Ga naar inhoud

Ik maak me toch wel zorgen


Aanbevolen berichten

Meiden

Ik maak me een beetje zorgen om mijn linkerborst.

Ik ben nu 30 dagen PO en alles gaat eigenlijk super! :D

Maar net toen ik foto's aan het maken was viel me op dat mijn rechterborst echt nog een balletje is vergeleken met mijn linkerborst.

Ik ben bang dat er iets fout is? :(

Ik heb geen pijn en eigenlijk gaat alles prima,

Ik weet dat links kleiner was en de spier gebruik ik ook meer dus ik weet dat het langer kan duren maar wil toch graag jullie mening..

Ik heb dit effect alleen met dit soort licht in het daglicht zie je het bijna niet

Kunnen jullie me geruststellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor mijn verwarring het gaat dus om mijn linkerborst (voor jullie rechts ^_^ )

Ze zijn allebei al wel zacht aan het worden en mijn rechterborst valt ook al opzij als ik lig maar bij mn linker is dit dus ook nog niet...

Zou deze gewoon iets meer tijd moet hebben? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde net een berichtje versturen, maar die verdween...

Hey Maris, ik ben ook maar lid geworden van dit forum. Het andere loopt amper. Voor echte geruststelling moet je uiteraard altijd bij je pc zijn. Maar ik snap je zorgen wel. Ik heb je fotoreeks bekeken net en het lijkt of je linker helemaal niet verbeterd...Ik weet het ook niet..Misschien duurt het gewoon wel wat langer?? Al denk ik wel dat het zou moeten verberen langzaam aan onderhand. Zoals je weet was mijn linker ook veel meer gezwollen en iets anders dan de rechter en dat zie ik tot nu toe iedere dag ietsjes verbeteren. Maar bij iedereen gaat dat anders natuurlijk!!

Ik zou gewoon een afspraak maken met je pc. Die kan je pas echt geruststellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Ja dit forum is zo veel beter :D

Het stomme is dat in het daglicht heb ik dit totaal niet dan lijkt ie net als de andere.

Ook word ie steeds zachter en hij veranderd wel. Heb ook totaal geen pijn...

Mischien komt het door het licht dan zie je een hele andere vorm...? ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Marisjuh,

ik zit net ook naar je foto te kijken.. Het lijkt inderdaad meer een balletje, vreemd!!! Houd er wel rekening mee dat je nog maar 30 dagen PO bent en er staat een herstel van 6 weken.. In 6 weken veranderen ze echt nog (ben nu ruim 3 maanden PO en ze zijn nog weer veranderd), daarnaast geef je aan dat je geen pijn hebt en dat ze soepel voelen, dus DENK dat er niets aan de hand is..

Gr. Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meiden,

Wilde net een foto plaatsen van het daglicht en dan zie je echt bijna geen verschil (oke ze waren nooit helemaal geljk)

Mijn linker blijft hetzelfde en die valt opzij als ik lig. Mijn rechter begint ook al een beetje opzij te vallen.

Kortom hij veranderd wel :D

Maar ik vond het er zo raar uitzien op de foto net een balletje maar zo in het echt lijkt ie helemaal niet...

Mischien moet ik meer geduld hebben :56:

Heb een foto in mn album geplaatst hoe ze er nu uitzien :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden dit topic kan gesloten worden...

Ik bel maandag even naar het ziekenhuis maar nu ik de foto's bekijk ik moet me minder druk maken net was jullie zeggen :D

Zal in mijn eigen topic vertellen hoe het verder gaat

Wat ben ik toch een muts he maak me zo snel zorgen... terwijl alles wel goed zit :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Denk niet dat er iets aan de hand is met je linkerboobie, ligt gewoon aan de lichtinval volgens mij (de kant waar het licht vandaan komt geeft een andere schaduw, meer is er volgens mij niet aan de hand). :38: Zou me er voor de rest geen zorgen om maken, zeker als er verder ook niets raar voelt of zo. Gewoon genieten meid!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.