Ga naar inhoud

Reactie op jullie borstvergroting


Miss91

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Als nieuw lid dacht ik goh, laat ik gelijk maar eens even deze vraag stellen. Ik ben erg benieuwd naar de meiden met een borstvergroting hoe de reacties uit de omgeving waren, met name de (schoon)ouders en hoe/wanneer jullie het hebben verteld. Ik ben 25, uit huis, 100% zeker van een borstvergrotingsoperatie en mijn vriend staat er ook volledig achter. In principe ben ik niemand verantwoording schuldig, maar toch zal ik het moeten vertellen aangezien het op gaat vallen, maar vooral omdat ik de eerste 2 weken 'ziek' thuis ben en bepaalde activiteiten niet mag ondernemen. Let me know girls! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss91 hoi! Ik snap je helemaal!  En ten eerste welkom op bf! 

Ik ben bijna 4 weken geleden geopereerd en ik ben al maanden voorbereid voordat. Ik heb wel me moeder zussen en schoonmoeder verteld. Me vriend vond het oke als ik maar blij werd. En toen ging ik op werk vertellen. Na 3 weken vrij moest ik weer beginnen. Geloof me niemand merkte wat toen ik terug kwam. Dus ik kon net zo goed niks vertellen. Ik kom van cup aaaaaaa van helemaal plat:45: en heb 400 cc extrahighprofile en ja alleen mensen die me lichaam echt hgoed hebben gezien merkte het maar se rest? Heb niks erover gehoord.

 

Xx liefs lashorty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Lashorty ! Dankje voor je reactie:)  Ik ga het zomer 2017 doen, wanneer precies weet ik nog niet maar sowieso maanden voorbereiding zoals jij en ik weet het al heel wat jaar zoals je misschien hebt gelezen op mijn voorstel blogje. Hoe reageer de je moeder erop? Mijn vriend staat er volledig achter, we gaan al 9 jaar met elkaar dus hij zit er al heel lang in zegmaar en hij helpt zelfs mee met research doen haha, voor mij is dit heel fijn want ik ben toch beetje 'bang' voor de reactie schoonouders/ouders. De rest van omgeving maakt me niet uit. Goed dat je het op het werk wel hebt aangegeven, mochten er complicaties optreden na die 3 weken vrij dan komt niet ineens uit niets;) Hoe bevallen je nieuwe boobies? Ben je er blij mee? Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.