Ga naar inhoud

De eerste week


Aanbevolen berichten

Dag allemaal! Ik heb me hier net aangemeld, omdat ik toch wat ervaringen zou willen horen! Aankomende vrijdag onderga ik eindelijk een borstvergroting! Van een 75A ga ik naar een volle B/ kleine C met 240CC ronde protheses.

Ik hoorde laatst dat ik de eerste week echt helemaal niets kan! Niet zelf naar de wc, niet zelf douchen, zitten, liggen, opstaan etc. Wat zijn jullie ervaringen? Ik zou graag weten waar ik aan toe ben zodat ik wat babysitters voor mezelf kan regelen haha

 

Kusjes Chiara

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kuskuschiara

Spannend dat het allemaal gaat gebeuren voor je!

Om te beginnen.. ieder herstel is anders. Ik zou er wel vanuit gaan dat je de eerste 3/4 dagen het meeste last kunt hebben. En probeer je op een plekje te nestelen waar je ook weer makkelijk overeind kunt komen. Zonder je armen te gebruiken! 

Veel succes vrijdag!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kuskuschiara

Ik ben vorige weel vrijdag geopereerd en de eerste dagen waren voor mij het pijnlijkst maar ik kon wel heel wat zelf. Naar de wc gaan kon ik al meteen zelf (mits losse kledij want knoop van broek toedoen is wel lastig) 

Douchen durf ik eerlijk gezegd nog niet, al mag het wel, maar ik was me gewoon aan de wasbak, ook wel met hulp.

Ik kan gerust een weekje zonder haar te wassen maar nu wordt het wel tijd, dus mijn mama gaat me helpen al weet ik nog steeds niet goed hoe...

Aankleden lukt me ook wel als het losse kledij is.

In en uit bed komen kan je best wat hulp gebruiken, ik kan gelukkig mijn rugsteun van bed electrisch hoger en lager zetten wat erg handig is :) 

Autorijden durf ik nog niet na 6 dagen po, ik heb deze week hulp gekregen s morgens om de dochter naar school te brengen, te voet met de buggy durf ik ook nog niet want je moet toch een 14-15kg voortduwen en dat mag misschien niet?! 

Maar alles hangt af van persoon tot persoon en je persoonlijke pijngrens natuurlijk. 

Succes alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.