Ga naar inhoud

Meissie1979 : 9 september 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast Meissie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, in de 1ste plaats :127:

wat een informatie van leuke groep die met elkaar meeleeft, elkaar steunt,

allemaal "lotgenoten" maar wat een gezelligheid.

Ik zal me ff voorstellen als Meissie van 30 :97: want zo voel ik mij al vanaf mijn 13!

Ik ben alleenstaand ouder met een dochter van 9,

Ik heb een A-cupje en heb nu de stap gezet (mede dankzij forum) om op:

DONDERDAG 9 SEPTEMBER een borstvergroting :1boobs: te laten uitvoeren door:

Dr. L. Visser in de Wellness-kliniek in Genk

Ik zou graag via deze weg in contact komen met mensen die al door deze arts zijn geopereerd,

of die omstreeks dezelfde datum ook "mogen", en iedereen die zin heeft ervaringen te delen en vooral

veel vragen te beantwoorden ;)

Tevens ben ik een leek op het gebied van forums/chatten etc

waarschijnlijk opvoedcursus nodig mocht dit topic op de verkeerde plek gepost zijn :140:

Alvast bedankt voor de reacties en hoop snel mee te kunnen praten over mijn ervaringen

GREETZ :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Meissie,

Welkom!!! :D

Je hebt dus al een operatiedatum! Gefeliciteerd!!! :64: Er zijn hier velen door dr. Visser geholpen dus je krijgt vast nog wel reacties van hen.

Je krijgt hier niet op je kop hoor, ga alleen je titel een beetje aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen omdat je al een datum hebt, maar verder heb je het hier heel goed gedaan hoor! :35:

Nou, nog maar een 3 weekjes aftellen, SPANNEND!!! Hoeveel cc krijg je en hoe worden de prothesen geplaatst?

Veel lees- en postplezier nog op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje

Thanx voor de routeplanner, zit nu op de goede weg :125:

en inderdaad nog maar 3 weekjes, aftellen kan beginnen

Ik heb 7 sept mijn eerste consult en dan 9 sept de bv

maar zo als het er nu uitziet (na consult bij cosmea om de hoek)

worden het waarschijnlijk ronde medium hoog profiel rond de 300 tot 330 cc onder de spier of dual

van een onbeduidend Atje naar een duidelijke C

Ben niet zo groot 1.68 en weeg 61 kilo dus moet niet TE groot worden.

Twijfel alleen heel erg of ik ze door de tepel laat plaatsen of toch incisie in borstplooi,

aangezien je veel hoort over gevoelloosheid van tepel.

dus alle tips en ervaringen zijn welkom ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meissie,

Welkom!!!

Wat goed van je dat je de stap hebt durven nemen.

Ik ben dus A70, een 'meissie'van 28 jaar (bijna 29) en ook de trotse moeder van een dochtertje van (bijna) 2!

Ik heb dus ook maar een klein A cupje, wat na een half jaar borstvoeding nog kleiner is geworden dan het al was. Ik ben ongeveer van dezelfde lengte als jij (1.70) en weeg +- 53 kilo. Ik hoop ook op een mooie C cup (300cc) uit te komen na mijn operatie. Het wordt waarschijnlijk rond, achter de spier.

17 september is het zover! Ik wordt geopereerd bij Beau Care in brussel. Heb mijn consult al in maart gehad en wacht dus al een poosje. Het leek toen nog zooo ver weg maar inmiddels komt het toch wel dichtbij.

haha krijg nu wel een beetje de kriebels!

Heb je straks wel hulp na je operatie, want het lijkt me als alleenstaande moeder anders niet gemakkelijk...

liefs A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey A70,

thanx voor reactie,

dat is idd lang wachten vanaf maart maar in de pubertijd zei men ook wacht maar, komt vanzelf :154:

HAHA we wachten niet meer

Ben zelf 6 jaar terug ook al eens voor consult geweest maar financien lieten het niet toe,

paar jaar niet op vakantie geweest en heb nu een reisje naar BooB-Town!!

en ja het gaat niet makkelijk worden als uppie-mama maar de eerste paar dagen krijg ik hulp van beste

vriendin en van mijn moeder.

Verder heb ik het ook aan niemand verteld, dat zien ze volgend jaar april wel als ik bij eerste

zonnestralen met bikini in tuin lig B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!!!! :)

Goed van je dat je de stap hebt ondernomen..

Ik heb ook veel geleerd van dit forum..

Ik ga zelf dinsdag geopereerd worden bij beaucare..

Ook even spannend dus..

Maar je zei dat je ongevoelige tepels kreeg als je de protese langs je tepel krijgt?

Of wat bedoel je precies..??

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mij18

Zekers spannend!!!!

Maar jij bent dinsdag al aan de beurt, dat is bijna de uren aftellen en dan ... :01:

weet je al precies hoe en hoeveel?

En dat van de tepels is wat ik gelezen heb, correct me if i'm wrong :130:

er bestaat kans dat de zenuwuiteinden geraakt/doorgesneden worden en daardoor gevoelloos of overgevoelig

kunnen worden vandaar dat ik graag hoor uit ervaringen van mensen die dit hebben of dat door tepel-

incisie komt

of dat dat ook kan gebeuren met je tepels als je incisie in de huidplooi laat maken.

alle info is welkom

GRTZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meissie,

Ooh, spannend, twee dagen voor je operatie het consult! Lees anders eens het topic door van B-cupje, zij heeft ze via de tepel gekregen, maar laat je niet afschrikken door het zware herstel, is niet bij iedereen zo.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefjé,

Thanx voor de tip heb net verslag van b-cupje doorgelezen en moet zeggen dat ik daar al een stukje

geruster van wordt aangezien dit ook bij WK is en ik daar ook heen ga :61:

Toch is plaatsing via tepels voor mij een hot-issue aangezien dit het enige is aan mijn tietjes wat ik

wél mooi vindt en erg zou balen als ze "het niet meer doen" :103:

Aan de andere kant via de tepel kan niemand zien dat je een bv heb gehad als je 'n bikini aanhebt :36:

En wat datum consult en operatie betreft, ik moet er 250km voor rijden dus pak daar een hotelletje,

ook de nacht na bv , mocht er dan iets :88: zijn hoeft ik maar 15km naar kliniek ipv 250km te rijden,

en laat de huisarts de hechtingen verwijderen nadien om zelfde reden

Maaruh zijn er ook mensen met gevoelloze tepels na incisie-huidplooi??? :84:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb zelf via borstplooi, zeer tevreden over overigens, littekens zijn nu al bijna onzichtbaar ook, en als je een bikini aanhebt zie je die ook niet hoor! Mijn tepels zijn een tijdje heeel gevoelig geweest zelfs, op het pijnlijke af, maar nu zijn ze al weer normaal. Velen hebben eerder last van te gevoelige tepels dan van ongevoelige als je 't mij vraagt.

Goed idee van dat hotelletje, is inderdaad wel fijn als je niet zo ver af zit, mocht er wat zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Begin beetje nieuwsgierig te worden naar jouw voor&na foto's,

zou ik die mogen bekijken of is dat erg brutaal :93:

aangezien jij "maar" 200cc heb, ga ik mij toch afvragen hoe dat er dan uitziet

en of ik dan niet teveel krijg met +/- 300cc ronde medium hoog profiel NIET breder dan 11cm

bij mij moet het wel onder spier of dual want heb niet zoveel weefsel.

En weet jij toevallig ook of bij plaatsing onder spier je borsten blijven "staan" als je ligt zoals bij

dual het geval is???

En dat hotelletje is meer omdat ik een schijterd ben en dan nog niet helemaal naar huis durf ivm eerste

24 uur kans op nabloedingen enzo :70:

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meissie,

Heel erg brutaal ja, hahaha, stuur je zo m'n ww! :46:

En ach, die cc's vallen bij iedereen anders uit, dus niet te veel gaan vergelijken, je ziet wel wat Dr. Visser je straks aanraad, en geloof wel dat bij ronde er dikwijls meer cc's in kruipen dan in anatomische omdat het bovenaan ook meer is opgevuld.

Denk dat ze ook wel lichtjes naar opzij vallen bij zowel dual als achter de spier, maar meiden die dat hebben zullen je daar vast beter op kunnen antwoorden.

Denk dat dat wel meevalt met die kans op nabloedingen, komt denk ik niet zo heel veel voor, maar als je zo ver moet rijden is het misschien wel beter, is maar hoe je je er zelf bij voelt.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Eefje,

Heel erg tof dat dat ik even gluurder mocht spelen, wel rare vraag of ik je boobs mag zien, :blush:

Kheb net je foto's bekeken en om eerlijk te zijn......

:123: WAUW!

daar zou ik voor direct voor tekenen... :wub:

ziet er heel natuurlijk uit,

Moet zeggen dat je foto's voor mij de eerste zijn waar ik het herstel goed

op kan bekijken (buiten standaard voor&na op sites) en ik vindt ook dat het litteken er erg netjes

uitziet,

En al die gave b.h.'s en bikini's en dat laatste topje, wat geweldig om dat aan te kunnen,

nu kan ik helemaal niet meer wachten, haha 3 weken na bv jarig en ga alleen lingeriebonnen vragen!!

Nogmaals bedankt dat ik mocht spieken :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, :68: , ja heb een nogal uitgebreide album, hihi, kun je goed het verloop volgen! Stelt denk ik ook wel een beetje gerust.

Bedankt voor je complimentjes! Zul je veel aan hebben aan die lingeriebonnen, hihi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi eefje

ik weet niet of je er nog bent, ben zelf nachtbraker :104:

Maaruh weet jij hoe dat zit met slaapverdoving?

ben bang om niet helemaal weg te zijn en dat je meekrijgt dat ze bezig zijn,

Ben pas nog geopereerd aan voet en dat was met algehele narcose, durfde ruggeprik niet aan want ze

moesten zagen, boren en schroeven plaatsen :121:

nu lees ik op sommige sites dat je gedeeltelijk toch wat mee kan "voelen"

geen pijn maar wel getrek enzo :84:

Do you know?? of een link naar ervaringen

Ennuh kan je nu al zeggen dat ik na bv eens goed ga shoppen voor alles wat ik eerder niet aankon of aandurfde zonder voorgevulde gel-bh, topjes shirtjes bikini's en mooie setjes!!!!!

Haha, en met verjaardag alle oude bh's ritueel verbranden :37:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi debby,

Thanx for support,

Kheb je foto's bekeken en ziet er goed uit, dat je na 4 weken het litteken al bijna niet meer kan zien

vindt ik best een geruststelling, net als foto's van eefje! :01:

jij heb het via de tepel laten doen, had jij nog last van gevoelloosheid of extra gevoelligheid,

of viel het allemaal wel mee? :44:

En welke maat heb je nu 4 maand po?

ben zo benieuwd naar de resultaten van Dr. Visser, want 't begint bij mij nu wel te kriebelen :107:

't is niet nix, zo'n operatie maar dan heb je ook (eindelijk) WAT!! :1big_boobs:

GRTZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meissie,

Je hoeft je geen zorgen te maken hoor over die slaapverdoving, heb ik ook gehad! Je bent net zover weg als bij algehele narcose, het enige verschil is dat je zelf blijft ademen iplv beademd te worden, maar je voelt echt niks! En je bent veel vlugger weer bij, zodat je je snel weer normaal voelt. Verder is er ook een anesthesist bij die je in de gaten houd net als bij narcose. Is me super meegevallen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai Eefje,

Maak me nu gewoon een beetje druk om alles, ben er nu al zolang mee bezig :61:

12 jaar geleden voor eerst bij pc in enschede geweest, die zei wacht maar komt nog wel

9 jaar geleden na bevalling van mijn dochter erge stuwing gehad ruime C-cup :1boobs: WAUW

daarna nog legere A- cup (kromme zin?!)

6 jaar geleden bij slingeland ziekenhuis doetichem, vriendin kreeg ze toen nog van verzekering maar ik

pieste weer naast de pot.

ben deze week nog naar cosmea geweest in hengelo, puur voor advies en het passen van kipfilets!

zodat ik beter in kan schatten op 7 sept bij dr. visser, welke maat en vorm ik graag wil

want bv is al op 9 sept.

Maar je heb zoveel verschillende sites en de meeste zijn tegenstrijdig of met horrorverhalen :122:

BEN ZO BLIJ MET DIT FORUM :147:

Vindt het heel fijn om te ZIEN dat dr. visser mooi werk afleverd,

en de reacties die ik nu al in 1 dag heb gehad slepen mij wel door de komende 21 DAGEN :62:

THANKS 4 THE LOVE :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meissie,

Mijn tepels waren int begin nog veeeel gevoeliger, je hoefte er maar naar te kijken.........

Nu is het gevoel al weer net als voor de bv.

De nieuwe bh die ik koop zijn in de maat 75D (sapph,Marlies d). YES!

Wordt spannend voor jou! Nog maar 3 weekjes...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Debby,

blij om te horen dat je nipples toch relatief snel bijtrekken, Pfff

Maaruh, heb jij een D? :5:

ziet het er erg mooi uit!!

mag ik vragen hoelang jij bent en wat jij weegt?

kan ik beetje inschatten hoe dat bij mij zou staan!! :blush:

ik kan ook niet wachten om straks mooie bh's enzo te kopen,

heb zolang als ik mij kan herinneren met een grote boog om lingeriezaken enzo heengelopen :86:

winkelen met mij is heel gezellig zolang ik niet voor mezelf hoeft te shoppen want na 3 winkels met

spaghetti-shirtjes en strapless-jurkjes is mijn glimlach ver te zoeken :77:

Nog 21 naggies :71: GRTZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhhhh nog 20 naggies!!!!!!!!!!!!

Zelf ben ik 165m en weeg 60 kilo.

Dat gaat je na de bv geld kosten haha.

Dan staat alles ineens stukkkkken beter.. en ben je dag en nacht aant shoppen...

Weet je al hoe laat je moet? moet je ver rijden?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi debby

jij bent dus ongeveer zelfde postuur als mij,

Mmmmm een D!! :wub: haha dat lijkt mij ook wel wat, LOL

Heb jij dat ook gevraagd een D, of heb jij dat aan DR. Visser overgelaten?

En heb jij voor of achter de spier?

bij cosmea werd mij aangeraden om 300/330 geruwd rond medium hoog profiel onder spier te nemen.

Ik moet 250km rijden, kheb al wel datum, maar nog geen tijd

dat zal ik dinsdag bij consult wel horen. maar zal donderdag wel vroeg daar moeten zijn

Ennuh, shoppen dat gat een probleem worden :140: , voor mijn portomonnee :154:

Liefs truus tietloos, NOG 20 NAGGIES :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje, kheb nog 'n vraagje voor jou

aangezien jij hier de alwetende-goeroe bent :59:

heb jij hier hopelijk 'n antwoord op :blush:

Eerst beetje info dan de vraag:

Ben van beroep heftruck-chauffeuse en moet naast het rijden ook dagelijks al gauw tussen de

2000 en 3000kg (soms zelfs meer) HANDMATIG overstapelen :61:

nu lees ik dat je door TÉ sterke borstspieren het implantaat kan "wegdrukken" :107:

kan ik dan niet beter kiezen voor bv VOOR de spier ipv achter spier of dual????

dit laatste werd mij aangeraden ivm. weinig borstweefsel

krijg wel de tijd om te herstellen door tijdelijk (6/8 weken) andere werkzaamheden,

maar ik bedoel dus lange termijn (nadat ze goed zijn ingekapseld)

DO YOU KNOW??? Liefs van Meissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meissie,

Dr Visser vroeg aan mij wat ik wilde.. Ik dacht aan een grote c kleine d.

Toen zij zei dat dat idd goed in verhouding met mn lichaam was.

En ben gelukkig uitgekomen op een D...

Ga je s ochtends vroeg naar Genk of neem je een hotelletje?

Zelf hebben wij een hotelletje genomen eruggg lekker..

Voor onderweg naar huis is het heerlijk om een kussen mee te nemen en cola voor evt. misselijk worden!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.