Ga naar inhoud

Happy2016 : 9 december 2016 : Dr.Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Lookingforcurves:

Ah, merci @Desert-Rose, dan ga ik dat toch in huis halen, als dat helpt om de spieren te ontspannen zal dat wel een verschil maken bij plaatsing achter de spier he :-)

Graag gedaan, ja hoor, als je een voorschrift hebt, dan zou ik ze zeker in huis halen, zowieso omdat door het slapen op de rug en de pijn je spieren kunnen gaan verstijven, en dit dan helpt voor de ontspanning daarvan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 hours ago, Lookingforcurves said:

Hey @Happy2016, zou je me ook willen toevoegen voor je foto's? 

Had jij ook voorschrift voor valium meegekregen voor de eerste dagen 's avonds? Ik vind dat een beetje vreemd, maar ik veronderstel dat dat moet helpen om beter te slapen?

@Lookingforcurves ik heb je toegevoegd :)

Ik heb inderdaad ook Valium gekregen en de eerste 5dagen nam ik een halve voor het slapengaan zoals voorgeschreven. Helpt inderdaad wel om spieren te ontspannen en eerste deel van de nacht toch wat goed te slapen ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Kersje85 said:

Dankjewel.  Heb net ff gespiekt en ik vind het er al heel mooi uitzien hoor. 

Als de zwelling weg is en ze wat gedaald zijn ga jij echt prachtige boobs hebben :)

Geduld hebben is nodig maar daarom niet makkelijk hè. 

Komt helemaal goed. 

Veel liefs :53:

Bedankt @Kersje85. :) 

Nu is het ook nog even afwachten hoe de wonden genezen. Ook wel wat nerveus voor.

maar met veel geduld zal ik er wel komen zeker? :) 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, Desert-Rose said:

Ah meis, je bent nog maar zo kort po, er gaat nog zo enorm veel veranderen, als over een tijdje het vocht weg is, en de protheses in gaan dalen, zie je al zo grote verandering.

Voor het vocht af te voeren voldoende drinken, water, thee ( groene of brandnetel) bijv ananas is ook heel erg goed voor vocht.

Voor nu lekker rustig aan doen, en voor de rugpijn kun je een warme doek in je rug leggen of vragen of iemand je rug even wilt masseren, scheelt ook al weer een heleboel.

Al met al waar het op neer komt is heel veel geduld hebben ;)

xx

@Desert-Rose bedankt voor je tips! Ga ik zeker doen, ik ben niet echt een thee-drinker maar voor het goede doel zal dat er wel af en toe ingaan :)

En de massage vraag ik dan wel aan mijn vriend, hij heeft er tenslotte ook voordeel bij :P:D 

Geduld is een mooie deugd, maar niet altijd makkelijk :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Happy2016:

@Desert-Rose bedankt voor je tips! Ga ik zeker doen, ik ben niet echt een thee-drinker maar voor het goede doel zal dat er wel af en toe ingaan :)

En de massage vraag ik dan wel aan mijn vriend, hij heeft er tenslotte ook voordeel bij :P:D 

Geduld is een mooie deugd, maar niet altijd makkelijk :)

xxx

Zo is het meis, het is voor een goed doel, neem je lekker thee met een beetje honing en citroen, misschien dat je dat dan lekkerder vind.

Geduld opbrengen is zeker niet altijd makkelijk, maar het is het allemaal dubbel en dwars waard.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, Sonja1985 said:

@Happy2016 ziet er netjes uit hoor meid! 

Heb je veel last van je tepels? Of valt dat wel mee?

@Sonja1985

Op mijn tepels zit nog steeds een verband en soms krijg ik eens een pijnsteek links of rechts maar voor de rest geen enorme pijnen. Hoop dat de littekens wat mooi aan het genezen zijn want dat zie ik natuurlijk niet :( 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Happy2016:

@Sonja1985

Op mijn tepels zit nog steeds een verband en soms krijg ik eens een pijnsteek links of rechts maar voor de rest geen enorme pijnen. Hoop dat de littekens wat mooi aan het genezen zijn want dat zie ik natuurlijk niet :( 

Xxx

Als je goed je rust pakt en verder geen last hebt van je tepels denk ik dat deze mooi zullen genezen hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe foto toegevoegd, ben nu 2weken PO en de compressen zijn eraf wel nog steristrips en waterdichte pleister erop. Deze mag ik er zelf afhalen volgende week. 

Ze lijken wel nog steeds zo groot in het echt, vraag me echt af of ik niet verkeerde instructies gegeven heb :( 

Nieuwe sportbh's gekocht en echt wel een grote D.

Nu ja, zal gewoon nog enkele maanden afwachten en dan oordelen... Misschien nu even een dipje...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik vind dat ze er echt al heel mooi uitzien hoor. En ook al mooi aan het zakken als je de 1ste met de laatste foto vergelijkt :) 

Verandert de 1ste 3 maanden heel veel hè. Komt echt goed. Positief blijven. 

Veel liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Happy2016:

Nieuwe foto toegevoegd, ben nu 2weken PO en de compressen zijn eraf wel nog steristrips en waterdichte pleister erop. Deze mag ik er zelf afhalen volgende week. 

Ze lijken wel nog steeds zo groot in het echt, vraag me echt af of ik niet verkeerde instructies gegeven heb :( 

Nieuwe sportbh's gekocht en echt wel een grote D.

Nu ja, zal gewoon nog enkele maanden afwachten en dan oordelen... Misschien nu even een dipje...

Xxx

Ik vind ze er prachtig uitzien!! Dat groot vinden is ook een stukje geestelijke verwerking, heb dat zelf ook. Ga er steeds meer aan wennen. 

Je mag er echt trots op zijn meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog een reeks foto's toegevoegd.

Ik zou in principe de pleisters er mogen afhalen nu maar durf niet goed zelf... Zie ze eigenlijk nog als een soort bescherming :) 

Vooral dat de littekens dan rechtstreeks op je bh gaan wrijven, die gedachte alleen al lijkt me niet zo prettig... :(

Zou graag eens mooie bh of bloesjes passen waarin ze mooi tot hun uiting komen, iets voor binnenkort :) 

fijne avond nog!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren dan eindelijk toch mijn pleisters er durven afhalen, spannend :)

Wel nog wat korstjes op, maar op eerste zicht ziet het er mooi uit.

Raar gevoel wel als ik nu sportbh aandoe, toch wat gevoelig. En nu goed laten verder genezen...

Ik heb wat foto's van de littekens toegevoegd in mijn album.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even gaan kijken, ziet er prima uit he! Smeer jij al met iets op je huid? Ik smeer na de douche een heel klein beetje bio oil op de huid van mijn borsten, omdat die toch erg moet meetrekken nu en ik schrik heb voor striemen.

maar voor de litteken raadt Plovier eerst cicalfaat aan, en daarna bapscar pleisters geloof ik?

Bij mij spraken ze meteen bij het wakker worden over laserbehandelingen tegen de littekens, dat maakte me wat ongerust. Ik dacht dat hij wel een beetje zijn best zou doen om kleine mooie littekentjes te maken, en dat die vanzelf wel wegtrekken als je ze goed verzorgt en uit de zon houdt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@26WHV Bedankt :)

@Lookingforcurves

Ik smeer eigenlijk niks, ik was vroeger veel struiser en heb toen al striemen gekregen. Mijn huid is eigenlijk toen al wat uitgerokken :mellow: Dan heel fel afgevallen en dan een lege cup natuurlijk :( Dus besloten de borstvergroting te doen maar denk niet dat ik nog extra striemen ga krijgen. 

Voor litteken inderdaad Cicalfate van Avene en na een maand dan die pleisters (die zijn wel niet goedkoop...)

Over laserbehandeling hebben ze bij mij niet gesproken,  maar ik heb het wel gelezen in de documentatie die ik nadien meegekregen heb in enveloppe. Ik denk dat ze dat misschien preventief meedelen voor degenen die zich zorgen zouden maken dat nadien hun litteken nog te zichtbaar is ofzo. Maar een litteken is ook pas te beoordelen nadien na het genezingproces dat toch een tijdje duurt. Ik zou me niet teveel zorgen maken. 

Vooral goed smeren en ik denk dat die plakkers ook wel veel kunnen helpen! En uit de zon (zonnebank) houden uiteraard ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.