Ga naar inhoud

Salaa : 19 december 2016 : Dr. van Drunen : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Haai, 

Ik ben Sala 25 jaar oud. Ik weeg 68kg, 1.70 m en heb een 75F. Ik ben 8 jaar geleden 25kg afgevallen en daardoor zijn mijn borsten wel kleiner geworden maar niet klein genoeg en daarnaast hangen ze ook vreselijk.  

Sinds mijn 19e denk ik aan een bvk, maar door de angst voor bloed, littekens en pijn toch maar nooit gedaan. Dit jaar heb ik na aanmoedigingen van vriendinnen de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt. Het is allemaal heel snel gegaan ging half oktober op consult en kon al op 19 december terecht. 

Ik heb met de PS totaal geen band en vond hem heel druk en kortaf maar was te lui en druk om verder te zoeken en wou ervan af.  

Ben super benieuwd en zenuwachtig naar hoe het zal gaan. Nu maar hopen dat het goed komt. 

 

Iemand enig tips waarvan jullie denken 'had iemand mij dit maar verteld..' Alles is welkom. 

 

Liefs Sala

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Sala,

Wat goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt. Bij mij heeft het ook even geduurd voordat ik ervan overtuigd was. Wel jammer dat je niet een heel prettig gevoel had bij de PC. Zijn wel al jou vragen beantwoordt tijdens het intakegesprek? 

Ik wordt toevallig de dag na jou geopereerd! We gaan ongeveer tegelijk.

Ik lees ook mee voor eventuele goede tips :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Salaa:

Haai, 

Ik ben Sala 25 jaar oud. Ik weeg 68kg, 1.70 m en heb een 75F. Ik ben 8 jaar geleden 25kg afgevallen en daardoor zijn mijn borsten wel kleiner geworden maar niet klein genoeg en daarnaast hangen ze ook vreselijk.  

Sinds mijn 19e denk ik aan een bvk, maar door de angst voor bloed, littekens en pijn toch maar nooit gedaan. Dit jaar heb ik na aanmoedigingen van vriendinnen de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt. Het is allemaal heel snel gegaan ging half oktober op consult en kon al op 19 december terecht. 

Ik heb met de PS totaal geen band en vond hem heel druk en kortaf maar was te lui en druk om verder te zoeken en wou ervan af.  

Ben super benieuwd en zenuwachtig naar hoe het zal gaan. Nu maar hopen dat het goed komt. 

 

Iemand enig tips waarvan jullie denken 'had iemand mij dit maar verteld..' Alles is welkom. 

 

Liefs Sala

Hoi Sala,

Welkom hier. Spannend, over 10 dagen heb je het al achter de rug. Qua tips, er zijn er zoveel!

bekijk de topics hier maar eens door http://www.borstenforum.com/forum/12-algemene-informatie-over-borstverkleining/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo heb je enig idee naar welke maat je wilt gaan? Heb je hier de fotoos gezien en ga je ook foto meenemen hoe je ze wilt hebben? Er is hier heel veel informatie te vinden. Ik had bij mijn consult ook niet zo een fijn gevoel maar hier door het forum te lezen hoorde ik toch veel goede dingen. Na nog een consult en belafspraak heb ik toch de beslissing genomen omdat hij bekend staat om zijn gouden handjes en ben er super blij mee. boven verwachting. Dus misschien zijn ze in hun gesprekken niet zo geweldig als ze maar goed kunnen opereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Friday, December 09, 2016 om 18:53 zei G-cup:

Hoi Sala,

Wat goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt. Bij mij heeft het ook even geduurd voordat ik ervan overtuigd was. Wel jammer dat je niet een heel prettig gevoel had bij de PC. Zijn wel al jou vragen beantwoordt tijdens het intakegesprek? 

Ik wordt toevallig de dag na jou geopereerd! We gaan ongeveer tegelijk.

Ik lees ook mee voor eventuele goede tips :)

Zo spannend allemaal! We zullen in de zelfde herstelperiode zitten en wat nog gekker is ook ik werk in het onderwijs en ben niet van plan mijn collega's in te lichten. Heb geen zin in gekke vragen. Heb ongeveer drie weken (24 dagen) de tijd om te herstellen voordat ik aan het werk ga. 

Mijn vragen zijn half beantwoord, ik ga me er niet meer druk om maken. De dag van de operatie maak ik de PC nog even duidelijk wat ik precies wil haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Saturday, December 10, 2016 om 13:02 zei lovertje:

Hallo heb je enig idee naar welke maat je wilt gaan? Heb je hier de fotoos gezien en ga je ook foto meenemen hoe je ze wilt hebben? Er is hier heel veel informatie te vinden. Ik had bij mijn consult ook niet zo een fijn gevoel maar hier door het forum te lezen hoorde ik toch veel goede dingen. Na nog een consult en belafspraak heb ik toch de beslissing genomen omdat hij bekend staat om zijn gouden handjes en ben er super blij mee. boven verwachting. Dus misschien zijn ze in hun gesprekken niet zo geweldig als ze maar goed kunnen opereren.

Ja dat is precies wat ik ook denk over mijn PC. BC staat er om bekend om heel afstandelijk en niet klantvriendelijk te zijn maar leveren toch goed werk op.

De pc zei dat er niet veel vanaf zou gaan omdat mijn borsten hangen. Het zal meer een lift worden en het zou uit eindelijk een cup D moeten worden.

Een cup D past ook wel het beste bij mij, ben namelijk slank maar wel breed. Ik heb brede schouders een smalle taille en brede heupen dus een B of c cup zou te klein zijn voor mijn lichaam en daarnaast zou ik van die peren boobies krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Salaa:

Ja dat is precies wat ik ook denk over mijn PC. BC staat er om bekend om heel afstandelijk en niet klantvriendelijk te zijn maar leveren toch goed werk op.

De pc zei dat er niet veel vanaf zou gaan omdat mijn borsten hangen. Het zal meer een lift worden en het zou uit eindelijk een cup D moeten worden.

Een cup D past ook wel het beste bij mij, ben namelijk slank maar wel breed. Ik heb brede schouders een smalle taille en brede heupen dus een B of c cup zou te klein zijn voor mijn lichaam en daarnaast zou ik van die peren boobies krijgen. 

Haha, grappig. Ik heb het ook precies als jou uitgestipt. Ook ik heb dan ongeveer 3 weken rusttijd. Laten we hopen dat we ernaa gewoon weer kunnen werken en dat we geen complicaties krijgen! Veel succes over een week, laat je nog even weten hoe het is gegaan? Ik zal na m'n operatie ook een verslagje achterlaten (als ik nog leef, haha)

 

In welke locatie wordt jij trouwens geopereerd als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Salaa:

Ja dat is precies wat ik ook denk over mijn PC. BC staat er om bekend om heel afstandelijk en niet klantvriendelijk te zijn maar leveren toch goed werk op.

De pc zei dat er niet veel vanaf zou gaan omdat mijn borsten hangen. Het zal meer een lift worden en het zou uit eindelijk een cup D moeten worden.

Een cup D past ook wel het beste bij mij, ben namelijk slank maar wel breed. Ik heb brede schouders een smalle taille en brede heupen dus een B of c cup zou te klein zijn voor mijn lichaam en daarnaast zou ik van die peren boobies krijgen. 

Dan kan je denk ik zoiets al die van mij verwachten. Ik heb een hoge smalle taille, brede heupen. Qua meting kom ik uit 96 nu, qua maat heb ik al voorbij zien komen 75-D 75-E 70-G maar ook 80-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LiaLa:

Dan kan je denk ik zoiets al die van mij verwachten. Ik heb een hoge smalle taille, brede heupen. Qua meting kom ik uit 96 nu, qua maat heb ik al voorbij zien komen 75-D 75-E 70-G maar ook 80-C

Welke cupmaat heb jij nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei G-cup:

Haha, grappig. Ik heb het ook precies als jou uitgestipt. Ook ik heb dan ongeveer 3 weken rusttijd. Laten we hopen dat we ernaa gewoon weer kunnen werken en dat we geen complicaties krijgen! Veel succes over een week, laat je nog even weten hoe het is gegaan? Ik zal na m'n operatie ook een verslagje achterlaten (als ik nog leef, haha)

 

In welke locatie wordt jij trouwens geopereerd als ik vragen mag?

Rijswijk!! 

Ik woon gelukkig nog thuis dus kan wel optimaal rusten zonder dingen zelf te hoeven doen. Ik hoop echt dat we bij de snelle herstellers zitten maar met mijn geluk zal het vast andersom zijn. 

Ja ik zal zeker zodra ik de tijd heb een update schrijven. Hoop echt dat de pijn meevalt. Op Youtube zie ik van die meiden die al na twee weken de sportschool in gaan en van alles kunnen. Maar goed daar ga ik niet van uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Salaa:

Rijswijk!! 

Ik woon gelukkig nog thuis dus kan wel optimaal rusten zonder dingen zelf te hoeven doen. Ik hoop echt dat we bij de snelle herstellers zitten maar met mijn geluk zal het vast andersom zijn. 

Ja ik zal zeker zodra ik de tijd heb een update schrijven. Hoop echt dat de pijn meevalt. Op Youtube zie ik van die meiden die al na twee weken de sportschool in gaan en van alles kunnen. Maar goed daar ga ik niet van uit. 

Pijn is echt niet nodig dat is eigenlijk het verraderlijke, je bent gauw geneigd te veel te doen. Er staat zo ongeveer 6 weken voor je herstel. De een is wat sneller, de ander wat trager. Aan de buitenkant is het dan wel heel maar van binnen gebeurd nog heel veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je hebt maar een keer de kans om goed te herstellen. Kan je wel te snel gaan sporten maar je kan ook van die brede littekens gaan krijgen daardoor. Het is mij ook echt 100 procent mee gevallen maar het is toch wel een flinke ingreep. Mijn conditie is ook nul na 6 weken maar ach dat komt wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei LiaLa:

Morgen is jouw dag!!! Heel veel succes!!

Thank u!!! Ben er klaar voor. 

Mijn tas is ingepakt.

▪ twee vesten met een rits

▪ hemd     

▪ twee broeken/ ondergoed

▪ sokken

▪ vaseline

▪ dagcrème

▪ deo

▪ pantoffels 

▪ badjas 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Salaa:

Thank u!!! Ben er klaar voor. 

Mijn tas is ingepakt.

▪ twee vesten met een rits

▪ hemd     

▪ twee broeken/ ondergoed

▪ sokken

▪ vaseline

▪ dagcrème

▪ deo

▪ pantoffels 

▪ badjas 

 

Neem een kussentje mee, voor de terug weg....tussen je buik en de gordel. Dan heb je geen gordel langs je borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LiaLa:

Neem een kussentje mee, voor de terug weg....tussen je buik en de gordel. Dan heb je geen gordel langs je borsten.

Op de achterbank doe ik nooit een gordel om, maar ik zie nu wel in waarom het wel handig is.

Ik laat dinsdag wanneer ik naar huis mag mijn moeder deze dan meenemen voor de zekerheid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Desert-Rose:

:35: hoop dat je zo dadelijk een beetje kunt slapen 

xxx

Moet wel lukken. Ben niet nerveus. Ik zit echt in zo'n relax mode dat ik denk.. komt wel goed, pijn hoort erbij maar alles gaat voorbij dus ook de pijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Salaa:

Moet wel lukken. Ben niet nerveus. Ik zit echt in zo'n relax mode dat ik denk.. komt wel goed, pijn hoort erbij maar alles gaat voorbij dus ook de pijn. 

Dat is zo, alhoewel je het niet moet onderschatten, maar met de goede pijnstilling rol je er wel doorheen.

Fijn dat je zo relaxed bent, komt ook omdat je dadelijk blij bent dat je van de last af bent.

Foto kan soms handig zijn om te laten zien wat jij mooi vind,maar met een bvk/lift hangt het er natuurlijk ook helemaal vanaf hoeveel weefsel er weg word gehaald, hoe breed je borsten zijn, dus dan zou ik idd aangeven, wat je zegt, liften en graag een D cup, en dan kan pc daar op in spelen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.