Ga naar inhoud

Meissie1979 : 9 september 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast Meissie

Aanbevolen berichten

Hey Meissie,

Das te veel eer hoor, ik ben en blijf ook maar een leek, hihi :68: !

Tja, das een moeilijke vraag, bij zeer sterk ontwikkelde borstspieren kan het soms inderdaad wel problemen geven, maar dit is toch wel iets wat je beter met je pc kunt doorspreken. Heb je goed aangegeven dat je zo zwaar werk hebt? Als zij het dan toch nog het beste vind zo, zal het wel goedkomen.

Meestal word toch voor voor de spier gekozen als je sterke borstspieren hebt. Pat71 had bij haar 2de bv veel last van dual en ging uiteindelijk toch weer voor voor de spier. Langs de andere kant, Buffeltje bvb. werkt in de bouw, heeft ze achter de spier en heeft nergens last van. Is weer per persoon verschillend. Als je twijfelt toch nog eens langs je pc gaan.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ha debby,

ik ga het ook aan Dr. visser overlaten aangezien ik graag wil dat het er natuurlijk uitziet,

maar zou idd graag een goede volle C krijgen (kleine D zou ik ook niet erg vinden :wub: )

Bij Cosmea is me verteld dat dat geen probleem is maar moest zorgen dat de ronde imp. niet TE breed is

ivm. ballonnen effect. max zo'n 330 cc

Heb jij ook ronde?

Ik ga 'smorgens vroeg naar Genk, mijn vader gaat mij daar 'dumpen' aangezien ik daarna niet meer mag

autorijden en mijn beste vriendin haalt mij weer op nadien en samen met haar pak ik daar een hotelletje

in de buurt, zij brengt mij als vrijdag alles goed is weer naar huis anders blijven we nog naggie in

hotel.

Mijn dochter van 9 en mijn hond(je 32kg) blijven die dagen+wweekend bij mijn moeder.

Zoals je leest nogal een heel gedoe, Maar dan heb je ook wat! BOOB'S :1big_boobs:

SPANNEND 18 NAGGIES NOG!!!

Liefs Meissie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eefje,

vergeleken met mij ben je bijna ervaringsdeskundige!! :38:

kom nog maar net kijken, maar heb mijn ogen goed de kost gegeven in de galerij :62: (THANX!)

Moet zeggen dat ik ondertussen een selectie heb kunnen maken zoals ik ze graag zou hebben.

op basis van MOOI :5: de vorm en het aantal cc wat bij mij mogelijk is.

op de site van WK staat ook een goed voorbeeld dus kan aan Dr. Visser laten ZIEN wat ik graag zou willen.

Dan moet ik verder op haar vertrouwen hoe of wat. :141:

Zal ook werksituatie aan haar voorleggen, want dat ben ik bij cosmea vergeten te vragen....

hoewel ik daar toch een consult heb gehad van bijna een uur!! :125:

tja als je eenmaal aan het passen bent, hé

haha heb je eindelijk een volle bh dan moet je ze weer terug geven GRRR :145:

Nog FF then there mine, ALL MINE!!! :37:

Liefs Meissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meissie

als je de keus hebt,zou ik echt zeker voor voor de spier gaan,mits het mogelijk is natuurlijk.

de inkapseling duurt echt tot ongeveer 3mnd,dus erna mag en kan je gewoon tillen,en wegspringen van de prothesen kan je hebben bij achter de spier plaatsing maar ook zeker bij dual plane(split pocket/tussen de spier),ik heb er zelf ervaring mee,en dat nog wel bij enkel sporten(krachttraining) laat staan bij echt zwaar tillen,dan heb je dus echt kans dat je dat wegspringen wel zult merken,is niks ergs verder,maar is beetje raar/vreemd gevoel,maar je doet er niks aan en kan verder geen kwaad hoor :6: went vanzelf als je ze al wat langer hebt(na 2a3jaar)

is dit wat je wou weten als reaktie op je vraag?anders gil je maar hoor,dan roep je maar wat je nog wilt weten :)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, in de 1ste plaats :127:

wat een informatie van leuke groep die met elkaar meeleeft, elkaar steunt,

allemaal "lotgenoten" maar wat een gezelligheid.

Ik zal me ff voorstellen als Meissie van 30 :97: want zo voel ik mij al vanaf mijn 13!

Ik ben alleenstaand ouder met een dochter van 9,

Ik heb een A-cupje en heb nu de stap gezet (mede dankzij forum) om op:

DONDERDAG 9 SEPTEMBER een borstvergroting :1boobs: te laten uitvoeren door:

Dr. L. Visser in de Wellness-kliniek in Genk

Ik zou graag via deze weg in contact komen met mensen die al door deze arts zijn geopereerd,

of die omstreeks dezelfde datum ook "mogen", en iedereen die zin heeft ervaringen te delen en vooral

veel vragen te beantwoorden ;)

Tevens ben ik een leek op het gebied van forums/chatten etc

waarschijnlijk opvoedcursus nodig mocht dit topic op de verkeerde plek gepost zijn :140:

Alvast bedankt voor de reacties en hoop snel mee te kunnen praten over mijn ervaringen

GREETZ :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,ik ga 10 sept onder het mes bij Wellness Kliniek Genk, ik hoor en zie goede resultaten bij Dr.Visser. Dus ben benieuwd! Ik zelf heb altijd al cub d gehad, maar nu met 2 kids een slappe c cup. Heeft er iemand ervaring met slappe maar relatief grote borsten en protheses van 360cc? Wat kan ik verwachten qua cup??? Ik ben maar 1.60 en 57 kg.

Wie heeft er antwoord? En suc6 allemaal.

Groetjes Aladin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meissie,

Zelf heb ik ook ronde protheses.

Ben daar erg blij mee, in het begin waren het idd echt ballonnen tot onder mn kin!!

Maar nu na ruim 3mnd zijn ze mooi gezakken en erg natuurlijk.

Lekker dat je t eerste weekeindje rust heb en je dochtertje kan vast al het meeste zelf.

Arhhhhh nog 17 naggies....

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

héy Debby,

blij te horen dat jij ook ronde heb, want ik wil liever geen anatomische ivm draaien.

:68: Zou ik misschien jouw foto's mogen printen?

dan kan ik tegen Dr. visser zeggen, kijk dit is jouw werk en dit wil ik ook!!! :35:

haha, ze schijnen daar geen fotoboeken te hebben, dan neem ik er zelf wel een mee

heb ondertussen duidelijk beeld van wat ik wil, en die van jou horen daar ook bij!

Heb volgens mij de laatste weken meer :1big_boobs: gezien dan de gemiddelde vent!

Kan niet wachten tot ik eindelijk naar die van mij kan kijken! :123:

Ennuh, nog 16 NAGGIES!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAH

GRTZ Meissie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha Moontje,

dat was idd wat ik weten wou, THANX :147:

als het verder geen kwaad kan hoeft ik me er niet zo druk over te maken.

Als Buffeltje op de bouw werk heeft ze ook een zware baan, iig geen telefoniste.

Op de lange termijn blijven ze toch mooier als je ze achter de spier plaatst, ik bedoel daarmee minder

kans op hangen en minder kans op rimpeling toch???????? (weer 2 vragen, haha)

Jeetje, er komen steeds meer vragen bij naarmate de bv dichterbij komt en dat terwijl ik dacht dat ik

alles al gelezen had VOOR ik dit forum tegen kwam.

LANG LEVE 'T BORSTENFORUM :136:

GRTZ Meissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meissie.. Wat spennend meid.. Ik ben al 4 weken verder, ben ook naar wellness klienik geweest, mijn PC was Dr.Linda Visser

Lees Mijn topic, Weet je precies hoe het aan toe gaat ,ik heb onder de spier, via mijn tepel, mensen vragen mij waar de sneetje zit, je ziet er bijna niks meer van..

mijn tepels zijn vreselijk gevoelig dat wel..

als je vragen hebt, hoor ik het graag van je..

XXXX Sultan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja tuurlijk mag je mn foto s meenemen!!

Enne ik was ook alleen nog maar aant boobies kijken... verslavend!

Nu na 3,5 mnd lijkt het net of mn boobies er altijd al gezeten hebben.. ben er helemaal aan gewend.

Voel gewoon niks van mn siliconen...

JAAAAAAA nog ruim 2 weken..

Weet je al hoe laat je aan de beurt bent?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha debby,

Thanx dat ik je foto's mee mag nemen :109:

En nee ik weet nog geen tijd heb op 7 sept consult en zal dan wel horen hoelaat ik er donderdag moet

zijn.

Heb er van begrepen dat je er vaak vroeg moet zijn, maar aangezien ik waarschijnlijk toch niet kan

slapen is dat maar goed ook, ik ben ook niet zo gezellig als ik niet mag eten/drinken. :77:

Haha arme paps moet 2,5 uur met mij in auto zitten en vlucht daarna snel naar huis.

Vindt 't wel spannend om helemaal in m'n uppie in te checken enzo, en als ik na op. wartaal uitsla is er

niemand om mee te lachen. :4:

Hoor wel dat het team daar je heel goed/gezellig is, en ben nogal een kwebbeltante dus dat gaat vast

leuk worden, :P

zolang ik maar boobs heb als ik wakker wordt.

Tja nog ruim 2 weken, duurt niet zo lang meer maar is tegelijkertijd nog zooo ver weg

Liefs Meissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi sultan,

Thanx voor reactie,

heb je topic gelezen maar of ik daar nou zo vrolijk van wordt????? :wacko:

was je beetje chagrijnig bij schrijven topic of denk je er nog zo over??

Ben je ondertussen al iets beter te spreken over resultaat en de pijn??

Ik wens je veel succes met je verdere herstel,

je hebt ze 'pas' 4 weken dus 't komt vast wel goed!!! :147:

Ik zal jou ook op de hoogte houden over mijn ervaringen bij de WK in Genk,

en uiteraard over de operatie, herstel, pijn en het belangrijkste: het Resultaat

GRTZ Meissie :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Meissie,

Wel spannend om alleen naar binnen te gaan.

Maar je wordt super goed opgevangen.

K zou wel wat te lezen mee nemen om de tijd te doden.

Ja meestal is het wel vroeg ik moest er om )06:15 zijn, maar was wel lekker, mocht voor de middag al weer heerlijk naar huis!

Zelf moesten wij ook 3 uur rijden, vandaar hotelletje.

De terugweg viel mij erg mee, lekker geslapen!

Ja echt vreemd als je half wakker word, Ik zei ook hele rare dingen...

Maar de boobs zaten er!!!!!!

Nu kun je echt gaan aftellen!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meissie..

Heel veel succes morgen bij je consult :lol:

Je had bij dokter L Visser toch?

Nou ik zal je zeggen Ik voelde me heel goed bij haar, ze is wel recht voor haar raap. Ze zegt ook echt alles, maar dat is ook wel goed :lol:

Gewoon van haar uitgaan!

En dan op naar donderdag, ben je al een beetje zenuwachtig?

Ik benieuwd wat jij krijgt, laat even weten hoe het bij jou verlopen is en wat je zoal krijgt :lol: ik ben heel erg benieuwd..

Zelf ben ik 23 september aan de beurt en ik krijg 430cc rond, dual plane.

Succes morgen.

Liefs jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai allemaal, consult ging dolfijn.

Haha sorry, beetje melig 4 red bull en 600km rijden in mijn uppie heeft zijn tol geeist!!

Ben vandaag om 11.30 wegereden, had om 3 uur consult

was om 14.30 bij kliniek en om16.10 aan de beurt, beetje balen.

Maar dr. Visser nam de tijd voor mijn vragen, en nog uitgebreid gepast.

Vroeg welke maat ik uit wilde komen en zei dat ik liever klein beetje te weing maar natuurlijk dan net

te veel en ballonnen, moest ze wel om lachen, wordt grote C/kleine D

Toen begon ze erover dat ik behoorlijk "sterke'borstspieren had en vertelde haar wat voor werk ik doe,

Zegt zij dat ik ze beter boven de spier kan plaatsen ivm vervorming bij aanspannen spier.

Dus uiteindelijk wordt het 300cc xp monoblock cohesive voor de spier via borstplooi.....

AAAAAAAAAAAAAAAAAH nog 2 naggies, ben donderdag ochtend als eerste aan de beurt!!! en rond 10 heb ik

mijn nieuwe :1big_boobs:

& aan alle meiden vast bedankt voor briggie en foto's :116:

Liefs van Meissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meissie

wat super te lezen dat je consult zo goed is verlopen,wel even balen dat je zo lang moest wachten,maar goed,erna ben je dubbel en dwars zelf beloond met een uitgebreid consult.

dat beloofd wat zeg 300cc op de spier,goede keus is dat en gaat mooi worden.

wat voor werk doe je eigenlijk als ik zo brutaal mag wezen dat te vragen :rolleyes:

jee nog je laatste 2nachten in je bedje rollebollen en dan ist verlopig ff rugslapen :D

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meissie,

Fijn dat je een goed consult hebt gehad, mooi hoor, 300cc op de spier, ben benieuwd hoor straks! Slaap nog lekker 2 nachtjes zoals je graag ligt, is daarna inderdaad effe behelpen met dat rugslapen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ moontje en eefje,

consult ging idd goed, stond alleen raar te kijken toen ze zei op de spier,

omdat ik ervan uit ging dual-plane, dacht ook dat dat langer mooi zou blijven.

maar zij zei dat ik genoeg weefsel heb om te bedekken, zodat je geen randen ziet.

wat ik wel weer pluspunt vind is dat ze voor spier natuurlijker bewegen, toch??

Maaruh 300cc voor spier valt toch groter uit dan 300cc onder of dual??

nog een 1/2 naggie, haha mag vannacht om 4 uur gaan rijden

GRTZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meissie,

Ik ben gister geweest en heb 275cc op de spier gekregen. Alles viel mij heel erg mee en heb zelfs een hele leuke dag gehad. Hoop dat het voor jou hetzelfde zal zijn..

Ik heb ook gehoord dat je borsten met op de spierplaatsing makkelijker meebewegen, dus dat is een voordeel. Het schijnt ook minder pijnlijk herstellen dan met dual plane. Ik heb dan ook nog geen pijn gehad..

Ze zeggen dat er 40 cc weg valt bij dual plane, dus op de spier valt inderdaad groter uit.

Heel veel succes morgen!

Groetjes,

S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meissie,klopt een 300cc voor de spier valt iets groter uit als een 300cc dual plane,maar het valt zoiezo bij iedereen anders uit,het gaat zekers mooi worden en zoiezo voor de spier,erg mooi en zekers bewegelijk!

wil je meteen enorm veel sterkte en sucses toewensen voor morgen,zet m op!

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.