Ga naar inhoud

Hannekepooh : 19 december 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal 

Ik ben hanneke  35 jaar, moeder van 2 kids en huisvrouw

ik heb op 19 december mijn borstvergroting gepland staan.

Ik ben bij de Veldhoven kliniek geweest vorige week daar heb ik een intake gesprek gehad en meteen ook de plastisch chirurg gesproken drs schiettecatte. 

Ik ben heel erg op mij  gemak gesteld en na een aantal vragen Door de chirurg  bekeken.ik heb nu een kleine AA cup en wil graag een leuke C cup. 

19 december staat dus de operatie gepland en ze gaan 350cc plaatsen. Ik heb er echt heel veel zin in.

Gisteren alle papieren binnengekregen dus nu gaat het allemaal echt gebeuren een droom die eindelijk waarheid gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hannekepooh

Hoi meis, 

Ik heb je titel even aangepast en je topic verhuisd naar de categorie operatieverslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu verder alles neerzetten, van updates tot dadelijk je operatie verslag, op deze manier heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

Nog maar heel even aftellen en dan is het zover meid.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Hannekepooh:

@Desert-Rose

Dank je wel voor het verzetten van mij  topic.

Ik weet nog niet helemaal hoe het hier allemaal werkt maar dat komt vast goed.

Nog anderhalve week ik vind het nu wel spannend worden maar ik heb er ook heel veel zin in.

Xxxx

Je had het netjes gedaan hoor meis, eerst een voorstel topic, zodat de meiden hier ook een klein beetje weten wie je bent,  en als er dan een datum bekend is dan passen BB of ik de titel aan, en verhuizen het topic.

En verder went het hier allemaal heel snel hoor, voor nu alleen lekker focussen op de aankomende operatie,je voorbereidingen treffen,en dan komt alles goed.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei kimmie1991:

Hoi @Hannekepooh,

Spannend he, ik word op 21 december geopereerd door dr Tits bij Velthuis Kliniek. Ik krijg 375 of 400 cc!

Aftellen is begonnen.....

Groetjes!

 

idd @kimmie1991 het komt nu allemaal heel dichtbij....
maar alle voorbereidingen zijn getroffen dus ik kan me rustig (pffff) focussen op de operatie...
jij ook heel veel succes 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-12-2016 om 08:48 zei Black blond:

Goeiemorgen, ik ook mijn prothesewissel op 19/12, Medipolis, Wilrijk. Ik heb nu 245cc anatomisch en krijg nu ronde 430cc extra high profile. Spannend.

Wat bedoelen jullie met voorbereidingen?

 

@Black blond

sorry zie nu je vraag pas.
de voorbereidingen  daarmee bedoel ik

bh's zijn besteld hangen nu te drogen.
opvang voor de kids is geregeld.
en wie brengt en haalt ze van school.
van dat soort dingen

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Duifje26 Ik ook om half acht.  Ik heb stress. Volgens mijn man omdat ik weet wat me te wachten staat. Het is mijn tweede bv en ik heb nu meer stress dan de eerste keer. Ik wil daar ni onnozel over doen. Het doet een dag of drie serieus pijn....Maar ja, als mooi wilt zijn, moet je er iets voor over hebben natuurlijk.

Veel succes morgen! 

We houden mekaar op de hoogte he! 

@Hannekepooh Veel succes morgen

xxxxxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-12-2016 om 21:15 zei Black blond:

@ Duifje26 Ik ook om half acht.  Ik heb stress. Volgens mijn man omdat ik weet wat me te wachten staat. Het is mijn tweede bv en ik heb nu meer stress dan de eerste keer. Ik wil daar ni onnozel over doen. Het doet een dag of drie serieus pijn....Maar ja, als mooi wilt zijn, moet je er iets voor over hebben natuurlijk.

Veel succes morgen! 

We houden mekaar op de hoogte he! 

@Hannekepooh Veel succes morgen

xxxxxx

 

 

hoi hoi black blond 
hoe is het gegaan met je operatie ik zie dat je hem ook gisteren had?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo nou hier komt ie dan mijn operatieverslag.
om 14.50 uur zouden we aanrijden ik moest om 15.30 uur me melden bij medisch centrum schijndel. 
om 15.45 uur mochten we (mijn man en ik) naar binnen daar werden kort wat vragen gesteld en toen mocht mijn man naar huis of de stad in hij moest zich zeker 3 uur vermaken. Hij is lekker naar huis gereden we wonen er maar 20 min vandaan. 
ik mocht me vervolgens uitkleden en werd in een bed gelegd omdat ik het zo koud had mocht ik mijn badjas aan. ik heb nog zeker een uur liggen wachten en boekjes gelezen voordat ik naar de recovery kamer mocht.
toen ging het ineens heel snel ik lig daar krijg het infuus in mijn arm (tering wat deed dat pijn zeg) en werd nog kort wat tekst en uitleg geven en toen gingen we naar de ok daar vertelde een vriendelijke man dat hij mijn infuus ging vullen met een slaap middel en dat thea (de enigste naam die ik heb onthouden) mijn bed kwam verwarmen met een stofzuiger met hete lucht. ik mocht plaats nemen op het andere bed mijn armen werden gespreid en ik was vertrokken iets voor 19.00 uur werd ik weer wakker op de recovery. ik wilde wat drinken ik had dorst, dat was een goed teken zei die man ik werd van alle apparaten gekoppeld en mocht naar de zaal.
ik moest ook meteen plassen maar mocht niet naar de wc. dus kreeg ik een kartonnen po. das helemaal niks ik had schijnbaar in bed gedruppeld ik heb daar niks van gemerkt. maar ik mocht mijn man bellen en dan konden we ons klaarmaken om richting huis te gaan.
ik heb nog wat gegeten een drink boullion en een beschuit met kaas en toen moest ik weer plassen gelukkig mocht ik nu wel naar het toilet. maar omdat mijn infuusnaald er nog in zat(die echt heel vervelend zat) moest ze dat eerst ontkoppelen en ze pakt me bij mijn arm om naar de wc te gaan en ze knijpt met toch in de infuusnaaldje ik dacht dat ik doodging van de pijn. gelukkig mocht ie na het plassen er meteen uit en mocht ik naar huis.
vannacht niet lekker geslapen steeds wakker en ontzettend veel pijn in mijn rug en ribben net als of ik ben aangereden door een vrachtwagen. van mijn borsten heb ik eigenlijk geen last. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi @Hannekepooh!

De foto's zien er al goed uit!! Fijn dat alles goed is gegaan, wel erg dat je zoveel pijn hebt aan je rug! "net of dat je bent aangereden door een vrachtwagen " HELUP!! ik moet morgen nog:P 
Maar we hebben het er voor over hé we krijgen er iets heeeeel moois voor terug! en dat gaat helemaal goed komen zie ik wel bij jou! Hopelijk slaap je vannacht wat beter!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Brendax:

hoihoi @Hannekepooh!

De foto's zien er al goed uit!! Fijn dat alles goed is gegaan, wel erg dat je zoveel pijn hebt aan je rug! "net of dat je bent aangereden door een vrachtwagen " HELUP!! ik moet morgen nog:P 
Maar we hebben het er voor over hé we krijgen er iets heeeeel moois voor terug! en dat gaat helemaal goed komen zie ik wel bij jou! Hopelijk slaap je vannacht wat beter!

Liefs

Hoi hoi

Dat aangereden Door die vrachtwagen was echt alleen vanmorgen heb nu alleen nog wat last van mijn ribben. Mijn borstel doen nog steeds geen pijn. Het gaat eigenlijk best goed maar ik blijf ook bewegen anders word je stijf en kun je helemaal niks.

Hopelijk gaat het vannacht beter met slapen 

Heel veel succes morgen 

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een dag verder en het gaat echt super goed. Heb eigenlijk nergens last van ja ik voel me ribben een beetje maar dat is niet noemenswaardig. Ik merk wel dat als ik iets te veel doe dat me lichaam zegt tot hier en niet verder. 

Heb vannacht ook heerlijk geslapen gewoon platgelegen 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 5 dagen po 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 en het gaat super goed  Ze zijn mooi aan het zakken rechts zakt harder dan links maar dat is denk ik normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Hannekepooh:

Vandaag 5 dagen po 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 en het gaat super goed  Ze zijn mooi aan het zakken rechts zakt harder dan links maar dat is denk ik normaal.

Leuk om je verslag te lezen en fijn dat het al beter gaat! Wauw de vooruitgang is goed te zien, ze zakken idd al erg mooi! Veel sterkte nog xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.