Ga naar inhoud

Zwitsal : 27 september 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Beste forum leden,

Ik heb op 2 september 2010 een consult bij accz in zevenaar, de pc is dhr. van onselen, voor een bv. Wil het al jaren.

Graag zou ik van jullie willen weten wie van jullie ervaringen heeft met deze kliniek en pc. Zijn het positieve ervaringen of juist niet?? Need your helpppp :unsure:

Ik ben zelf heel erg zenuwachtig, misschien dat jullie mij beetje kunnen geruststellen en meer informatie kunnen geven??

Alvast bedankt

groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heey Zwitsal,

Ik ben 11 september aan de beurt voor een consult bij het ACCZ... Ook bij Dr. van Onselen.

Spannend he?! Ik zou graag van je horen hoe jij het hebt ervaren 2 september!

Ben je al ergens ander op consult geweest of wordt dit de eerste?

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hope,

Het is zeker spannend en ben ook dagen zenuwachtig. Maar ik ga ervoor.

Nee ik ben nergens anders nog op consult geweest. En jij?? Wordt dit ook jouw eerste consult??

Ik laat je zeker weten hoe de consult is gegaan!!,

dank je voor je reactie.

groetjes, Zwitsal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is dit ook de eerste jah.

Ben ook super zenuwachtig als ik er aan denk en dit is alleen nog maar consult. ;)

Maar hopelijk help dit me ook weer een stuk verder in het nemen van een echte beslissing.

We zullen zien!

Ik moet zeggen dat dit forum ook echt een heleboel doet met me... Ik heb het gevoel dat ik eindelijk verder durf als ik alle verhalen van de anderen lees. (Tenzij het een slechte ervaring is dan! Hihi)

Mag ik vragen wat jou wensen zijn? Welke maat je nu hebt en uiteindelijk op uit zou willen komen?

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Zwitsal

Welkom :)

erg spannend zeg je eerste stap richting ene bv,je consult staat al geplant,dus nu is het aftellen en lijkt alles oficieel he,zekers na je consult en je erg tevreden bent.

wat heb je zelf in gedachten? ben reuze benieuwd.....

tipje,als je even in operatieverslagen borstvergroting kijkt,dan zie je de dames die bij deze kliniek/arts geweest zijn,en dan kan je hun ervaringen lezen(de kliniek/arts staat vermeld achter hun naam)

en als je wilt kan en mag je ook een topic openen in topic plastisch chirurgen of priveklinieken :6:

veel lees en post plezier

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eefje en moontje,

Dank je wel voor de tips dames, ik zal ff de site grondig doorzoeken.

Excuses voor het verkeerd openen van mijn topic. Ik ben namelijk nieuw en wist niet goed hoe ik moest beginnen.

Ik merk dat goldie beetje geirriteerd raakt?, dus jullie mogen het van mijn part de topic sluiten.

Groetjes Zwitsal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwitsal er is niks aan het handje hoor,blijf gezellig klessen hier,je kan en hoeft ook niet alles meteen te weten als je net nieuw bent hoor :6:

en Golden bedoelde het vast anders dan dat het overkwam....

hoop dat je gewoon gezellig blijft komen en dat je ook de nodige info kunt vinden en anders gewoon gillen,we zijn er om je te helpen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Ik blijf zeker gezellig rondhangen. Deze forum heeft mij beetje kunnen gerust stellen.

Ben echt zenuwachtig maar ga er voor.

@Rolinda

Ga zeker in jouw topic spieken. Ben echt blij met de positieve reactie tegenover accz.

bedankt voor de steun ladiess.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die zenuwtjes horen bij die hele periode van voor tot eind :D en heeft ook wel weer wat he,vind je niet?

ja om je zelf een beetje te voorbereiden is zo een forum een grote uitkomst,en bied je veel informatie die je mischien nog niet wist of nog niet op was gekomen,er komen tenslotte best veel vragen en tips op je af,waar je eerst nog niet bij stil stond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hallo allemaal,

Morgen is het zover, krijg eindelijk mijn bv waar ik al jaren op wacht.

Ben echt zenuwachtig en een beetje bang omdat ik niet weet wat ik moet verwachten.

Laten we hopen dat alles goed gaat!!!!....

Waren jullie ook bang voor de operatie of ben ik nu echt de enige <_<

groetjes

Zwitsal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zwitsal,

Gefeliciteerd met je datum :64:, en morgen al aan de beurt! SPANNEND!!!:104: We hadden allemaal wel een beetje angst voor de operatie hoor, de ene al wat meer dan de andere, je weet inderdaad niet echt wat te verwachten, maar zal allemaal wel loslopen! We hebben het allemaal overleefd! :lol:

Alvast veeeel succes voor morgen! :101: Hoop dat je nog een beetje kunt slapen vannacht! Profiteer er van nog eens in je favoriete houding te liggen want vanaf morgen is het op de rug! <_< Zie uit naar je verslagje!

Liefs, :54:

PS: heb je voorsteltopic samengevoegd met je operatieverslag, houd alles een beetje overzichtelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.