Ga naar inhoud

borstlift en borstvergroting met 4 regios lipo


bibi7

Aanbevolen berichten

hallo allemaal

 

heb getwijfeld na lang mee lezen of ik mijn verhaal zou plaatstennou bij deze ik heb op 4 zones liopo gehad me maag buik binnenant bovenbenen alleen bovenaan en onder mijn armen de bh band en minmaal op me heupen. plus een borstlift met vergroting van 225 cc. nou pijn zeg ik je hahahha kon niks zelf de eerste 4 dagen na me eerste controle op de11 de dag gingen de pleisters van mijn borst af en me linker borst was gieriteerd dus moest daar Betadine met gaasjes op doen en goed spoelen na een paar dagen werd het erger fofots door gemaild en ik moest gelijk komen. en er werd onder plaatselijke verdoving mijn borst uitgespoeld en weer dicht gemaakt en aan de antibiotica. nou 6 dagen alter nog steeds koorts en de kweek was binnen van mijn borst die was niet goed een bacterie die dus ook aan me inplantaat zat dus hup dag erna weer onder het mes maar nu moest me protese eruit!!! en ddit moet dus nu 3 maanden rusten voordat hij er weer in mag. verder loopt mijn herstel van de lipo dus ook vertraagd ivm die bacterie.

ik ben alleen bang dat het resultaat niet is wat ik hoopte mijn maag is nog erg bol zeg maar maar goed zit nu pas in weer 5 en alles is nog behoorlijk hard.ik krijg 2x pw lymfedrainage dus hopen dat het allemaal mooier word zijn er hier mensen met dezelfde ervaring en of ervaringen met lipo die me gerust kunnen stellen??? groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

So heftig verhaal! Yeeytje. Hoe gaat het nu met je. Ik ben wat verhalen aan het lezen bij de mommy make over. Zelf heb ik een borstverkleining en lift gehad. Ik twijfel nu over een lipo voor mn buik. Maar ik lees hier alleen maar horror verhalen over lipo bwc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.