Ga naar inhoud

S91 : 23 november 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Brendax:

Dankjewel voor de tip! dan ga ik zeker geen S bestellen! Wanneer is jou operatie? ^_^

wauwie! nu al mooi! dat geeft nog is een fijn gevoel voor mijn operatie :33:
Het vocht trekt wel weg het is gewoon een (aparte wond) en elke wond geneest apart en anders dus vandaar! 
Thanks voor de tip dan ga ik zeker een M bestellen i.p.v die S!
En heb jij ook high profiel? hoe gaat het met de pijn?
X
 

Jaa ik heb er alle vertrouwen in dat ze heeel mooi EN gelijk worden hihi.

ik heb inderdaad de high profile en cohesive 3 ( geen idee wat daar het verschil van is hoor:blush:)

gaat steeds beter qua pijn, wel nog stipt de pijnstillers maar ik kan gelukkig weer wat meer, misschien ook omdat het tape eraf is , ik voel me iets vrijer nu haha.

wel nog een erg trekkend gevoel ect tussen m'n borsten maar dat zal de aanhechting wel zijn. Heb gelukkig (nog) geen rugklachten o.i.d. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-11-2016 om 19:29 zei Sonja1985:

@Brendax ik mag 16 december!! Duurt nog zo laaaanggg Haha ( eigenlijk valt t best mee, maar de dagen aftellen is zo slopend!! )

@Sonja1985 oh ik voel helemaal met je mee! Ik 21 december! En ik zit ook echt af te tellen en ineens duurt het eeuwen Haha! Een ding is zeker over een maand hebben we allebei boobiees!! 

Op 25-11-2016 om 20:21 zei S91:

Jaa ik heb er alle vertrouwen in dat ze heeel mooi EN gelijk worden hihi.

ik heb inderdaad de high profile en cohesive 3 ( geen idee wat daar het verschil van is hoor:blush:)

gaat steeds beter qua pijn, wel nog stipt de pijnstillers maar ik kan gelukkig weer wat meer, misschien ook omdat het tape eraf is , ik voel me iets vrijer nu haha.

wel nog een erg trekkend gevoel ect tussen m'n borsten maar dat zal de aanhechting wel zijn. Heb gelukkig (nog) geen rugklachten o.i.d. Xxx

@S91 oh ik krijg ook high profiel maar dan cohesive 2! 

Gelukkig gaat het steeds beter met de pijn! Dat trekkend gevoel kan ik me goed voorstellen.. als de rug klachten weg blijven dan komt het helemaal goed! Ik blijf je volgen Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Brendax:

@Sonja1985 oh ik voel helemaal met je mee! Ik 21 december! En ik zit ook echt af te tellen en ineens duurt het eeuwen Haha! Een ding is zeker over een maand hebben we allebei boobiees!! 

@S91 oh ik krijg ook high profiel maar dan cohesive 2! 

Gelukkig gaat het steeds beter met de pijn! Dat trekkend gevoel kan ik me goed voorstellen.. als de rug klachten weg blijven dan komt het helemaal goed! Ik blijf je volgen Xx

Als het goed is heb ik een afbeelding in mijn album toegevoegd.

als dat goed gegaan is hihi zal ik vaker foto's plaatsen, zo kun je een beetje op de hoogte blijven hoe het wordt qua maat xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@S91: hee meid, hoe gaat het nu met je? :) En nog steeds totally happy? Dat moet haast wel, het ziet er nou al heel mooi uit, laat staan straks zonder tape/beha. Ben erg benieuwd naar je herstel en het resultaat! Kan niet wachten tot ik 7 dec. mn eerste consult heb! Gaat het slapen ook goed? Slaap lekker voor nu xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Miss91:

@S91: hee meid, hoe gaat het nu met je? :) En nog steeds totally happy? Dat moet haast wel, het ziet er nou al heel mooi uit, laat staan straks zonder tape/beha. Ben erg benieuwd naar je herstel en het resultaat! Kan niet wachten tot ik 7 dec. mn eerste consult heb! Gaat het slapen ook goed? Slaap lekker voor nu xx

Heyy meis! 

Lief dat je bericht! Gaat al een stuk beter, ben nu 5 dagen na m'n operatie en gister ochtend met de medicatie gestopt, ik heb vet gevoelige darmen en dan met die pijnstillers erbij... hmmm geen goed idee haha kon 4 dagen niet naar de wc.

Ik heb zaterdag even een rondje buiten gelopen, was wel even lekker die buitenlucht, moet zo wennen aan het binnen zitten de hele dag. Dat valt me wel zwaar moet ik zeggen, maar ach de tijd vliegt om gelukkig:)

met de boobs gaat het ook goed haha, ze hadden gezegd dat ik wel blauwe en bruine plekken zou kunnen krijgen op m'n borsten en buik omdat ik maatje 'doe maar het allergrootste' had gekozen haha:rolleyes:

maar heb helemaal niks ,geen plekje op m'n borst of buik zitten dus dat valt me echt enorm mee! Het voelt wel echt vet raar als je opstaat, je voelt die silicoon bewegen en ook net onder m'n borst zit veel vocht,als je daarop drukt voel je het een soort van kraken. Ech apart haha.

Ik moet zeggen dat ik wel een ergere spierpijn had verwacht en dan vooral in m'n armen en rug maar heb hier nog geen last van gehad gelukkig !! Nog 9 dagen dan moet ik naar de eerste controle , ben zo benieuwd!! Ik zie nu dat dat dezelfde dag als jou is, Hoelaat moet je er zijn?? Ook bij dr Schiettecatte toch?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei S91:

Heyy meis! 

Lief dat je bericht! Gaat al een stuk beter, ben nu 5 dagen na m'n operatie en gister ochtend met de medicatie gestopt, ik heb vet gevoelige darmen en dan met die pijnstillers erbij... hmmm geen goed idee haha kon 4 dagen niet naar de wc.

Ik heb zaterdag even een rondje buiten gelopen, was wel even lekker die buitenlucht, moet zo wennen aan het binnen zitten de hele dag. Dat valt me wel zwaar moet ik zeggen, maar ach de tijd vliegt om gelukkig:)

met de boobs gaat het ook goed haha, ze hadden gezegd dat ik wel blauwe en bruine plekken zou kunnen krijgen op m'n borsten en buik omdat ik maatje 'doe maar het allergrootste' had gekozen haha:rolleyes:

maar heb helemaal niks ,geen plekje op m'n borst of buik zitten dus dat valt me echt enorm mee! Het voelt wel echt vet raar als je opstaat, je voelt die silicoon bewegen en ook net onder m'n borst zit veel vocht,als je daarop drukt voel je het een soort van kraken. Ech apart haha.

Ik moet zeggen dat ik wel een ergere spierpijn had verwacht en dan vooral in m'n armen en rug maar heb hier nog geen last van gehad gelukkig !! Nog 9 dagen dan moet ik naar de eerste controle , ben zo benieuwd!! Ik zie nu dat dat dezelfde dag als jou is, Hoelaat moet je er zijn?? Ook bij dr Schiettecatte toch?

xxx

Ja natuurlijk stuur ik eventjes wat! :) Fijn om te horen dat het al een stuk beter gaat. Alweer 5 dagen na je operatie, de tijd vliegt.. op naar de week hihi. Oeii stoppen met pijnmedicatie respect hoor, snap je keuze maar mocht de pijn te erg zijn zou ik gewoon weer nemen en dan met laxeermiddeltje erbij? :P 
Heerlijk he eventjes buiten lopen, de muren komen anders helemaal op je af! Snap dat het tegenvalt dat binnen zitten, zal ik ook last van krijgen straks haha ben gewend veel keer per dag naar buiten te gaan (4x met honden is sowieso elke dag wat straks ff niet mag :(

Wauw je hebt gewoon echt een voorbeeld bv operatie gehad! :rolleyes: Je heb geen blauwe en bruine plekken en dat terwijl je ultra boobies hebt gedaan. Tot nu toe ook geeneens spierpijn en wel een resultaat waar veel meiden een voorbeeld aan nemen denk ik wat ik hier al lees.
Haha hoe je dat zegt; het voelt echt vet raar en je voelt silicoon bewegen en ook kraken, kan me het niet voorstellen maar misschien straks wel!:45: 

Wat grappig dat we op dezelfde datum een afspraak hebben, ik mijn 1e consult en jij je 1e controle alleen ik zit niet bij jou chirurg, ik heb mijn 1e consult bij dr. van Straten. In mn topic kun je wel lezen dat dr. Nio en dr. Plovier ook nog een date met me hebben. Dat is tot nu toe mn top 3, maar dat zegt niet dat ik daarbij laat (ik oriënteer mij erg goed, doe veel research etc. toen kwamen deze eruit maar wie weet na de ontmoetingen denk ik mwoah en het gevoel moet natuurlijk niet mwoah zijn maar JA dit is het! :) ) 

Nou slaap lekker ! xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-11-2016 om 15:09 zei S91:

@Miss91 bedankt hihi! Ik heb echt werkelijk geen idee wat voor maat ik ga krijgen!:118: ik zei tegen de pc, ik wil grote borsten, kijk maar wat erin past. En dit is wat het is geworden hihi .

ik heb voor een borstvergroting gekozen omdat ik enorm ongelijke borsten had. De ene kant was 75B/C en de andere kant 75A/B. Ik dacht als ik het gelijk laat maken, dan maar gelijk wat maatjes groter :P

ik heb alleen m'n borsten dus nog niet zonder tape gezien dus heb echt geen idee hoe ze er nu uitzien ,zal zo even de kliniek vragen wanneer het tape eraf mag.

 

dit was mijn voor situatie 

 

Door wie ben je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.