Ga naar inhoud

2 weken na bvk >> bloeduitstorting rondom tepel


Ivon

Aanbevolen berichten

Hoihoi.

2 weken geleden heb ik een bvk gehad. Nu zag ik net ineens een flinke onderhuidse bloeding rondom de tepel. Ik heb naar het ziekenhuis gebeld en die zeggen dat het wel kan, maar dat ik wel moet kijken dat er geen schijf zit of warm is. Nu is dat niet het geval, maar vind het toch eng. Wie heeft dit ook gehad? Ik hoop echt dat er nu mensen op zitten en dat ik snel antwoord krijg want zit hier helemaal met de zenuwen.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook een bv-er maar omdat ik weet wat (eender welke) operatie bij je teweegbrengt en je hier nog maar weinig reactie hebt reageer ik toch .

Je denkt zelf een bloeduitstorting ...

Ben je bij een bvk ook ongevoelig in je borsten (doods gevoel) ? Kan het zijn dat je je gestoten hebt zonder dat je'r erg in had ?

De kliniek denk waarschijnlijk aan een bloeding maar omdat je de symtomen er niet van hebt zijn ze'r gerust in . Zou me dan ook niet té ongerust maken , zeker als je'r geen pijn in hebt , je borst niet rood wordt/opzwelt ...

Ik weet dat een bv totaal anders is maar ook ik zat met veel in me'n hoofd en panikeerde lichtjes telkens ik iets 'anders' waarnam .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, zelf een zuigzoen geven in je slaap heb ik nog niemand zien doen! :154: In ieder geval bedankt voor je reactie.

Maar kom net uit het ziekenhuis, heb het toch even na laten kijken. Het is inderdaad een bloeding, maar kan geen kwaad. Omdat bloed het laagste punt zoekt en mijn lichaam het bloed niet zelf opnam is het een weg naar buiten gaan zoeken en werd het een onderhuidse bloeding. Dat eraf vallen van de tepel gevoel hoort er ook bij. Hij zei dat het een zware operatie was geweest omdat het een sleutelgat methode is en de wonden van binnen groter zijn en dat langer herstel nodig heb. Alles zag er verder goed uit, dus nu proberen rustig te worden en te slapen.

Het is ook pas 2 weken geleden, dus nog even geduld hebben. De pleisters trekken ook aan alle kanten, dat kan ook met het rotgevoel te maken hebben.

Inderdaad is het bij een bvk ook een doods gevoel in de tepel b cupje. Bedankt voor je reactie trouwens, erg lief van je. Inderdaad zitten hier meer bv dan bvk, maar ben met ieder antwoord blij hoor want qua operatie zitten er op sommige vlakken toch hetzelfde. Bv is bij ons allebei de tepel er totaal afgeweest en van plek veranderd.

Dank jullie wel voor de snelle reactie. Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed van je om direct actie te ondernemen ! Ben je'r tenminste snel bij moet het ernstig zijn (dit lijkt me al beangstigend genoeg) .

Lijkt me idd zware operatie , heb me'r - uiteraard? - niet echt in verdiept in bvk en heb er niet bij stil gestaan dat het zoooo heftig was .

Btw , heb je nu medicatie (antibiotica voor ontsteking bvb) meegekregen of was dat niet nodig ?

Slaap lekker !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat was niet nodig zei hij. Maar 30 augustus moet ik toch terug naar de plastisch chirurg, dus mocht het toch ontstoken zijn dan zal hij wel wat geven.

Tja, ik zeg ook maar wat de artsen zeggen, maar een bvk schijnt veeeeeeel ingrijpender te zijn dan een borstvergroting. Moet heel eerlijk zeggen dat ik dat niet verwacht had, ik dacht dat het juist andersom zou zijn.

Zo zie je, je bent nooit te oud om te leren. :rolleyes:

Ik heb nu wel een kalmeringspil ingenomen, dus zal zo wel lekker slapen. hahaha.

Dank je wel voor de reactie en jij ook lekker slapen.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast littlegirl

Haai, ik heb geen bvk of bv gehad ofzo, maar ik heb wel een blauwe plek rondom mijn tepel?

Ik ben pas 12? Ik zit hier erg mee..het doet ook pijn. Ik slaap soms wel op m'n buik, maar dan zou het toch ook bij mijn andere tepel moeten zijn?

Het zit er echt omheen.

Alvast bedankt,

Gr. Mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai, ik heb geen bvk of bv gehad ofzo, maar ik heb wel een blauwe plek rondom mijn tepel?

Ik ben pas 12? Ik zit hier erg mee..het doet ook pijn. Ik slaap soms wel op m'n buik, maar dan zou het toch ook bij mijn andere tepel moeten zijn?

Het zit er echt omheen.

Alvast bedankt,

Gr. Mij

Heel rare post indeed! Zou zeggen ga eens naar de huisarts met je mama! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, maar een zuigzoen als antwoord op een paniekvraag vond ik ook niet zo'n geweldige opmerking :blush:

Mij: als je iets niet vertrouw, ga naar de huisarts met je moeder. Blijf nooit met angst lopen, daar zijn dokters voor.

Je kan beter 10x voor niets komen dan 1x te laat :excl: Sterkte ermee.

Gelukkig is de bloeduitstorting niet erger geworden. Ben blij dat ik het even na heb laten kijken en de kleine bloeduitstortinkjes die erna gekomen zijn heb ik ook maar voor lief genomen, weet nu dat het geen kwaad kan.

Bedankt voor de reactie's.

groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.