Ga naar inhoud

Chan1989 : 11 januari 2017 : Dr. Karim i.p.v Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Chan1989:

 

Hier het zelfde ik heb ook door de telefoon aangegeven om een klein gesprekje te hebben voor dat ik de ok in ga ik heb hier en daar ook wat informatie gevonden over deze arts, en het lijkt naar mijn idee ook een goeie vriendelijke arts Waneer is nu je operatie datum? 

 

Liefs 

Ik ga nu ook gewoon woensdag de 11de. misschien zien we elkaar nog als we de tijden weten haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Boebjes:

Ik ga nu ook gewoon woensdag de 11de. misschien zien we elkaar nog als we de tijden weten haha.

 

Dat zou wel heel leuk zijn, zodra je de tijd heb geef je het dan even aan me door :P

 

ik heb wel aangegeven door de telefoon of het mogelijk was om s morgens vroeg te kunnen aangezien ik kids heb.

mocht het nou niet lukken geef ik me tijd natuurlijk ook aan je door!

 

een kleine omschrijving van me zelf:

 

donker bruin haar bruine ogen vaak een haarklip in met tijger bedrukking erop ik ben 1,67 cm En jij? 

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Chan1989:

 

Dat zou wel heel leuk zijn, zodra je de tijd heb geef je het dan even aan me door :P

 

ik heb wel aangegeven door de telefoon of het mogelijk was om s morgens vroeg te kunnen aangezien ik kids heb.

mocht het nou niet lukken geef ik me tijd natuurlijk ook aan je door!

 

een kleine omschrijving van me zelf:

 

donker bruin haar bruine ogen vaak een haarklip in met tijger bedrukking erop ik ben 1,67 cm En jij? 

 

liefs

ik heb zelf ook 3 Kids, maar de tijd maakt me niet uit, vroeg is wel lekker, anders moet je zolang wachten, maar goed, ik ben 1.69, ik  heb blond haar en blauwe ogen, en denk me haar vast in knot, heel misschien wel los haha,  en tja zonder make-up whuhaha, maarre misschien ook wel bril op omdat lenzen niet mochen,maar neem me lenzen mee want na ok gaan die gelijk in haha....

 

Ik krijg trouwens 400 en 450cc dualplane CO2 mentor. en ik kom van 75b af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Boebjes:

ik heb zelf ook 3 Kids, maar de tijd maakt me niet uit, vroeg is wel lekker, anders moet je zolang wachten, maar goed, ik ben 1.69, ik  heb blond haar en blauwe ogen, en denk me haar vast in knot, heel misschien wel los haha,  en tja zonder make-up whuhaha, maarre misschien ook wel bril op omdat lenzen niet mochen,maar neem me lenzen mee want na ok gaan die gelijk in haha....

 

Ik krijg trouwens 400 en 450cc dualplane CO2 mentor. en ik kom van 75b af.

 

Ik krijg 330 cc dual plane maar weet de projectie niet is niet verteld door Mn schiettecatte ik kom van aa70 af!

 

voor dat ik kinderen had had ik een mooie borst c 70 maar na 2 zwangerschappen is het meeste weg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chan1989:

 

Ik krijg 330 cc dual plane maar weet de projectie niet is niet verteld door Mn schiettecatte ik kom van aa70 af!

 

voor dat ik kinderen had had ik een mooie borst c 70 maar na 2 zwangerschappen is het meeste weg 

Hij was het mij ook vergeten te zeggen, maar de baliemedewerkers zeiden hp, dat stond in mijn dossier. Nou mooi maatje hoor! gewoon natuurlijk.

 

Nou we houden elkaar op de hoogte,  spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is de dag dat me droom in vervulling gaat komen! Ik krijg na 6 jaar eindelijk me mooie borsten!

 

de tas staat al klaar, huisje lekker schoon, de laatste was even weg werken, en dan richting Amstelveen 

 

ik word 12:15 verwacht in klinkiek Amstelveen en 13:00 uur word ik geopereerd

 

wish me luck 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Chan1989:

Vandaag is de dag dat me droom in vervulling gaat komen! Ik krijg na 6 jaar eindelijk me mooie borsten!

 

de tas staat al klaar, huisje lekker schoon, de laatste was even weg werken, en dan richting Amstelveen 

 

ik word 12:15 verwacht in klinkiek Amstelveen en 13:00 uur word ik geopereerd

 

wish me luck 

Spannend! Ik denk dat jij op de uitslaapkamer ligt en ik hieperdepiep naar binnen gereden wordt haha! Tegen de tijd dat ik klaar ben denk ik dat jij al weg mag hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Boebjes:

Spannend! Ik denk dat jij op de uitslaapkamer ligt en ik hieperdepiep naar binnen gereden wordt haha! Tegen de tijd dat ik klaar ben denk ik dat jij al weg mag hihi

 

Wie weet misschien zien we elkaar zou wel leuk zijn namelijk! 

 

Ik denk dat ik zelf ook hieperdepiep ben hahaha:4: ik heb nu nog niet echt zenuwen maar ik denk als ik in de auto zit dat het wel langzaam begint 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen dames!! 

 

Hier mijn operatie verslag!

 

gisteren zijn we rond half 12 richting Amstelveen gereden en ik werd om kwart over 12 verwacht. Het liep een klein beetje uit aangezien er nog meer mensen waren, ik werd uit eindelijk 5 over half 1 naar binnen geroepen! Ik heb me man een dikke kus geven en mijn avontuur kon beginnen! Ik was totaal niet zenuwachtig maar ik had gezonden spanningen! Ik kreeg een bed toegewezen en mocht al me spulletjes in de grote mand doen die naast me bed stond. Ik had me uitgekleed me operatie jasje aangetrokken en het avontuur ging nu van start!

 

daar kwam de verpleegkundigen wat een lieve man wat dat hij vertelde mij een beetje wat er ging gebeuren en bracht een infuus bij me aan en hij melden dat dokter Karim ieder moment kon komen! Na 15 min kwam er een vrolijke man om het hoekje bij me gordijn, hij nam nog even me gegevens door en we hebben een klein gesprekje gehad! De klik was er gelijk. Hij begon wat af te tekenen en hij zei dat hij me met een min of 10 kwam halen dat was spannend zeg het leek wel 2 uren te duren :154:uiteindelijk melden een vrouw zich aan u mag mee lopen naar de ok! Hier ook weer geweldige meiden die je gerust stellen de narcose vloeistof werd in me infuus gebracht en ik ben met vrolijke gedachten onder narcose gegaan! 

 

Uiteindelijk werd ik wakker en de verpleging stond verbaasd te kijken ik was heel snel wakker en voelde me goed! Ik zat recht op in bed en ik had onwijs honger en dorst! Na 4 bekers limonade en een beschuitje ben ik gaan plassen die wel onder begeleiding want ik kon zo om kukkelen werd er gezegd een grote plas gedaan en ik kon weer terug lopen naar me bed! Ik heb nog wat gedronken en daar stond Karim in eens ik heb goed nieuws voor je de operatie is spoel verlopen en je mag naar huis! Ik vroeg gelijk aan hem of me man al beneden zat! Die zat er natuurlijk een beetje een bezorgde blik maar die blik was snel over nadat ik zei alles gaat goed! 

 

Vanacht heb ik een paar uurtjes geslapen het is allemaal stijf en hard en ik heb het gevoel ze er elk moment kunnen afknappen!

 

ik heb niet heel veel pijn alleen de zijkanten zijn wat gevoelig! Elke dag zal het een beetje beter gaan! We blijven positief 

 

dit was mijn avontuur van een borstvergroting:

 

plaatsting: dual plane

hoeveelheid: 330 cc: 

verwachten cup maat: volle c kleine d

 

bedankt voor het lezen van mijn droom die uitgekomen is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Chan1989:

Goeiemorgen dames!! 

 

Hier mijn operatie verslag!

 

gisteren zijn we rond half 12 richting Amstelveen gereden en ik werd om kwart over 12 verwacht. Het liep een klein beetje uit aangezien er nog meer mensen waren, ik werd uit eindelijk 5 over half 1 naar binnen geroepen! Ik heb me man een dikke kus geven en mijn avontuur kon beginnen! Ik was totaal niet zenuwachtig maar ik had gezonden spanningen! Ik kreeg een bed toegewezen en mocht al me spulletjes in de grote mand doen die naast me bed stond. Ik had me uitgekleed me operatie jasje aangetrokken en het avontuur ging nu van start!

 

daar kwam de verpleegkundigen wat een lieve man wat dat hij vertelde mij een beetje wat er ging gebeuren en bracht een infuus bij me aan en hij melden dat dokter Karim ieder moment kon komen! Na 15 min kwam er een vrolijke man om het hoekje bij me gordijn, hij nam nog even me gegevens door en we hebben een klein gesprekje gehad! De klik was er gelijk. Hij begon wat af te tekenen en hij zei dat hij me met een min of 10 kwam halen dat was spannend zeg het leek wel 2 uren te duren :154:uiteindelijk melden een vrouw zich aan u mag mee lopen naar de ok! Hier ook weer geweldige meiden die je gerust stellen de narcose vloeistof werd in me infuus gebracht en ik ben met vrolijke gedachten onder narcose gegaan! 

 

Uiteindelijk werd ik wakker en de verpleging stond verbaasd te kijken ik was heel snel wakker en voelde me goed! Ik zat recht op in bed en ik had onwijs honger en dorst! Na 4 bekers limonade en een beschuitje ben ik gaan plassen die wel onder begeleiding want ik kon zo om kukkelen werd er gezegd een grote plas gedaan en ik kon weer terug lopen naar me bed! Ik heb nog wat gedronken en daar stond Karim in eens ik heb goed nieuws voor je de operatie is spoel verlopen en je mag naar huis! Ik vroeg gelijk aan hem of me man al beneden zat! Die zat er natuurlijk een beetje een bezorgde blik maar die blik was snel over nadat ik zei alles gaat goed! 

 

Vanacht heb ik een paar uurtjes geslapen het is allemaal stijf en hard en ik heb het gevoel ze er elk moment kunnen afknappen!

 

ik heb niet heel veel pijn alleen de zijkanten zijn wat gevoelig! Elke dag zal het een beetje beter gaan! We blijven positief 

 

dit was mijn avontuur van een borstvergroting:

 

plaatsting: dual plane

hoeveelheid: 330 cc: 

verwachten cup maat: volle c kleine d

 

bedankt voor het lezen van mijn droom die uitgekomen is!

Heeee meid, ik zal nu zo mijn verslag schrijven, ik zat 12.15 al in de wachtkamer en ben 14.35 naar boven gegaan. Hebben wij elkaar dan wel of niet gezien onbewust? Toen ik naar boven ging lagen er 2 meiden naast mij, 1 was jouw niet want ze had een vlecht maar was niet van het forum en 1 meisje was aan het bellen. Aan de overkant lag ook iemand die ging heel vrolijk weg, en naast haar kwam net iemand van de ok gereden helemaal suf.

Blij dat het goed gegaan is, en wat een lieve man hé Karim! Legt alles heel duidelijk uit en is heel eerlijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meid..! Ik denk dat we elkaar net mis zijn gelopen dan ik ging wel heel vrolijk weg, had nog niet zo veel last! Nu is het allemaal stijf en kei hard en de zijkanten doen alleen erg zeer! Ik heb donder bruin haar en idd een vlecht in en donkere ogen! Ik was erg fit na de operatie! 

Succes met je herstel 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo net even me onder lichaam gewassen ik vond het wel heel eng maar je knap er wel lekker van op.. wat is dat toch lekker even een warme straal:43:

 

maar niet op de boobs gedaan die zijn keurig droog gebleven en op beide pleisters even een washandje gedaan tegen de water spatten..

 

ik voel me echt een vrouw:57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Chan1989:

Zo net even me onder lichaam gewassen ik vond het wel heel eng maar je knap er wel lekker van op.. wat is dat toch lekker even een warme straal:43:

 

maar niet op de boobs gedaan die zijn keurig droog gebleven en op beide pleisters even een washandje gedaan tegen de water spatten..

 

ik voel me echt een vrouw:57:

Hee hé, ik durf me bh nog niet uit te doen omdat het zo gevoelig is. Ik mag rond 17.00 ff douche, ik heb 2u geslapen net, ben nu weer helemaal stijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-1-2017 om 12:55 zei Chan1989:

Zo net even me onder lichaam gewassen ik vond het wel heel eng maar je knap er wel lekker van op.. wat is dat toch lekker even een warme straal:43:

 

maar niet op de boobs gedaan die zijn keurig droog gebleven en op beide pleisters even een washandje gedaan tegen de water spatten..

 

ik voel me echt een vrouw:57:

Hooi hoe gaat het met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-1-2017 om 10:32 zei Boebjes:

Hooi hoe gaat het met je?

Hoi..!! 

 

Sorry voor me late reactie:blush: ik had de laatste dagen zoveel mensen over de Vloer die me willen helpen dus eigenlijk niet echt de tijd gehad om even te kijken op het forum 

 

De eerste 3 dagen waren wel pijnlijk maar als ik nu de dagen terug kijk tot nu is het wel goed te doen geweest! Een beetje stuntelig met de meest simpele dingetjes maar eigenlijk sinds vandaag weer echt wat dingen gedaan een was gedraaid en even voorzichtig geprobeerd te stofzuigen gelukkig was me schoonmoeder erbij voor als het niet ging maar ik heb het toch gered! Bek af maar toch gelukt! Ik pak genoeg me rust en me lichaam geeft het van zelf aan als ik te veel doe! Qua borsten ben ik zeer tevreden de bovenkant is al zacht aan het worden alleen de onderkanten zijn nog hard, dus ik had het herstel de eerste week erger verwacht als wat het is geweest 

 

hoe gaat het bij jou? 

Ik heb net je foto's gezien ziet er echt super mooi uit!!

 

ik zet geen foto's neer :rolleyes: in het openbaar mocht je het willen zien kan ik je een privé bericht sturen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Chan1989:

Hoi..!! 

 

Sorry voor me late reactie:blush: ik had de laatste dagen zoveel mensen over de Vloer die me willen helpen dus eigenlijk niet echt de tijd gehad om even te kijken op het forum 

 

De eerste 3 dagen waren wel pijnlijk maar als ik nu de dagen terug kijk tot nu is het wel goed te doen geweest! Een beetje stuntelig met de meest simpele dingetjes maar eigenlijk sinds vandaag weer echt wat dingen gedaan een was gedraaid en even voorzichtig geprobeerd te stofzuigen gelukkig was me schoonmoeder erbij voor als het niet ging maar ik heb het toch gered! Bek af maar toch gelukt! Ik pak genoeg me rust en me lichaam geeft het van zelf aan als ik te veel doe! Qua borsten ben ik zeer tevreden de bovenkant is al zacht aan het worden alleen de onderkanten zijn nog hard, dus ik had het herstel de eerste week erger verwacht als wat het is geweest 

 

hoe gaat het bij jou? 

Ik heb net je foto's gezien ziet er echt super mooi uit!!

 

ik zet geen foto's neer :rolleyes: in het openbaar mocht je het willen zien kan ik je een privé bericht sturen 

Ja bij mij gaat het ook met de dag beter, inderdaad eerste dagen waren vervelend, ik kan nu alleen me jas nog niet aandoen en me knoop niet dichtmaken van me broek haha.

 

Ja meid zou wel leuk zijn een foto ben wel erg benieuwd, hoeveel had je nou gezet en welke cupmaat had je?

 

Donderdag weer terug naar de kliniek ben erg benieuwd naar het litteken. Crème heb ik al besteld van biodermal, zodra het mag ga ik smeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.