Ga naar inhoud

Nelly63 : 16 januari 2017 : Dr. Fresow : Sanavisie : Mill


Aanbevolen berichten

Ik ben Nelly.

Ik heb jarenlang een borstprothese gehad die voor een half jaar is verwijderd vanwege ouderdom en kapselvorming.

Ik heb heel wat afgeneust en gegegoogeld en ben terecht gekomen bij de Welness kliniek in Gent.

Op 17 november heb ik een afspraak met Dr. van Zele in de Wellness Kliniek in Gent en 28 november staat de operatie gepland.

Ik kijk er heel erg naar uit. Op dit moment heb ik twee zakjes met niks er in en voorheen had ik een volle D-cup. Deze wil ik weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,en welkom,

Kan me goed voorstellen dat je er heel erg naar uitkijkt om weer mooie borsten terug te krijgen, maar mag ik vragen waarom er toen niet gelijk een wissel is gedaan? Was daar een bepaalde reden voor of wilde je dat zelf toen niet?

Ik heb gelijk even je titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie,dus je kunt nu in dit topic alle updates etc neerzetten en als je het leuk vind kun je ook na je operatie je verslag hier kwijt.

Nu af gaan tellen naar je operatie, spannend hoor.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok jeetje, dat was zeer heftig dan,door ouderdom kan het weefsel en kapsel inderdaad gaan reageren en ontstekingen veroorzaken,vaak zie je ook dat er vocht om de protheses zit, en dan is het zeker heel goed om een half jaar te wachten voordat er nw protheses geplaatst worden, nu heeft alles de kans gehad om te genezen,anders was je waarschijnlijk van de regen in de drup gekomen.

En het is heel moeilijk om een half jaar zonder mooi gevulde borsten te moeten doorbrengen,want je word er toch steeds mee geconfronteerd, gelukkig kun je over een paar weken weer trots zijn, op naar die volle D meid.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gisteren op "audientie" geweest bij dr. van Zele in de Welness kliniek. Bij binnenkomst bleek dat hij niets van de reeds ingevulde papieren en de gevoerde telefoongesprekken af wist. (Ze wilden o.a. een aantal bloedwaardes weten en een hartfilmpje van me hebben i.v.m. mijn medicijngebruik)

Ook wist hij niet dat ik in april mijn oude protheses had laten verwijderen omdat ze een ontsteking hadden veroorzaakt. Vanaf het begin van het gesprek probeerde hij mij een B-cup aan te praten. Ik had er dus al geen goed gevoel bij. 

Toen hij me ging bekijken en onderzoeken zei hij dat het wat hem betreft over was. Ik moest geen borstvergroting hebben maar een reconstructie; dus een borstlift (verkleining) en daarbij nieuwe implantaten. De prijs veranderde ook meteen: i.p.v. de toegezegde prijs van  € 2399.= excl. BTW werd het € 4700.= exlcl. BTW (Dus ruim €5700.= incl.) Ook zou ik door een andere arts behandeld worden. Hij stelde voor dr. van Damen. Ik hoefde GEEN onderzoekskosten te betalen.

Omdat mijn gevoel bij dit alles NIET goed was heb ik aangegeven hierover te willen nadenken en hen zou berichten wat ik ging doen. Thuisgekomen wist ik het; ik laat me daar NIET behandelen. De aanbetaling van € 500.= zal worden teruggestort.

Ik laat me nu waarschijnlijk behandelen in het ziekenhuis waar ook de oude protheses zijn verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid, wat vervelend zeg! ik weet dat je daar ook een dame hebt zitten, Dr. Visser welke wat meer ervaring heft en ook niet snel voor een borstlift gaat, maar goed daar heb je nu niks meer aan.

 

misschien ee idee naar Plovier of Nio te gaan? Nio is bijvoorbeeld in het SLAZ 3100 Euro, en grootte van de prothese maakt niet uit, blijft dezelfde prijs.

 

tjeetje, success hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Ik ben afgelopen week bij Faceland geweest in Utrecht.

Heb er een heel goed gevoel aan overgehouden. Zoals het er nu naar uitziet wordt ik op 16 januari geopereerd bij  SanaVisie te Mill door Dr. Fresow.

Ik krijg 350CC implantaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Nelly63:

Ik ben afgelopen week bij Faceland geweest in Utrecht.

Heb er een heel goed gevoel aan overgehouden. Zoals het er nu naar uitziet wordt ik op 16 januari geopereerd bij  SanaVisie te Mill door Dr. Fresow.

Ik krijg 350CC implantaten.

Fijn dat je hier wel een goed gevoel aan hebt over gehouden, want dat is heel belangrijk, dan ga ik je titel aanpassen,en mocht er iets veranderen dan kun je dat gewoon even doorgeven.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Afgelopen maandag, 16 januari, ben ik geopereerd door Dr. Fresow van Faceland bij SanaVisie in Mill.

Ik ben heel erg tevreden.

Omdat er nogal wat rest weefsel zat van de vorige prothese is dit eerst verwijderd.

Daarna is er in elke borst 350 cc geimplanteerd.

Ik ben zelf heel erg tevreden; zeker in vergelijking met mijn theezakjes.

Door de aard van de operatie heb ik wel heel erg veel bloeduitstortingen en zie er bont en blauw uit.

Ik ga er van uit dat dit over enkele weken weg zal trekken.

Ik ben van van plan om elke week week een nieuwe foto toe te voegen zodat jullie kunnen zien hoe alles zich verder ontwikkeld.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nelly63

 

He meis, 

 

Gefeliciteerd met je nw boobs,

 

Ik heb je laatste topic even samengevoegd met je al bestaande topic, zo heb je alles bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Er is natuurlijk behoorlijk wat gebeurt in je borsten, maar bloed uitstortingen gaan vanzelf langzaam aan wegtrekken.

 

Doe nog wel lekker rustig aan en ik wens je een goed herstel

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.