Ga naar inhoud

Voorstellen


RVtje

Aanbevolen berichten

Hoi,

Momenteel ben ik me aan het oriënteren op een bv en kwam ik hier terecht. Het lijkt me leuk en leerzaam om ervaringen te lezen en foto's te kunnen zien. 

Ik wil graag protheses van Mentor en ben op zoek gegaan naar klinieken en plastisch chirurgen in de omgeving die daarmee werken. Zo kwam ik op dr Schiettecatte en dr Koeijers uit.

Omdat ik moeder ben van 2 jonge kinderen lijkt het me niet handig om een paar weken niks te kunnen doen. Daarom hoop ik dat plaatsing voor de spier een optie is. Ik begreep dat dr Koeijers ook wel eens protheses voor de spier plaatst dus neig ik meer naar hem. Ik kan echter geen foto's vinden van bv door hem uitgevoerd voor de spier.

Ik hoop daarom meiden te vinden die dit hebben gehad (liefst uitgevoerd Door dr Koeijers) en wil graag weten of de protheses voelbaar zijn of dat er andere ongemakken van zijn.

Nu ben ik bezig om een afspraak te maken voor een consult om te laten bepalen of ik genoeg klierweefsel heb.

 

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi RVtje,

Ik ben bij dokter schiettecatte geweest bij kliniek amstelveen. Ik wilde de protheses ook graag voor de spier vanwege de pijn. Maar dokter schiettecatte gaf aan dat de pijn verschilt per persoon en dat het misschien iets meer pijn doet maar dat het resultaat mooier is. Ik krijg nu 350 cc ronde prothese dual plane geplaatst.

Ik ben heel benieuwd hopelijk krijg je goede pijnstillers. Ik zal je laten weten, mijn operatie is dinsdag.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is al snel, spannend hoor! Heel veel succes alvast, ik hoor het graag :)

Een vriendin van mij, die hetzelfde werk doet als ik, kon de eerste dagen nog niet eens zelfstandig naar de wc en ze kon 6 weken niet werken :o

Hopelijk hoor jij bij de mensen die weinig pijn ervaren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.