Ga naar inhoud

S91 : 23 november 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoihoi dames,

Ik zal me ook even voorstellen , ben 25. Mama van 2 kids en ik werk in de schoonheids branche.

 

ik heb volgende week mijn operatie bij dr Schiettecatte in Amstelveen,

ik ga voor de 545/600 cc anatomisch dual plane,

zijn er nog meer dames met deze vergrotingen? Hoe is jullie het herstel bevallen? Ik wil in eerste instantie 2 weken vrij nemen, zal dit voldoende zijn?

ps. Mijn man is er die weken volledig voor mijn kids en voor mij

 

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goedemorgen dames,

al enige tijd lees ik allemaal operatie verslagen en heb hier zooo veel aan gehad!:help:

Ben gister 08:45 geopereerd en werd gelukkig heerlijk wakker ( zonder pijn), heb gegeten, gedronken en naar de wc geweest. Voelde me echt super! 11:30 mocht ik lekker naar huis en we waren ongeveer 13:00 thuis.

Onderweg raakte de pijnstilling uitgewerkt en de pijn begon al goed door te komen! Ik had trouwens een compressie bh aangekregen en nog een extra nacht bh erbij gekocht ( omdat deze wat soepeler is)

Nu hoop ik dat één van jullie dit ook mee gemaakt heeft en kan zeggen dat dit over gaat, ik kreeg namelijk gister avond zooo erge last van de onderste rand van de bh!! Ik heb een hele rood blauwe streep zitten ( heb m gister avond direct omgewisseld met de nacht bh maar dit is eigenlijk al te laat geweest) en onder mijn rechter borst voelt het alsof mijn ribben helemaal beurs en blauw zijn. Echt een vreselijke pijn! Lijkt ook iets verdikt.

 

ik typ dit nu tijdens mijn eerste nacht en heb echt een enorm stuwing gevoel, m'n borsten zijn ook huge nu hihi. 

Ik hoop dat er iemand is die zich hierin herkent en zegt dat de pijn in m'n ribben snel overgaat.

ben verder echt super blij met m'n boobs! Moest gewoon huilen toen ik wakker werd uit de narcose hihi :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Geen paniek, ik zit helemaal in compressietape harnas laat het ons zo noemen, en vanaf eerste dag al heb ik aan beide zijden blauw en zijn m'n ribben precies gekneusd. Ook enorm water vasthouden, dus die verdikking komt waarschijnlijk daarvan.

ik kan je aanraden om,Arnica Montana K30 te nemen voor de snellere opname van oud bloed door je lichaam, en brandnetelthee voor het vocht. Verwacht geen wonderen, ik begin nu aan m'n 3e dag gebruik, en het is niet plots weg hoor, maar ik zie nu net onder m'n verband, dat er geen extra blauw vanonder loopt. De rest zit tot aan m'n broekband donkerbruin intussen, links en rechts, zeg maar de flanken. De druk in mijn buik is niet zo erg meer sinds vanmorgen, dus ben al iets van vocht kwijt. 

Veel rusten, ook al voel je geen pijn, zolang je pijnstillers neemt, heeft je lichaam wel pijn...

veel succes met de revalidatie, komt allemaal goed!

ciao

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi S91 ^_^ Ik ben nieuw op het forum dus moet me even oriënteren hoe alles werkt, maar kwam jou blog tegen en even gelezen. Ik zie dat je 25 bent, net zoals ik. Het lijkt me leuk om je te volgen zodat ik kan zien hoe je herstel verloopt en of ik er nog tips uit kan halen. Ik wens je beterschap en hopelijk tot horens!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B2016 wat erg!! Ik heb de nacht bh ongedaan en die zit zooo veel beter! Maar het blijft echt lastig op staan met zoveel pijn bij je ribben he! 

Ik Slik vooral veel vitamines, neem eiwitten shakes en veel kwark. Alles waar veel eiwitten inzitten om sneller te herstellen . Heb helaas wel maar 4,5u geslapen vannacht :139:

 

@Miss91 Jaa klopt ik ben (bijna) 25 :)! Heb je al een consult gehad? Ik had vanochtend en vannacht erg veel pijn . Maar na de pijnstillers ging het een stuk beter, een beetje in huis rond gelopen en wat simpele dingetjes opgeruimd. Helpt echt om je wat beter te voelen . Ik zal even proberen foto's te plaatsen! Zijn nog erg opgezet nu hoor hihi

en links houd nog wat meer vocht vast ( Links zit 430cc dat was een B/C cup en links was een A/B cup en daar zit nu 610cc in)

 

@Guusje78 is dit ook hetzelfde tape als jij hebt?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @S91 ! Bedankt voor je reactie. Ondanks dat het een 'verse' foto is vind ik het er erg mooi uit zien zeg. Wauw, welke maat zou dit ongeveer zijn? Prettig voor mij dat je even het aantal cc er ook bij vermeld. Je hebt het in Amstelveen laten doen las ik, wat is de reden dat je een borstvergroting hebt gedaan als ik vragen mag? Ik hoop dat het herstel je erg mee gaat vallen! Ga zeker even je blogs volgen. Ik heb nog geen consulten gehad, omdat ik me eerst even wil oriënteren. Bovendien het kan nu werkelijkheid worden gezien klaar revalidatie en geld bij elkaar. Veel beterschap! :rolleyes: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss91 bedankt hihi! Ik heb echt werkelijk geen idee wat voor maat ik ga krijgen!:118: ik zei tegen de pc, ik wil grote borsten, kijk maar wat erin past. En dit is wat het is geworden hihi .

ik heb voor een borstvergroting gekozen omdat ik enorm ongelijke borsten had. De ene kant was 75B/C en de andere kant 75A/B. Ik dacht als ik het gelijk laat maken, dan maar gelijk wat maatjes groter :P

ik heb alleen m'n borsten dus nog niet zonder tape gezien dus heb echt geen idee hoe ze er nu uitzien ,zal zo even de kliniek vragen wanneer het tape eraf mag.

 

dit was mijn voor situatie 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@S91 Dat is dapper dat je het over liet aan de pc, dan moet je hem toch vertrouwen en wat ik zo zie terecht. Ik snap dat je bij ongelijke borsten de keuze hebt gemaakt en dan gelijk wat groter, je doet het tenslotte maar 1x als het goed is ^_^ Ik zal binnenkort ook eens foto's maken van hoe het er nu uitziet, bedankt voor het sturen van jou voor-foto zo heb ik beetje een idee. Ik hoop dat het voor mij snel duidelijk wordt waar ik het wil laten doen en wanneer, het speelt al zolang in mn hoofd! Ik wens je een fijne avond en ben benieuwd hoe je nacht verloopt! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei S91:

@B2016 wat erg!! Ik heb de nacht bh ongedaan en die zit zooo veel beter! Maar het blijft echt lastig op staan met zoveel pijn bij je ribben he! 

Ik Slik vooral veel vitamines, neem eiwitten shakes en veel kwark. Alles waar veel eiwitten inzitten om sneller te herstellen . Heb helaas wel maar 4,5u geslapen vannacht :139:

 

@Miss91 Jaa klopt ik ben (bijna) 25 :)! Heb je al een consult gehad? Ik had vanochtend en vannacht erg veel pijn . Maar na de pijnstillers ging het een stuk beter, een beetje in huis rond gelopen en wat simpele dingetjes opgeruimd. Helpt echt om je wat beter te voelen . Ik zal even proberen foto's te plaatsen! Zijn nog erg opgezet nu hoor hihi

en links houd nog wat meer vocht vast ( Links zit 430cc dat was een B/C cup en links was een A/B cup en daar zit nu 610cc in)

 

@Guusje78 is dit ook hetzelfde tape als jij hebt?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nee kijk maar es bij mijn foto's. Ik heb smallere blauwe tape. Maar wat een super mooie maat wat ik zo kan zien! Echt mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei S91:

Goedemorgen dames,

al enige tijd lees ik allemaal operatie verslagen en heb hier zooo veel aan gehad!:help:

Ben gister 08:45 geopereerd en werd gelukkig heerlijk wakker ( zonder pijn), heb gegeten, gedronken en naar de wc geweest. Voelde me echt super! 11:30 mocht ik lekker naar huis en we waren ongeveer 13:00 thuis.

Onderweg raakte de pijnstilling uitgewerkt en de pijn begon al goed door te komen! Ik had trouwens een compressie bh aangekregen en nog een extra nacht bh erbij gekocht ( omdat deze wat soepeler is)

Nu hoop ik dat één van jullie dit ook mee gemaakt heeft en kan zeggen dat dit over gaat, ik kreeg namelijk gister avond zooo erge last van de onderste rand van de bh!! Ik heb een hele rood blauwe streep zitten ( heb m gister avond direct omgewisseld met de nacht bh maar dit is eigenlijk al te laat geweest) en onder mijn rechter borst voelt het alsof mijn ribben helemaal beurs en blauw zijn. Echt een vreselijke pijn! Lijkt ook iets verdikt.

 

ik typ dit nu tijdens mijn eerste nacht en heb echt een enorm stuwing gevoel, m'n borsten zijn ook huge nu hihi. 

Ik hoop dat er iemand is die zich hierin herkent en zegt dat de pijn in m'n ribben snel overgaat.

ben verder echt super blij met m'n boobs! Moest gewoon huilen toen ik wakker werd uit de narcose hihi :1bouncingboobs:

@Guusje78 dankjewel! Morgen mag m'n tape eraf dus dan kan ik ze eindelijk zien:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@S91 Hoi! wat ziet het er mooi uit!! ook al is het nog vers.. Ik word ook door dr. Schiettecatte geopereerd, dus ik denk dat ik ook die tape krijg weet je al hoelang die er om moet? en dit zit dus over je BH heen? welke bh draag je? omdat je zoveel last heb van de rand.. En kwam dr Schiettecatte nog langs voor dat je naar de OK ging?
Sorry voor alle vragen! :blush: Maar ik ben nu al zenuwachtig en moet nog n maandje wachten!
Heel veel beterschap rust lekker uit, hopelijk heb je snel wat minder pijn! Over tijdje hoef je alleen nog maar te genieten:57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi @Brendax,

Je mag alles vragen hoor! Geen probleem:)

Ik ben echt net gebeld en mag de tape morgenvroeg eraf!:D ( dus 48u na de operatie)

Als je wakker word heb je de tape gelijk al om dus je kan je boobies nog niet gelijk bewonderen, Daarover heen krijg je de bh ( als je zelf 1 kan kopen zou ik dat doen!)

ik had een compressie bh en een nacht bh en was €125 kwijt :wacko:

ik was gister 08:45 geopereerd en mocht 11:30 m'n bh om en naar huis, ik kreeg de compressie bh aan maar kreeg einde van de middag zoooo last. M'n ribben voelen echt gekneusd en blauw aan. Mag nu de nacht bh aan totdat het niet meer pijnlijk is en kan daarna de compressie bh aan( die zit een stuk steviger en strakker dus voor straks wel fijn) het merk van de compressie bh weet ik zo niet maar de nacht bh is ban carefix en heb ik maat L.

voor de operatie kwam dr schiettecatte langs om foto's te maken en me af te tekenen. Voordat ik naar huis ging kwam hij ook nog even een hand geven, hele aardige man !

Een maandje is zo voorbij! Voor je t weet heb je je droomboobs! Hoeveel cc ga je doen en wat is je voor situatie?

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@S91 hoi meid,

lief van je dat ik alles mag vragen! vind heel fijn al die informatie (zeker van zelfde pc)

Oke gelukkig! want ik denk dat dat ook niet heel fijn zit die tape! die pijn daar zie ik ook echt zo tegen op! Hij moet natuurlijk flink duwen en doen.. en ik ben niet echt heel stevig.. maar goed ik heb het er voor over! De kliniek adviseert mij een carefix bh dus ik denk dat ik die dan ook maar ga bestellen. Alleen in de kliniek heb ik een S gepast maar ik vond hem zo strak zitten dat ik nu heel erg twijfel of ik geen M moet bestellen.. (dilemma)

Oh dat is wel heel fijn dat dr. gewoon nog langs komt, ik heb ook een fijn gevoel bij hem. Ik heb nu een gevulde a75 en krijg 400 cc. Eerst was ik bang dat het te klein werd. Maar als ik op een cup D kleine E uit kom zoals hij zegt, ben ik echt zeer gelukkig!! 

Ik ben super benieuwd naar je boobs zonder tape!
:123:

XX


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Brendax:

@S91 hoi meid,

lief van je dat ik alles mag vragen! vind heel fijn al die informatie (zeker van zelfde pc)

Oke gelukkig! want ik denk dat dat ook niet heel fijn zit die tape! die pijn daar zie ik ook echt zo tegen op! Hij moet natuurlijk flink duwen en doen.. en ik ben niet echt heel stevig.. maar goed ik heb het er voor over! De kliniek adviseert mij een carefix bh dus ik denk dat ik die dan ook maar ga bestellen. Alleen in de kliniek heb ik een S gepast maar ik vond hem zo strak zitten dat ik nu heel erg twijfel of ik geen M moet bestellen.. (dilemma)

Oh dat is wel heel fijn dat dr. gewoon nog langs komt, ik heb ook een fijn gevoel bij hem. Ik heb nu een gevulde a75 en krijg 400 cc. Eerst was ik bang dat het te klein werd. Maar als ik op een cup D kleine E uit kom zoals hij zegt, ben ik echt zeer gelukkig!! 

Ik ben super benieuwd naar je boobs zonder tape!
:123:

XX


 

Ik zou dan niet voor een S gaan denk ik. Ik heb een maat L en dat is vanaf cup D dus denk dat de S wel echt te klein zou zijn. En geloof me je wilt na de operatie echt geen te strakke bh :P

ik zal morgen een foto plaatsen als m'n tape eraf is! Ik moet zeggen dat ik nu af en toe denk, waar ben ik aan begonnen.... hihih maar elke keer als ik naar m'n borsten kijk ben ik wel weer heel erg blij. Hieronder nog een foto van de compressie bh, hij zat echt heel erg lekker totdat ik heel veel vocht in m'n boobs kreeg, zodra dat weg is ga ik m zeker weer aandoen! @Brendax

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei S91:

@B2016 wat erg!! Ik heb de nacht bh ongedaan en die zit zooo veel beter! Maar het blijft echt lastig op staan met zoveel pijn bij je ribben he! 

Ik Slik vooral veel vitamines, neem eiwitten shakes en veel kwark. Alles waar veel eiwitten inzitten om sneller te herstellen . Heb helaas wel maar 4,5u geslapen vannacht :139:

 

@Miss91 Jaa klopt ik ben (bijna) 25 :)! Heb je al een consult gehad? Ik had vanochtend en vannacht erg veel pijn . Maar na de pijnstillers ging het een stuk beter, een beetje in huis rond gelopen en wat simpele dingetjes opgeruimd. Helpt echt om je wat beter te voelen . Ik zal even proberen foto's te plaatsen! Zijn nog erg opgezet nu hoor hihi

en links houd nog wat meer vocht vast ( Links zit 430cc dat was een B/C cup en links was een A/B cup en daar zit nu 610cc in)

 

@Guusje78 is dit ook hetzelfde tape als jij hebt?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Indrukwekkend...ik zou dol gelukkig zijn met zo een boezem!

Hoeveel projectie is dit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Tianie:

Indrukwekkend...ik zou dol gelukkig zijn met zo een boezem!

Hoeveel projectie is dit? 

Jaa ik ben zoo benieuwd welke maat het gaat worden! Morgen mag mijn tape eraf dus zie ik m'n boobs eindelijk :wub: als het goed is hebben deze een projectie van 6,7cm. Het is een 610cc cohesive 3 high projection 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei S91:

Jaa ik ben zoo benieuwd welke maat het gaat worden! Morgen mag mijn tape eraf dus zie ik m'n boobs eindelijk :wub: als het goed is hebben deze een projectie van 6,7cm. Het is een 610cc cohesive 3 high projection 

Zoiets had ik helemaal voor ogen.

Ik weet niet wat ik krijg...of 645cc en een projectie van 6,9 (heel blij jou foto te zien zo heb ik ook een idee qua grootte) of 800cc en een projectie van 8,6.

Ik hoop in ieder geval dat ze al even mooi eruit zien als die van jou nu al

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Tianie:

Zoiets had ik helemaal voor ogen.

Ik weet niet wat ik krijg...of 645cc en een projectie van 6,9 (heel blij jou foto te zien zo heb ik ook een idee qua grootte) of 800cc en een projectie van 8,6.

Ik hoop in ieder geval dat ze al even mooi eruit zien als die van jou nu al

Ohh spannend !! Wanneer is jouw operatie ? En wat is jouw voorsituatie ?

ik had ongelijke borsten, bij mijn 75A/B cup is er 610cc ingegaan en bij mijn 75B/C cup is er 430cc ingegaan zodat ze gelijk zijn.

ik hoop dat ik D/E cup krijg :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei S91:

Ohh spannend !! Wanneer is jouw operatie ? En wat is jouw voorsituatie ?

ik had ongelijke borsten, bij mijn 75A/B cup is er 610cc ingegaan en bij mijn 75B/C cup is er 430cc ingegaan zodat ze gelijk zijn.

ik hoop dat ik D/E cup krijg :wub:

Nou als ik je foto bekijk komt die E-cup volledig in orde:D

 

Bij mij een lang verhaal eigenlijk, staat wel ergens bij operatieverslagen 6 december.

Het is nogal een lang verhaal en ik ga het niet op jou topic plaatsen, die houden we voor jou verhalen maar ik ga voor een derde (noodzakelijke) bv

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Tianie:

Nou als ik je foto bekijk komt die E-cup volledig in orde:D

 

Bij mij een lang verhaal eigenlijk, staat wel ergens bij operatieverslagen 6 december.

Het is nogal een lang verhaal en ik ga het niet op jou topic plaatsen, die houden we voor jou verhalen maar ik ga voor een derde (noodzakelijke) bv

Ik zal jou verhaal zo even opzoeken! Wat vervelend dat je voor de 3de keer moet:o

mijn tape is er eindelijk af dus zo heb je misschien nog meer een idee van de maat! Ik heb geen idee hoeveel het nog gaat veranderen, ik merk wel dat er veel vocht in mijn linkerborst zit( waarschijnlijk omdat hier een kleinere prothese inzit en er meer ruimte voor vocht is).

heb wel een wat branderig gevoel en tussen m'n borsten ook een enorme druk maar dit is ook normaal voor zover ik weet:)

@Brendax het tape is eraf!!:wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei S91:

Ik zal jou verhaal zo even opzoeken! Wat vervelend dat je voor de 3de keer moet:o

mijn tape is er eindelijk af dus zo heb je misschien nog meer een idee van de maat! Ik heb geen idee hoeveel het nog gaat veranderen, ik merk wel dat er veel vocht in mijn linkerborst zit( waarschijnlijk omdat hier een kleinere prothese inzit en er meer ruimte voor vocht is).

heb wel een wat branderig gevoel en tussen m'n borsten ook een enorme druk maar dit is ook normaal voor zover ik weet:)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dit is wel heel mooi!

Ik ben op slag verliefd, die wil ik ook:wub:

Ik was zo zeker dat ik voor de 800cc zou gaan maar deze zijn al mega dus ik val vast voorover met nog groter...nu twijfel ik weer hahaha 

Valt het nu allemaal wat mee qua pijn en slapen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Tianie:

Dit is wel heel mooi!

Ik ben op slag verliefd, die wil ik ook:wub:

Ik was zo zeker dat ik voor de 800cc zou gaan maar deze zijn al mega dus ik val vast voorover met nog groter...nu twijfel ik weer hahaha 

Valt het nu allemaal wat mee qua pijn en slapen?

 

Thanks meis hihi,

ik ben trouwens 1,80m en 67kg, dat speelt ook wel mee hoe groot ze lijken. De pc zei dat ik wel groot kon vanwege mijn lengte:)

ik had de pijn echt veeel erger verwacht, ben woensdag ochtend geopereerd en voel me nu echt al stukken beter, zou nu makkelijk rondje door de stad kunnen.

ik slik wel heel stipt m'n medicijnen anders komt de pijn er wel goed door maar daar zijn ze ook voor toch? Hihi

misschien kun je trouwens een 3D consult aanvragen? Dan zie je gelijk wat het mooiste staat bij jouw lichaam, ik heb dat toen in alle spanning niet gedaan dus het was echt 1 grote verrassing haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Sonja1985:

@Brendax ik krijg 325 cc en mij is al een L aangeraden, dus ik zou die echt wel bestellen. Ik heb er voor de zekerheid nog een M bij voor als ze wat slinken. 

Jaa als je een te strakke bh aandoet word je echt gek:wacko: ik vond de L al vreselijk om aan te doen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Sonja1985:

@Brendax ik krijg 325 cc en mij is al een L aangeraden, dus ik zou die echt wel bestellen. Ik heb er voor de zekerheid nog een M bij voor als ze wat slinken. 

Dankjewel voor de tip! dan ga ik zeker geen S bestellen! Wanneer is jou operatie? ^_^

4 uur geleden zei S91:

Ik zal jou verhaal zo even opzoeken! Wat vervelend dat je voor de 3de keer moet:o

mijn tape is er eindelijk af dus zo heb je misschien nog meer een idee van de maat! Ik heb geen idee hoeveel het nog gaat veranderen, ik merk wel dat er veel vocht in mijn linkerborst zit( waarschijnlijk omdat hier een kleinere prothese inzit en er meer ruimte voor vocht is).

heb wel een wat branderig gevoel en tussen m'n borsten ook een enorme druk maar dit is ook normaal voor zover ik weet:)

@Brendax het tape is eraf!!:wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

wauwie! nu al mooi! dat geeft nog is een fijn gevoel voor mijn operatie :33:
Het vocht trekt wel weg het is gewoon een (aparte wond) en elke wond geneest apart en anders dus vandaar! 
Thanks voor de tip dan ga ik zeker een M bestellen i.p.v die S!
En heb jij ook high profiel? hoe gaat het met de pijn?
X
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.