Ga naar inhoud

Chan1989 : 11 januari 2017 : Dr. Karim i.p.v Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Goeie avond dames,

ik ben totaal nieuw hier en wil me bij deze voorstellen:

ik ben Chantal ik ben 27 jaar en moeder van 2 kids van 5 en 1 jaar! Momenteel cup aa

ik heb onder tussen al een consult gehad bij Praktijk Diana gabriels deze is heel goed bevallen en hierbij heb ik een gesprek gehad met de pc d.schiettecatte een hele lieve rustig man die een duidelijke uitleg geeft. 

De operatie datum is al bekend 10 januari en er word een bv gedaan van 330 cc dual plane. 

Heeft iemand ervaring met dual plane en hoe lang heb je je herstel gehad en wat voor soort pijn heb je gehad? 

Laat het me weten! 

Groetjes..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chan1989:

Goeie avond dames,

ik ben totaal nieuw hier en wil me bij deze voorstellen:

ik ben Chantal ik ben 27 jaar en moeder van 2 kids van 5 en 1 jaar! Momenteel cup aa

ik heb onder tussen al een consult gehad bij Praktijk Diana gabriels deze is heel goed bevallen en hierbij heb ik een gesprek gehad met de pc d.schiettecatte een hele lieve rustig man die een duidelijke uitleg geeft. 

De operatie datum is al bekend 10 januari en er word een bv gedaan van 330 cc dual plane. 

Heeft iemand ervaring met dual plane en hoe lang heb je je herstel gehad en wat voor soort pijn heb je gehad? 

Laat het me weten! 

Groetjes..!!

Hoi, ik volg even mee. Ben ook nieuw hier en ga 20/1/2017 een bv ondergaan bij dr Verdonck. Maar twijfel zo hard ivm de cc's. Ben ook heel benieuwd naar het resultaat en hoe het na de operatie gaat verlopen enz.

bij jou is het niet zover af meer eh. Spannend!

veel succes in ieder geval

en ben ook

benieuwd naar jou verhaal:D

groetjes vanessa!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vanessa! 

Ik ben ook best benieuwd en vind het reuze spannend ben ten slotte nog nooit geopereerd :unsure:Hoezo twijfel je over de cc's? Wat heeft je arts gezegd hierover? 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames

ben ook totaal nieuw hier en ik word de 19 januari geopereerd door dr fechner.  Ook ik begin nu te twijfelen met de cc 

hoor graag van jullie hoe het bij jullie is gegaan 

Ben ook 27 jaar en mama van 2 kids van 7 en 3 alweer

:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Chan1989:

Hoi Vanessa! 

Ik ben ook best benieuwd en vind het reuze spannend ben ten slotte nog nooit geopereerd :unsure:Hoezo twijfel je over de cc's? Wat heeft je arts gezegd hierover? 

Groetjes 

Mijn pc had 250cc genoteerd ma ni verder bij nagedacht en nu lijkt me dat toch weinig.. dus daarom 19/12 tweede pasmoment ;-). Hoe groot ben jij en hoeveel weeg je?  Ik ben 1m57 en weeg 46kg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Nessa1607:

Mijn pc had 250cc genoteerd ma ni verder bij nagedacht en nu lijkt me dat toch weinig.. dus daarom 19/12 tweede pasmoment ;-). Hoe groot ben jij en hoeveel weeg je?  Ik ben 1m57 en weeg 46kg. 

Hoi venessa..!

ik zou idd een tweede pas moment doen ik zelf zou eigenlijk 375 cc krijgen maar mijn pc houd het echt bij 330 cc anders word het zo "nep" het heeft ook te maken met je vetweefsel ik zelf heb niet zo veel eigen vetweefsel ik ben 167 en weeg 52 kilo dus ik ben ook ziet zo heel groot hou er wel rekening mee dat als je kleiner/smaller ben dat het wel meer opvalt

groetjes..! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Btje:

Hoi dames

ben ook totaal nieuw hier en ik word de 19 januari geopereerd door dr fechner.  Ook ik begin nu te twijfelen met de cc 

hoor graag van jullie hoe het bij jullie is gegaan 

Ben ook 27 jaar en mama van 2 kids van 7 en 3 alweer

:rolleyes:

Hoi hoi..!

wat leuk het nieuwe jaar begint goed voor ons:rolleyes:

hoeveel cc krijg je en met welke plaatsing ? 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaijj,

jaa idd :)  ik kon kiezen tussen 380 en 420 en hij zei bij twijfel voor de grotere gaan, dus had ik ook gekozen maar nu denk ik steeds wat als het veelste groot is bij mij? ik krijg natrelle anatomisch dual plane.

ik heb volgende week nog een afspraak met de chirurg en wat medische oefeningentjes.

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..!

je kan in de zoekbalk boven in je aantal cc invoeren misschien staan er wat foto's tussen dat je het kan vergelijken heb ik ook gedaan en ik haalde toch weer wat informatie daar vandaan!

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Chan1989:

Hoi venessa..!

ik zou idd een tweede pas moment doen ik zelf zou eigenlijk 375 cc krijgen maar mijn pc houd het echt bij 330 cc anders word het zo "nep" het heeft ook te maken met je vetweefsel ik zelf heb niet zo veel eigen vetweefsel ik ben 167 en weeg 52 kilo dus ik ben ook ziet zo heel groot hou er wel rekening mee dat als je kleiner/smaller ben dat het wel meer opvalt

groetjes..! 

Ja ben echt eens benieuwd voor het tweede pasmoment want bij de eerste was ik zo ni echt voorbereid en ja je weet niet goed hoeveel enz. En nu door de verhalen hier te lezen en foto's te zien denk ik oei dan heb ik toch echt weinig voorgeschreven gekregen:-/. En vele zegge daarna spijt te hebben en wil dat dan niet erna nog terug overdoen ofzo:-/.

Wil ook zeker resultaat zien:-D maar ik weet ook dat ik niet met een f cup moet rondlopen want dat zou voor mijn 1m57 en 46 kg wel wat teveel zijn haha:-)

bedankt voor je reactie en tip;-)

 

groetjes vanessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii..! Joos..! 

Wat spannend je ben een dag eerder als ik:D hou je me op de hoogte van alles als je geopeerd ben..! Ik krijg namelijk de zelfde hoeveelheid aan cc en de zelfde plaatsing ik heb nu aa70 wat is de maat van je wat je nu heb..!? 

Geoetjes..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Joos:

Ja als ik er toe in staat ben ga ik je zeker op,de hoogt houden:)

Ik heb nu een a, kleine b 75

ik ben 168 m en 60 kg.. lijkt mij een mooie maat straks toch??

Hoiii..! Joos..! 

Dat gaat heel mooi staan..! Als je het red om om op de hoogte houden graag..! 

Spannende tijden voor ons:63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi meiden

hier even een kleine verandering ik ben net telefonisch benaderd door de kliniek in Amstelveen door omstandigheden van de arts zelf  kan me operatie van 10 januari niet door gaan! Ik zou geopereerd worden door schiettecatte!

Nu word ik 11 januari geopeerd!

ik vind het jammer een dag later maar beter een dag later als een maand later.

zijn er misschien dames die ook benaderd zijn? Ow ja ik word nu door dokter karim geopeerd iemand hier ervaring mee?

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Chan1989:

Hoi meiden

hier even een kleine verandering ik ben net telefonisch benaderd door de kliniek in Amstelveen door omstandigheden van de arts zelf  kan me operatie van 10 januari niet door gaan! Ik zou geopereerd worden door schiettecatte!

Nu word ik 11 januari geopeerd!

ik vind het jammer een dag later maar beter een dag later als een maand later.

zijn er misschien dames die ook benaderd zijn? Ow ja ik word nu door dokter karim geopeerd iemand hier ervaring mee?

liefs 

He meis, 

Ik heb je laatste topic samengevoegd met deze, en ook de titel aangepast, zo kun je alsnog gewoon in dit topic al je updates doen, en blijft het overzichtelijk.

Het is sneu dat een operatie ineens niet door kan gaan met de pc van jouw keuze, er zijn wel een aantal topics te vinden over Dr. Karim, even via de zoekbalk gaan kijken meis,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè hè 

 

ja ik ben ook benaderd ik zou de 11e voor een 2e keer geopereerd worden

ik baal hier enorm van omdat het een 2e operatie is en je toch het vertrouwen bij je eigen arts hebt

 

dr koeijers moet nu het werk van dr schiettecate gaan doen

heb heel erg getwijfeld of ik het door zou laten gaan ja of nee

toch besloten het te doen ook omdat het niet duidelijk is wanneer dr schiettecate überhaupt weer beschikbaar is

 

succes alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

bij mij kwam het ook koud op me dak ook omdat ik bij schiettecatte me gesprek enzo gehad heb! 

Ik heb inmiddels wel het een en ander gevonden van meneer karim ik vertrouw erop dat het goed gaat komen! 

Waneer word je nu geholpen gewoon de 11e of ook later? 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat snap ik.. is niet iets waar je rekening mee houd

 

ik ben me ook in het aan lezen over dr koeijers heb er ook wel vertrouwen in hoor 

zo niet kan ik altijd nog weg rennen:lol:

ik word nu een dag eerder geholpen de 10e! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei lissie:

Ja dat snap ik.. is niet iets waar je rekening mee houd

 

ik ben me ook in het aan lezen over dr koeijers heb er ook wel vertrouwen in hoor 

zo niet kan ik altijd nog weg rennen:lol:

ik word nu een dag eerder geholpen de 10e! 

Heeeyy lissie!

aangezien ik 2 kids waarvan 1 schoolgaand, heb mensen gevraagds om even de eerste week(en) me zoon naar school te brengen en weer te halen dus moest vanmiddag even een rondje bellen! Maar alles is verzet en goed geregeld:lol:

gelukkig heb een familie die erg mee gaand is! 

Ik hoop ook dat ik s morgens vroeg geholpen word dat ik de kliniek aan de telefoon had heb ik het gevraagd of ze dat er bij willen zetten en rekening mee te houden. Maar daar moet ik nog even op wachten als het goed is word ik 2 a 3 dagen van te voren bericht hoe laat ik aanwezig moet zijn

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik snap je is altijd een boel geregel he met kids 

hier ook een dochter van 6 maar gelukkig ook de nodige hulp van familie en vrienden 

aangezien het voor mij een 2e hersteloperatie is heb ik totaal geen idee wat ik hier nu weer van kan verwachten kwa pijn etc..

 

de borstvergroting zelf is me reuze meegevallen

nu de 2e keer worden bij borsten de plooi verhoogd en vervolgens het kapsel of iets dergelijks aan me rib gehecht 

echt weer spannend hoor ik was de 1e x niet helemaal tevreden en mijn borsten waren iets verslapt dus nu word alles weer strak gemaakt:)

ik heb gevraagd inderdaad kwa tijd maar ik zou daar vrijdag over terug gebeld worden

 

hoeveel cc krijg je en wat voor profiel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Chan1989:

Hoi hoi,

bij mij kwam het ook koud op me dak ook omdat ik bij schiettecatte me gesprek enzo gehad heb! 

Ik heb inmiddels wel het een en ander gevonden van meneer karim ik vertrouw erop dat het goed gaat komen! 

Waneer word je nu geholpen gewoon de 11e of ook later? 

Liefs

Hoi  hier hetzelfde, woensdag de 11 bij Schiettecatte gaat niet door, nu na veel inlezen ga ik toch naar Karim. goeie recensies en denk ook dat hij een vakman is  wil alleen wel een wat langer gesprek dan normaal voor OK we hebben elkaar nog nooit gezien dus zou fijn zijn als ik meer vertrouwen in hem krijg. qua tijd maakt het mij niet uit, maar maandag zou ik gebelt worden voor precieze tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Boebjes:

Hoi  hier hetzelfde, woensdag de 11 bij Schiettecatte gaat niet door, nu na veel inlezen ga ik toch naar Karim. goeie recensies en denk ook dat hij een vakman is  wil alleen wel een wat langer gesprek dan normaal voor OK we hebben elkaar nog nooit gezien dus zou fijn zijn als ik meer vertrouwen in hem krijg. qua tijd maakt het mij niet uit, maar maandag zou ik gebelt worden voor precieze tijd.

 

Hier het zelfde ik heb ook door de telefoon aangegeven om een klein gesprekje te hebben voor dat ik de ok in ga ik heb hier en daar ook wat informatie gevonden over deze arts, en het lijkt naar mijn idee ook een goeie vriendelijke arts Waneer is nu je operatie datum? 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lissie:

Ja ik snap je is altijd een boel geregel he met kids 

hier ook een dochter van 6 maar gelukkig ook de nodige hulp van familie en vrienden 

aangezien het voor mij een 2e hersteloperatie is heb ik totaal geen idee wat ik hier nu weer van kan verwachten kwa pijn etc..

 

de borstvergroting zelf is me reuze meegevallen

nu de 2e keer worden bij borsten de plooi verhoogd en vervolgens het kapsel of iets dergelijks aan me rib gehecht 

echt weer spannend hoor ik was de 1e x niet helemaal tevreden en mijn borsten waren iets verslapt dus nu word alles weer strak gemaakt:)

ik heb gevraagd inderdaad kwa tijd maar ik zou daar vrijdag over terug gebeld worden

 

hoeveel cc krijg je en wat voor profiel? 

Hoi liss..!

 

ik krijg 330 cc dual plane geplaatst wat voor profiel dat is is voor mij nog niet helemaal duidelijk ik hoop dat meneer Karim me daar wat meer over kan vertellen voordat ik de ok op ga! 

 

En of er überhaupt een profiel is bij dual plane :154:

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.