Ga naar inhoud

Wat mee te nemen op de operatie dag!


Toos

Aanbevolen berichten

Hoi Toos...

spannende nog 2 weken,ik tel met je mee af ik 1 dec ben er nu zo mee bezig vind het toch erg eng..maar dat had ik ook, wat trek je aan want je kan niks over je hoofd trekken omdat je ellebogen niet boven de schouders mogen., ik dacht aan een vest of jurk die je vanaf onder aan kan doen, sport bh krijg ik vanuit de kliniek..

en wat neem je mee voor als je moet wachten eer je naar huis mag, je telefoon heb je waarschijnlijk niet bij..moet toch je tijd door brengen in je eentje.

lees met je mee en eigenlijk zijn deze 2 weken zo om ;) 

liefs fem

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei fem4kids:

Hoi Toos...

spannende nog 2 weken,ik tel met je mee af ik 1 dec ben er nu zo mee bezig vind het toch erg eng..maar dat had ik ook, wat trek je aan want je kan niks over je hoofd trekken omdat je ellebogen niet boven de schouders mogen., ik dacht aan een vest of jurk die je vanaf onder aan kan doen, sport bh krijg ik vanuit de kliniek..

en wat neem je mee voor als je moet wachten eer je naar huis mag, je telefoon heb je waarschijnlijk niet bij..moet toch je tijd door brengen in je eentje.

lees met je mee en eigenlijk zijn deze 2 weken zo om ;) 

liefs fem

 

Oehhhh spannend!! Ja gewoon iets wat je van onder aan kunt trekken lijkt me indd wel het makkelijkst. Haha heel spannend allemaal. Jij heel veel succes en aftellen maar Hihi! 

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.