Ga naar inhoud

MoOnLiGhTtt : 16 november 2016 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Beste iedereen, 

ik ben woensdag geopereerd aan een borstvergroting.

mijn huidige cupmaat was 70A ik wouw grote C / Kleine D en heb 300 cc achter de borstspier laten plaatsen.

ik heb het gevoel dat ze nog te klein zijn. wie had dezelfde cupmaat als ik en heeft 300 Cc en heeft toch de gewenste cupmaat C / D 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid, 

Je zult qua bh maat zeker op een d komen maar het zal ogen als een kleine c ongeveer. Nep boobies hebben altijd 1 a 2 cupmaten meer nodig dan ze er echt uitzien. 

Ik had van mezelf 75b/70c voor mijn operatie, heb 350cc gekregen en zit nu op 75F in Bh maar het oogt als een volle D cup. 

Fijn herstel toegewenst :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei MoOnLiGhTtt:

Wouw zonder bh een kleine D. is wel jammer natuurlijk hoewel ze er wel mooi uitzien had ik misschien toch meer moeten nemen. @F-cupje hebben ze ook achter je spier geplaatst?

Zonder bh heb ik een grote D haha, heb ze tussen de spier geplaats. Had zeker een grotere maat genomen achteraf, voor mijn wissel wil ik richting de 800 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MoOnLiGhTtt:

800 :o:o is dat niet mega veel.. wanneer moet je voor je wissel? @F-cupje

ik heb precies wel de indruk dat als ze achter de spier worden geplaatst dat ze kleiner zijn

dan iemand dual-plane of voor de spier met dezelfde cc

Ja is indd best groot, maar voorlopig moet ik eerst sparen voor een wissel en heb eerst nog een kinderwens, dus zal nog paar jaartjes duren tot ik wissel.

Met dual plane worden ze ook iets meer "geplet" dan voor de spier.

Maar wacht nog even af bij mij zijn ze tot ongeveer 7 maanden po voller geworden, dan moet je niet aan een cupmaat groter denken maar gewoon iets voller geworden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi naamgenootje ;)

Ik had als voor situatie een 75A, na mijn operatie 350cc dual plane 85 % nu ruim 9 weken po kom ik uit op een grote D. Er gaat nog zoveel veranderen, je houdt waarschijnlijk ook nog vocht vast en je protheses moeten hun plekje nog zien te vinden. Ook ik maakte mij veel zorgen de eerste 3 weken, achteraf ook goed gekomen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vond mijn borsten heel klein ogen na de operatie. En nu denk ik af en toe weleens jeetje ze zijn toch wel aardig groot uitgevallen haha! Nog steeds zijn mijn borsten aan het veranderen. Dus je moet echt nog eventjes geduld hebben... Je kan ook iedere week een foto maken en die dan naast elkaar neer leggen dan kan je het verschil met de week waarschijnlijk al zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei MoOnLiGhTtt:

@Moonlight dat is leuk! heb net eens met de lintmeter gemeten hehe

en kom uit op een C-cup. maar het is zo raar want ik denk ze zijn nu nog gewollen 

gaan ze dan ni net kleiner worden :) 

achja kan niet meer doen dan afwachten natuurlijk ik had ook beter 350 genomen denk ik.

Hallo, ik had een niet volle 75b , ben voor 300 cc gegaan achter de spier, operatie was 10 dagen geleden en ik vind ze wel groot uitvallen !! I, wacht nog even af naar het uiteindelijke resultaat, vrijdag mag eindelijk mijn verband eraf, spannend.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik ben de 17e november, een dag na jou, geopereerd in de wellness kliniek. Ik had een 75a/kleine b en heb 280cc gekregen, achter de spier. Ik had eigenlijk 300cc in mijn hoofd maar omdat ik te bang was voor het te ronde en neppe effect, ben ik voor 280cc gegaan. Hoe het uiteindelijk uit gaat vallen, is nog echt ff afwachten. Nu zit ik nog in het verband maar heb vanmorgen wel al ff gespiekt :blush:. Geduld schijnt het magische woord te zijn. Veel succes met je herstel en gefeliciteerd met je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Moonlight ik heb 300cc achter de spier. 

@Guusje78 mijn verband kwam heel de tijd los had al extra plakkers gaan halen in de apotheek maar zonder succes kwam ook helemaal los :( heb dan maar een ineens een sportbeha aan gedaan hopelijk kan dat niet teveel kwaad. die zwarte band draag ik natuurlijk nog wel over de sportbeha dan.. heb dan wel de mogelijkheid gehad om te meten zonder de band en nu kwam ik wel uit op een kleine D-cup. :D:D En hoe vond je ze tot hier toe?

@Janeke is zowat het zelfde als mij hoewel ik grote A / kleine B had zoiets. nu staan ze nog heel stevig in de loop der tijd worden ze wel soepeler en gaan ze niet meer zo recht staan denk ik.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei MoOnLiGhTtt:

@Moonlight ik heb 300cc achter de spier. 

@Guusje78 mijn verband kwam heel de tijd los had al extra plakkers gaan halen in de apotheek maar zonder succes kwam ook helemaal los :( heb dan maar een ineens een sportbeha aan gedaan hopelijk kan dat niet teveel kwaad. die zwarte band draag ik natuurlijk nog wel over de sportbeha dan.. heb dan wel de mogelijkheid gehad om te meten zonder de band en nu kwam ik wel uit op een kleine D-cup. :D:D En hoe vond je ze tot hier toe?

@Janeke is zowat het zelfde als mij hoewel ik grote A / kleine B had zoiets. nu staan ze nog heel stevig in de loop der tijd worden ze wel soepeler en gaan ze niet meer zo recht staan denk ik.. 

Ah oké, dan heb je het verband niet lang om gehad. Maar ja, als het zo los zit, heb je aan een sport bh ook meer steun lijkt me. Ik heb trouwens geen band gekregen.. Ik vind mijn borsten wel oké geloof ik. Lijken er nu nog zo opgeplakt en daar was ik wel een beetje bang voor. Maar, ben pas 1 wk po dus ga ervan uit dat ze nog wat uitzakken. Ze zijn nu ook nog zo hard! Komt vast goed. Ben ook erg benieuwd naar de maat! Nog ff geduld hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25 november 2016 om 08:12 zei MoOnLiGhTtt:

@Guusje78 heb het verband een klein weekje omgehad. maar ga eens kijken voor een post operatieve beha. ja dat heb ik ook wel dat ze nog hard zijn en precies erop zijn geplakt :) maar het uiteindelijke resultaat is pas na 6 maanden vertelde hij dus ik maak me nog geen zorgen :) 

Hoe is het nu met je? Zie je al verschil? En, welke bh draag je nu? Ik ga donderdag het verband eraf halen en de sport bh aantrekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.