met het slapen. Is slapen met vullingen mogelijk?

Nu zit ik dus te twijfelen wat ik zal doen want ik zou het liefst willen dat mijn klasgenoten niet weten van mijn borstvergroting. :67:

Ik zou graag willen weten wat jullie zouden doen in deze situatie?

Alvast bedankt voor jullie reacties. Als ik niet zo snel reageer komt dat omdat ik op dit moment op vakantie ben, dinsdag ben ik weer thuis.

Groetjes,

Samantha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Samantha,

ten eerste welkom :)

om je vraagje te beantwoorden,de keus is zekers aan jezelf,maar ik vind het zo een gek plan nog niet B)

zwemmen zijn genoeg smoezen voor te verzinnen hoor :6:

en die vulling lijkt me zekers een goed idee om de overgang niet te laten opvallen van niks naar zekers wat :D

ja je kan je vulling(bh) aanhouden snachtds als je wilt,alleen met zwemmen iets lastiger,al je geloof ik wel ook bikini,s hebt met vulling :6:

oohja en om bijna je vraag vergeten te beantwoorden,ik ging niet zwemmen,ookal heb je een vulling bikini(ik zou dat risico niet durfen nemen bv afzakking van bovenstukje ofzo)

sucses ermee :2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm lastig ja haha!

Je hebt van die gel- of waterbikini's. Die vullingen zijn wel wat dikker. Maargoed, je ziet heus wel dat iemand kleine borsten heeft. Maar weet je, je leest hier ook veel dat mensen het niet eens doorgehad hebben dat iemand een BV heeft gehad. Helemaal niet als je in oktober moet. Misschien lopen we dan allemaal met de dikke trui weer aan en valt het nog minder op. Misschien zijn je klasgenoten het dan ook wel vergeten. ^_^

Liefs

Excella :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das lastig.....

Weet je, ik heb er zelf ook aan zitten denken..

Want wil zo weinig mogelijk mensen het vertellen..

Maar mensen die dichtbij je staan zullen het toch wel merken denk ik..

Ik heb besloten om het niet te doen..

Jammer dan als ze erachter komen..

Na een tijdje valt het ook vast niet op als je boobs groter zijn hoor..

Dan zijn ze eraan gewend...

Succes met je keuze!!! :)

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had zelf een triangel bikini die een vakje aan de binnenkant had waar je nog extra vulling in kon stoppen, bij de honkemoller heb ik toen van die triangelvormige gelcups gehaald. Welke cup heb je van nature en naar welke cup wil je? Misschien heb je nu een B en ga je voor C, dan is het straks niet zo'n groot verschil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik eigelijk nooit vullingen gebruikt (voor me'n bv) maar wel altijd voorgevormde push-up bh's gedragen > ook in bikini kan je dat krijgen .

Zou zeer ongemakkelijk rondlopen met vullingen , zou dan altijd bang zijn dat ze'r uitvallen .

Mijn naaste familie en vrienden weten het maar voor de rest is't niemand opgevallen (of durven ze niks zeggen) terwijl er toch 335cc is ingegaan en ik met een flinke C rondloop .

Als je je niet ineens anders gaat kleden valt het maar weinig mensen op denk ik .

't Is heel raar maar die mensen 'zien' niet eens dat je kleinere borsten hebt , die zijn er niet zo mee bezig zoals jij zelf .

In de herfst/winter heb je meer kleding aan en 'verstop' je dat ook wel een beetje .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel ruim van tevoren 'voorzorgsmaatregelen' genomen, om de overgang zo min mogelijk te laten opvallen. Daar heb ik geen spijt van! Ik ben van een B cup naar een E (!) cup gegaan (beetje groot uitgevallen ;)), maar niemand die er naar gevraagd heeft of opmerkingen heeft gemaakt! Ik had het aan niemand verteld van tevoren, en alleen mijn moeder zei naderhand ineens: wat heb je voor 'n BH aan; ze lijken ineens zo groot :152: !

Dus als je echt niet wilt dat mensen het weten (het is per slot van rekening jóu lijf en dat is in principe toch gewoon privé..) dan raad ik je wel aan om met vullingen te werken. Ik bedoel dan wel een bikini met gelvullingen bijvoorbeeld, en gel BH's (optimizers).

Aangezien ik al jaren push-up BH's droeg, moest ik dus een extra vulling toevoegen. Ik heb een maat grotere BH's aangedaan en er extra vulling bijgedaan voor een aantal weken. Maar dat gaat natuurlijk niet in bikini... :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm lastig hoor. Ik zat in precies dezelfde situatie. Ik zit ook op school en moet nog tot februari. Ik heb nu in de vakantie een BVG gedaan en na de vakantie zal iedereen dat dus zien want ik ben van NIKS naar een flinke c-cup gegaan.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat het mij niet zo boeit wat anderen ervan denken. Dat maakt me helemaal niks uit. Voor mij was de keuze dus snel gemaakt.

Je moet jezelf afvragen waar je je lekkerder bij zult voelen.

Die weken gaan rondlopen met vulling en hopen dat ze nergens achterkomen (lijkt me ook heel stressvol) OF gewoon ervoor uitkomen.

Ik denk dat jij je er drukker over maakt dan de mensen om je heen. Ik verwacht ook niet dat je er rare reacties op zult krijgen. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt! Succes!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik heb ook van tevoren vulling in gedaan. Werk bij een afslank centrum, dus heb altijd een strak shirtje aan.

Bijna niemand weet het en heb het net voor mijn vakantie laten doen. De klanten denken dat ik iets aan mijn schouder heb laten doen en daarom nog niet alle oefeningen kan doen.

Het enige dat sommige erna vroegen was of ik afgevallen was, haha, maar het verschil was gewoon wat groter en heb ze maar in die waan gelaten.

Met het warme weer gingen die gel vullingen wel irriteren en heb ze toen eens in het dashbord kastje van de auto gelegd van mijn man.

Was wel grappig, want hij kwam ze ineens onderweg tegen.....

Maar zelfs mijn moeder ziet het niet, maar zie haar niet zo heel vaak door de afstand en hou dan rekening met mijn kleding.

Ben je 45 jaar en zeg je het nog niet tegen je moeder, haha...

gr. 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sam,

Ik heb ook op voorhand vulling gedragen, een bh gekocht in de maat die ik wou en er per cup 2 kipfilets is gedaan, gelukt, want ook bij mij heeft niemand het gemerkt. Eerst hebben sommigen wel eens gekeken, maar niemand vroeg iets enkel ook of ik was vermagert, haha, en toen de bv achter de rug was waren ze het beeld al gewoon en zelfs m'n ouders hebben ook niets in de gaten.

Had zelfs om te gaan zwemmen speciaal een strapless bh gekocht, waar ik dan ook 1 dikke kipfilet in deed en die ik onder m'n tankini top droeg, maar in bikini is dat natuurlijk al weer iets moeilijker. Ben benieuwd hoe het jou zal vergaan, of je trukjes zult gaan toepassen of toch zult vertellen van je aankomende bv. Succes alvast!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Weten je ouders niet van je bv= Ik vind het namelijk erg moeilijk om te vertellen...

gr. Jas

Hey Sam,

Ik heb ook op voorhand vulling gedragen, een bh gekocht in de maat die ik wou en er per cup 2 kipfilets is gedaan, gelukt, want ook bij mij heeft niemand het gemerkt. Eerst hebben sommigen wel eens gekeken, maar niemand vroeg iets enkel ook of ik was vermagert, haha, en toen de bv achter de rug was waren ze het beeld al gewoon en zelfs m'n ouders hebben ook niets in de gaten.

Had zelfs om te gaan zwemmen speciaal een strapless bh gekocht, waar ik dan ook 1 dikke kipfilet in deed en die ik onder m'n tankini top droeg, maar in bikini is dat natuurlijk al weer iets moeilijker. Ben benieuwd hoe het jou zal vergaan, of je trukjes zult gaan toepassen of toch zult vertellen van je aankomende bv. Succes alvast!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb een bv laten doen vlak nadat ik gestopt was met borstvoeding geven. Mijn borsten waren dus al een tijdje 2 cups groter door de borstvoeding en zo viel het helemaal niet op :-) Onlangs vroeg een vriendin die ik al een tijdje niet meer had gezien me wel 'geef jij nu nog altijd borstvoeding?'. Ik heb het dan maar opgebiecht... Mensen die me niet zo goed kennen, zien het verschil niet.

Grtjs,

uva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Weten je ouders niet van je bv= Ik vind het namelijk erg moeilijk om te vertellen...

gr. Jas

Neen klopt, ze weten van niets, staan zeker niet open voor plastische chirurgie, dus alleen m'n man weet ervan uiteraard, maar verder niemand, behalve jullie allemaal hahaha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Bedankt voor jullie reacties. Had zoveel reacties niet verwacht :)

Ik zit nog steeds heel erg te twijfelen, maar denk toch dat ik ga voor zonder vullingen. Dan hoef ik ook niet bang te zijn dat ze verschuiven ofso.

Ik vind wel dat het iets is dat prive is, zou het liefst willen dat niemand het weet, maar dat gaat niet.. :6:

Ik denk dat ik vooral bang ben voor de reacties van andere mensen. Dit komt denk ik ook omdat nog niet veel mensen in mijn naaste omgeving weten van mijn borstvergroting. Moet me gewoon over negatieve reacties heen zetten. Het is tenslotte mijn keuze.

Liefs,

Samantha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook bang voor de reactie van vrienden. Eerst wilde we het niet vertellen en toen zei mijn man, we vertellen het gewoon want het is onze keus, wat ze er ook van vinden. Hun reactie was erg goed, ze vonden het heel stoer dat we het lieten doen. En moet zeggen die reactie maakte me toch een stuk zekerder. Ben dus blij dat ik het heb verteld.

Eigenlijk heb ik geen een vervelende reactie gehad, maar heb het ook niet tegen mijn moedere verteld want dan zou ik mijn eerste vervelende reactie krijgen..... :wacko:

gr. 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat raar, ik zat er al een dag mee in mijn hoofd om voor de 'overgang' vulling te gebruiken,

en dan kom ik dit topic tegen :D Blijkbaar zijn er meerdere die dit geniale idee hadden haha :D

Je moet idd doen waar je je het best bij voelt vind ik, de meeste mensen gaan wrs toch niets durven te vragen :lol:

En over die negatieve reacties, elk meisje dat een gemene opmerking maakt, wou dat ZIJ zo'n borsten had!

Houd dat gewoon in je achterhoofd, hoewel ik niet denk dat iemand iets gaat zeggen hoor :)

Veel succes met je BV!

Liefs, Laurien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat raar, ik zat er al een dag mee in mijn hoofd om voor de 'overgang' vulling te gebruiken,

en dan kom ik dit topic tegen :D Blijkbaar zijn er meerdere die dit geniale idee hadden haha :D

Je moet idd doen waar je je het best bij voelt vind ik, de meeste mensen gaan wrs toch niets durven te vragen :lol:

En over die negatieve reacties, elk meisje dat een gemene opmerking maakt, wou dat ZIJ zo'n borsten had!

Houd dat gewoon in je achterhoofd, hoewel ik niet denk dat iemand iets gaat zeggen hoor :)

Veel succes met je BV!

Liefs, Laurien

Haha toevallig :D

Weet je al of je vulling gaat gebruiken voor de overgang? :6:

Dankjewel, heb je al een operatiedatum of ben je, je nog aan het oriënteren?

Liefs,

Samantha

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.