Ga naar inhoud

Salaa : 19 december 2016 : Dr. van Drunen : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Ik kan wel een foto laten zien maar grote kans dat de PC dan zegt ja maarjij hebt brede borsten dus zo gaan ze er niet uitzien.. ben ik ook meteen down. Ik ga morgen goed benadrukken wat ik echt wil en dat hij mij niet moet teleurstellen. :134:

Ik onderschat de pijn zeker niet!!! Ik denk er gewoon niet aan op dit moment, omdat ik weet dat er toch niets aan valt te doen. Behalve pijnstillers!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie
15 minuten geleden zei Salaa:

Ik kan wel een foto laten zien maar grote kans dat de PC dan zegt ja maarjij hebt brede borsten dus zo gaan ze er niet uitzien.. ben ik ook meteen down. Ik ga morgen goed benadrukken wat ik echt wil en dat hij mij niet moet teleurstellen. :134:

Ik onderschat de pijn zeker niet!!! Ik denk er gewoon niet aan op dit moment, omdat ik weet dat er toch niets aan valt te doen. Behalve pijnstillers!!!!!

Je hebt gelijk hoor,het komt nu toch op de expertise van de pc aan, enige is dat jij nogmaals je wensen doorgeeft.

Precies,je moet er toch doorheen,met pijnstillers, gaat goed komen meis.

Slaap lekker, en nogmaals heel veel succes.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve dames,

Ik leef nog!! Kan nu nog niet uitgebreid een operatie verslag schrijven. Maar hier even in kort een aantal punten.

- er is 600 gram aan elke borst verwijderd

- ik mis de morfine nu al. Want nu voel ik pijn.. maar de pijn is dragelijk. Voelt aan als steken.. maar geen fijn gevoel. 

- had voor de operatie nog even goed benadrukt wat ik wil.. net kwam de PS langs met de mededeling hoeveel er vanaf is en dat k nu mooi gelifte cup D borsten had. 

Liefs Salaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, gefeliciteerd met je nw boobs, en zo dat is behoorlijk wat dat er af is, dat ga je dadelijk echt super goed merken.

Fijn dat de pc alles nog even goed met je door heeft genomen voor de operatie,en een mooie D, dat was je wens.

Meis,nu lekker uitrusten,over enige tijd zul je wel weer een pijnstiller krijgen, anders even aangeven he, want je hoeft geen pijn te hebben.

Ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Salaa:

Dag lieve dames,

Ik leef nog!! Kan nu nog niet uitgebreid een operatie verslag schrijven. Maar hier even in kort een aantal punten.

- er is 600 gram aan elke borst verwijderd

- ik mis de morfine nu al. Want nu voel ik pijn.. maar de pijn is dragelijk. Voelt aan als steken.. maar geen fijn gevoel. 

- had voor de operatie nog even goed benadrukt wat ik wil.. net kwam de PS langs met de mededeling hoeveel er vanaf is en dat k nu mooi gelifte cup D borsten had. 

Liefs Salaa

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! 1200 gram in totaal is heel wat, dat zul je vast gaan merken straks!

En zoals Desert-Rose al zegt: je hoeft geen pijn te lijden. Gewoon om een pijnstiller vragen als je dat nodig vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Mooi zo, nu al blij met je nieuwe cup. Wel balen dat de pijnmedicatie dan niet aanslaat bij je. Ik had met het wakker worden pijn en kreeg morfine in het infuus. Daarna was paracetamol voldoende. Er is bij jouw ook wel meer weg gehaald en daarmee heb je ook grotere wonden. Hopelijk lukt het je wel om zo te slapen. Beterschap meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee had geen foto laten zien. Gewoon verteld wat ik graag wil. 

Dat weet ik niet. Net een ander soort pijnstiller gehad en die sloeg wel aan gelukkig. 

@LiaLa hoeveel werd er bij jou weggehaald. Toen ik op intake kwam zei de PC dat er nauwelijks wat vanaf zou gaan.. waarom hij toch van gedachte is veranderd i don't know. 

Tot nu toe vind ik de pijn echt mee vallen. Nu heb ik even geen pijn, maar de pijn die ik had is te omschrijven als een pijn die aanwezig is een beetje steekt en trek maar wel te doen is. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Salaa:

Nee had geen foto laten zien. Gewoon verteld wat ik graag wil. 

Dat weet ik niet. Net een ander soort pijnstiller gehad en die sloeg wel aan gelukkig. 

@LiaLa hoeveel werd er bij jou weggehaald. Toen ik op intake kwam zei de PC dat er nauwelijks wat vanaf zou gaan.. waarom hij toch van gedachte is veranderd i don't know. 

Tot nu toe vind ik de pijn echt mee vallen. Nu heb ik even geen pijn, maar de pijn die ik had is te omschrijven als een pijn die aanwezig is een beetje steekt en trek maar wel te doen is. 

 

In mijn papieren staat 66 en 37 gram ik vind het bizar weinig....nog geen onsje vleeswaren. Het scheelt ook maar 1 cupmaat voor mij. De tepel staat wel een cm of 14 hoger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei LiaLa:

In mijn papieren staat 66 en 37 gram ik vind het bizar weinig....nog geen onsje vleeswaren. Het scheelt ook maar 1 cupmaat voor mij. De tepel staat wel een cm of 14 hoger. 

Dat is indd weinig. Ben je nog wel tevreden? Want ik las dat je nu 75 E hebt is dat wat je wou of denk je toch van ze mochten wel wat kleiner. Ik zie wel echt al verschil.. lijk ineens een stuk slanker. Oh ja heb net morfine gehad in een pil vorm.. hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei LiaLa:

Fijn dat je een pijnstiller hebt die wel aanslaat. Ik vond het als stuwing, de wond was niet pijnlijk maar de borstspieren wel. 

Ik weet niet wat er precies pijn doet.. ik denk zelf de wondjes.. maar ik had echt traanverwekkende pijn verwacht. Dit is tot nu toe meer een vervelende pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Salaa:

Dat is indd weinig. Ben je nog wel tevreden? Want ik las dat je nu 75 E hebt is dat wat je wou of denk je toch van ze mochten wel wat kleiner. Ik zie wel echt al verschil.. lijk ineens een stuk slanker. Oh ja heb net morfine gehad in een pil vorm.. hihihi

Die cup maten zitten heel erg in het hoofd, wat ik in de spiegel zie bevalt me. Past ook bij de rest van mijn lijf, heb nogal wat rondingen :D Met een C cup wordt ik een peer, 1 cm eraf en het is een D cup. Ik maak me niet druk om die ene cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Salaa:

Ik weet niet wat er precies pijn doet.. ik denk zelf de wondjes.. maar ik had echt traanverwekkende pijn verwacht. Dit is tot nu toe meer een vervelende pijn.

Zolang je jezelf maar rustig houdt valt de pijn ook mee. Slapen kan nog wel eens lastig zijn, op je zij liggen bijv. Pas op dat je je armen niet teveel gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geslapen van 11 t/m 7u. Om 5u even wakker geworden om naar de wc te gaan. Wel merk ik nu al dat mijn rug en nek pijn doen, heb dan ook om 5u om een extra kussen gevraagd. 

Ik zal zeker oppassen met mijn armen. Gelukkig hoef ik thuis niets te doen. Ik verblijf de komende 3 weken gezellig bij mijn ouders.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meis de eerste dagen zijn echt geen pretje,en hopelijk werken de pijnstillers dadelijk een beetje beter zodra je een spiegel hebt opgebouwd, daarom is het ook van belang dat je de pijnstillers op vaste tijden dag en nacht inneemt.

Heb je er al zicht op wanneer je naar huis mag?

Misschien helpt het om een klein kussentje onder je linkerarm te leggen,

Beterschap meis

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker die slaapjes, het is ook vermoeiend herstellen. Ik heb er veel last van gehad ook van de narcose. Ik zag tussen door nog je vraag staan over de drains. Ik heb ze ook niet gehad, volgens mijn pc heeft het geen toegevoegde waarde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor dat is normaal meis, als je ligt komt er meer druk op de borsten omdat het vocht dan meer gaat verzamelen,en dat gaat zeer doen, en als je zit word dat meer verdeeld, anders eens kijken of je toch niet een stuk hoger kunt gaan liggen,stuk of 3 kussens op elkaar, dan zet je daar 1 recht tegenaan, dat je een soort glijbaan effect krijgt,en zo er tegenaan liggen, op die manier worden ook je schouders ondersteund.en heb je niet zo snel last van je nek en rug.

En anders een lekker hoekje in de bank maken om zittend te slapen, dit word door meerdere gedaan,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.