Ga naar inhoud

moony : 6 maart 2017 : Dr. Winters : Jan van Goyen Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

Goed om te lezen dat je prothesewissel goed gegaan is. Dus jij bent Van voor  de spier nu naar Dual plane gegaan. Ik wil dat ook maar dr van Tits zei dat voor de spier beter was en mooier.heb je nu meer pijn met Dual plane?? 

Maar morgen nog gesprek dus nog ff over hebben. 

En de drains ? Pijnlijk. Ik krijg die nl ook en ik zie daar zo tegen op :blink:

Sorry voor de vragen. Echt nieuwsgierig omdat ik zelf ook nog moet en jij in dezelfde situatie zat als mij :blush:

 

maar top dat er na 18 jaar je oude prothese er nog goed uitzien. 

Ik krijg op 21 maart mijn prothesewissel na 15 jaar dus ben benieuwd naar mij oude hi hi 

ben ook benieuwd naar je foto s en je verloop. Ik wens je een goed herstel en rustig aan hè vrouwke. 

X x :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei lena76:

Heey super om te horen dat er weer een goed gegaan is met wisselen!

hoop dat je snel hersteld van de operatie:119:.

Wij mogen ook nog, en idd ben ik ook net als Wuppie een bangesch..tert:19:

 

Xx Lena

@lena76 komt helemaal goed met ons hi hi. ( en nachtmerries da ik heb :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Wuppie:

@lena76 komt helemaal goed met ons hi hi. ( en nachtmerries da ik heb :unsure:

 Zullen we anders samen gaan:3:, gedeelde leed is halve leed:19:.

Jah die heb ik ook al nachtmerries, dat die drains overlopen of verstopt raken:24:.

Maar och het steld ons zeker gerust dat we steeds positieve verhalen lezen toch:75:, en ik mag denk ik met die wissel ook een keer slapen zonder gesnurk lang me haha.

Heb je jou vragenlijst als klaar, en foto's van je droom boobs?

Niet vergeten he.

 

XxLena

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, Wuppie said:

Goed om te lezen dat je prothesewissel goed gegaan is. Dus jij bent Van voor  de spier nu naar Dual plane gegaan. Ik wil dat ook maar dr van Tits zei dat voor de spier beter was en mooier.heb je nu meer pijn met Dual plane?? 

Maar morgen nog gesprek dus nog ff over hebben. 

En de drains ? Pijnlijk. Ik krijg die nl ook en ik zie daar zo tegen op :blink:

Sorry voor de vragen. Echt nieuwsgierig omdat ik zelf ook nog moet en jij in dezelfde situatie zat als mij :blush:

 

maar top dat er na 18 jaar je oude prothese er nog goed uitzien. 

Ik krijg op 21 maart mijn prothesewissel na 15 jaar dus ben benieuwd naar mij oude hi hi 

ben ook benieuwd naar je foto s en je verloop. Ik wens je een goed herstel en rustig aan hè vrouwke. 

X x :116:

Hoi Wuppie, dat ik van voor naar achter de spier ging daar viel volgens mij niet over te disscuseren met dokter Winters. Reden? Ehmmm.... niet concreet gevraagd maar wat hij me terloops in het gesprek verteldeen wat ik opving was het volgende; Het moesten ronde implantaten worden om de boel meer op te vullen, vooral van boven. Ik ben erg smal van boven en heb weinig eigen weefsel van boven, als je die boven de spier zet dan zie je ze direct zitten.... als je het onder de spier doet dan heb je een mooier verloop van de bovenkant van de borst omdat de spier het implantaat een beetje "platdrukt". Plus ik ben 46 jaar oud en had eigenlijk een lift nodig, daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Onder de borst spier wordt je implantaat ook beter vastgehouden, op je borstspier is geen houvast behalve je vel en je weefsel.

Ik wil gewoon het mooiste en beste resultaat, ook al doet dat wat zeerder. Mij is verteld dat met pijn medicatie op een schaal van 0 tm 10 mijn pijn op een 3 moet komen. Heb nu geen pijn zolang ik geen bewegingen maak, zit gewoon aan tafel met mijn laptop en naar de wc kan ik ook zelfstandig. Heb een medicatie schema gekregen en daar houd ik mij aan, ik ga niet "wachten" op pijn. Geen idee hoe ik me morgen voel he?! ;-)

Van die drains heb ik totaal geen last en voel ze niet, woensdag mogen ze er al uit, appeltje eitje tot nu toe. Ook weer voor het goede doel. Er is natuurlijk flink in me gesneden, implantaten en kapsel heeft Dr. Winters er in zijn geheel uit gehaald, dus meer kans op bloed enz daardoor meer kans op inkapseling. Hij vertelde mij dat mijn binnenkant nu vacuum tegen mijn implantaat wordt getrokken dus dat het dan beter hecht. Duidelijk verhaal vond ik. Dus ik sputter dan echt niet tegen dat ik het niet wil ;-)

Enige wat ik echt wel een dingetje vindt is dat ik 4 weken niet mijn ellebogen voorbij mijn schouders mag heffen.... afhankelijkheid in veel dingen dus. Dat mocht ik wel bij mijn oude implantaten vanaf dag 1. Toen vierde ik al koninginnendag na een week in Amsterdam!

 

Hoop dat ik je vragen beantwoord heb, en zodra ik foto's heb dan laat ik je dat weten.

Jij heel veel succes, komt goed! X Moony

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei moony:

Hoi Wuppie, dat ik van voor naar achter de spier ging daar viel volgens mij niet over te disscuseren met dokter Winters. Reden? Ehmmm.... niet concreet gevraagd maar wat hij me terloops in het gesprek verteldeen wat ik opving was het volgende; Het moesten ronde implantaten worden om de boel meer op te vullen, vooral van boven. Ik ben erg smal van boven en heb weinig eigen weefsel van boven, als je die boven de spier zet dan zie je ze direct zitten.... als je het onder de spier doet dan heb je een mooier verloop van de bovenkant van de borst omdat de spier het implantaat een beetje "platdrukt". Plus ik ben 46 jaar oud en had eigenlijk een lift nodig, daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Onder de borst spier wordt je implantaat ook beter vastgehouden, op je borstspier is geen houvast behalve je vel en je weefsel.

Ik wil gewoon het mooiste en beste resultaat, ook al doet dat wat zeerder. Mij is verteld dat met pijn medicatie op een schaal van 0 tm 10 mijn pijn op een 3 moet komen. Heb nu geen pijn zolang ik geen bewegingen maak, zit gewoon aan tafel met mijn laptop en naar de wc kan ik ook zelfstandig. Heb een medicatie schema gekregen en daar houd ik mij aan, ik ga niet "wachten" op pijn. Geen idee hoe ik me morgen voel he?! ;-)

Van die drains heb ik totaal geen last en voel ze niet, woensdag mogen ze er al uit, appeltje eitje tot nu toe. Ook weer voor het goede doel. Er is natuurlijk flink in me gesneden, implantaten en kapsel heeft Dr. Winters er in zijn geheel uit gehaald, dus meer kans op bloed enz daardoor meer kans op inkapseling. Hij vertelde mij dat mijn binnenkant nu vacuum tegen mijn implantaat wordt getrokken dus dat het dan beter hecht. Duidelijk verhaal vond ik. Dus ik sputter dan echt niet tegen dat ik het niet wil ;-)

Enige wat ik echt wel een dingetje vindt is dat ik 4 weken niet mijn ellebogen voorbij mijn schouders mag heffen.... afhankelijkheid in veel dingen dus. Dat mocht ik wel bij mijn oude implantaten vanaf dag 1. Toen vierde ik al koninginnendag na een week in Amsterdam!

 

Hoop dat ik je vragen beantwoord heb, en zodra ik foto's heb dan laat ik je dat weten.

Jij heel veel succes, komt goed! X Moony

 

Nou jij hebt het echt super gedaan hoor ik wel.

Hoop voor je dat de pijn zoveel mogelijk weg blijft xxxxx,

Enne ik ben ok al 40 :134: (al voel ik me 18, zo raar:blink:) dus wil als het even kan/mag ook maar een ooglidcorrectie tegenlijk.

Gewoon even kleine beurt, daarna zal ik wel vrij snel aan de botox/fillers etc etc moeten misschien hahaha

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei moony:

Hoi Wuppie, dat ik van voor naar achter de spier ging daar viel volgens mij niet over te disscuseren met dokter Winters. Reden? Ehmmm.... niet concreet gevraagd maar wat hij me terloops in het gesprek verteldeen wat ik opving was het volgende; Het moesten ronde implantaten worden om de boel meer op te vullen, vooral van boven. Ik ben erg smal van boven en heb weinig eigen weefsel van boven, als je die boven de spier zet dan zie je ze direct zitten.... als je het onder de spier doet dan heb je een mooier verloop van de bovenkant van de borst omdat de spier het implantaat een beetje "platdrukt". Plus ik ben 46 jaar oud en had eigenlijk een lift nodig, daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Onder de borst spier wordt je implantaat ook beter vastgehouden, op je borstspier is geen houvast behalve je vel en je weefsel.

Ik wil gewoon het mooiste en beste resultaat, ook al doet dat wat zeerder. Mij is verteld dat met pijn medicatie op een schaal van 0 tm 10 mijn pijn op een 3 moet komen. Heb nu geen pijn zolang ik geen bewegingen maak, zit gewoon aan tafel met mijn laptop en naar de wc kan ik ook zelfstandig. Heb een medicatie schema gekregen en daar houd ik mij aan, ik ga niet "wachten" op pijn. Geen idee hoe ik me morgen voel he?! ;-)

Van die drains heb ik totaal geen last en voel ze niet, woensdag mogen ze er al uit, appeltje eitje tot nu toe. Ook weer voor het goede doel. Er is natuurlijk flink in me gesneden, implantaten en kapsel heeft Dr. Winters er in zijn geheel uit gehaald, dus meer kans op bloed enz daardoor meer kans op inkapseling. Hij vertelde mij dat mijn binnenkant nu vacuum tegen mijn implantaat wordt getrokken dus dat het dan beter hecht. Duidelijk verhaal vond ik. Dus ik sputter dan echt niet tegen dat ik het niet wil ;-)

Enige wat ik echt wel een dingetje vindt is dat ik 4 weken niet mijn ellebogen voorbij mijn schouders mag heffen.... afhankelijkheid in veel dingen dus. Dat mocht ik wel bij mijn oude implantaten vanaf dag 1. Toen vierde ik al koninginnendag na een week in Amsterdam!

 

Hoop dat ik je vragen beantwoord heb, en zodra ik foto's heb dan laat ik je dat weten.

Jij heel veel succes, komt goed! X Moony

@moony heel erg bedankt voor je uitleg. Daar heb ik zeker wat aan. Ga toch morgen weer s da Dual plane navragen. Ook al ben ik zo bang voor nog meer pijn ik wil ook het beste voor mezelf  

maar ik doe veel aan krachttraining ik wil ook weten welke daarvoor dan het beste is ...voor of Dual plane :rolleyes:

mij ben dus zelf wel breed boven maar slanke taille.. maar of ik veel weefsel heb boven ..?? Denk het wel weet niet Ha Ha 

top da je bijna geen pijn hebt en ach die 4 weken zijn zo voorbij vrouwke :116: rust ze en een heel goed herstel 

ga je volgen x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, lena76 said:

 

Nou jij hebt het echt super gedaan hoor ik wel.

Hoop voor je dat de pijn zoveel mogelijk weg blijft xxxxx,

Enne ik ben ok al 40 :134: (al voel ik me 18, zo raar:blink:) dus wil als het even kan/mag ook maar een ooglidcorrectie tegenlijk.

Gewoon even kleine beurt, daarna zal ik wel vrij snel aan de botox/fillers etc etc moeten misschien hahaha

 

Xx Lena

Hoi Lena, ik hoef geen ooglift, maar toevallig kwam dit wel ter sprake in het intake gesprek. Dr Winters doet geen borstvergroting en ooglid correctie tegelijkertijd. Reden? Hij kan er niet bij, als je een borstvergroting krijgt dan lig je met een buis in je keel om je te beademen die naar boven loopt. Hij moet dan de boel ombouwen en dat doet ie liever niet. Maar ik heb natuurlijk geen idee hoe een andere PC er over denkt. XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei moony:

Zo, ben weer thuis.

Vanmorgen om 07.30 werd ik als eerste geholpen in de Jan van goyen kliniek in Amsterdam. De nacht ervoor geslapen met een vriendin in een hotel daar om de hoek. Zat er niet op te wachten om in de maandag ochtend spits na de vakantie vast te staan daar naar toe.

Mijn vriendin is daar ook blijven slapen en heeft me s'ochtends gebracht. ( zij kon lekker terug naar het hotel)

Daar aangekomen kon ik meteen naar de derde etage waar de operaties plaats vinden. Eerst werd ik in een bedje apart gelegd en kreeg ik een infuus waar ook anti-biotica in zat. Bloeddruk opgenomen en die was 65/105 prima, die is bij mij altijd laag. Dokter winters kwam nog kijken met een pc in opleiding, die mocht ook even aan mijn ingekapselde borsten voelen ;) dokter had nog een paar streepjes onder mijn borsten gezet met stift, klaar. Lieve zusters, helemaal prima.

Toen naar de ok, ik weet niet meer precies hoe laat.... 08.00 uur??

Ik moest nog vertellen wie ik was en wanneer geboren en waar ik voor kwam. :')  ik vroeg of de pc dat vergeten was.... Haha, flauw. Maar ik moest wel antwoord geven.

Mondkapje werd voor gehouden, lekker ademen en ik werd zwaar en weg was ik.

Rond 11.30 uur werd ik wakker op de verkoever kamer, heel rustig uit een diepe slaap. Wel wat druk op mijn borst. De dokter kwam nog langs om te vertellen dat alles goed was gegaan en dat mijn oude implantaten intact eruit zijn gekomen na 18 jaar, super fijn nieuws vond ik dat! Geen rotzooi door mijn lijf geen gezworven dus, Pfiew.

315cc motiva zit erin zoals afgesproken, mooi in verhouding met mijn lichaam zei hij. Door de baker 4 inkapseling had ik een forse projectie zei hij (195cc zat er in volgens hem, druppel vorm voor de spier) nu rond dual plane. Minder projectie volgens hem maar mooier opgevuld. Sport bh 70d hebben ze me aangedaan van Anita momentum. 

4 boterhammen met pindakaas op, een thee en een water. Nog een tablet diclfonac en ik mocht om 12.45 uur opgehaald worden. 

Ik ben aangekleed door een verpleegster en ik ben naar de wc geweest. Mijn drains zitten er btw nog wel in, die mogen woensdag ochtend eruit om 11.00 uur. Vriendin heeft mij thuis in bed gelegd, half rechtop, half achterover. Druk op borst!!! Overeind komen om te passen vindt zij wonderbaarlijk goed gaan ( zelf heeft ze ook 2 borstoperaties gehad) opstaan gaat ok, maar terug liggen is gevoeliger. As we speak weer een diclofinac erin. Vanavond neem ik voor het slapen gaan een tramadol en hoop dat ik de nacht goed in ga. X

Ik heb mijn tweede wissel in 2004 ondergaan maar gelukkig nog steeds geen klachten

Ik wil je een heel voorspoedig herstel toewensen:)

XX Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lena76 en @Wuppie

Ik heb mijn eerste BV ondergaan in 1998 150 cc achter de spier de operatie was toen voorspoedig verlopen.

Maar er waren wel drains geplaatst.maar toen die verwijderd werden.

Heb ik als heel pijnlijk ervaren (heb een hele hoge pijngrens)de verpleegster gaf als uitleg dat drains die zij moet verwijderen de pijn het hoogst ligt bij buikoperatie's en BV (achteraf denk ik dat deze verpleegster geen goede nacht heeft gehad)  

Bij de wissel in 2004 heb ik mijn ervaring aan de verpleegster ook medegedeeld ik moest van haar mijn adem inhouden toen de drains werden verwijderd.

Het was echt een fluitje van een cent totaal geen pijn ervaren.

Ik wens jullie heel veel sterkte .

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ank oké fijn om te horen dat de 2e bij je wissel het niet zo n pijn deed. Hele geruststelling :P

hoeveel cc heb je bij je wissel gekregen en welke implantaten ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago, Nina June said:

Wat fijn om te lezen dat het goed is gegaan en dat je thuis bent aangekomen. Nu rustig aandoen en dadelijk genieten van je boobies :wub:.

groetjes en beterschap

Hoe is het met jou Nina June, alles goed gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Wuppie:

@Ank oké fijn om te horen dat de 2e bij je wissel het niet zo n pijn deed. Hele geruststelling :P

hoeveel cc heb je bij je wissel gekregen en welke implantaten ? 

 

@Wuppie

 

Ik heb de prothese's van McGhan  nu onder de naam Allergan natrelle 300 cc voor de spier.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Ank:

 

@Wuppie

 

Ik heb de prothese's van McGhan  nu onder de naam Allergan natrelle 300 cc voor de spier.

xx Ank

Oh oké. Die heb ik nu ook :D voor nog 2 weken Ha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, net terug geweest naar de Jan van Goyen kliniek om de drains eruit te laten halen.

Ik had nog de zelfde kleren aan als die ze me maandag aangetrokken hadden, niet gedoucht, en ik had nog niet gekeken en niets gezien. Heb me rustig gehouden en half rechtop geslapen 2 nachten.

Daar aangekomen zei de verpleger, zo... doe je bovenkleding maar uit. Euhhh.... hoe dan? ik mag niet met mijn ellebogen omhoog? Dus hij had me geholpen, ging goed. Dan doe ik nu je bh uit... oooh, best eng zei ik want ze zitten toch wel fijn ingepakt in die bh waar de zwaartekracht niet bij kan, maar voor alles is een eerste keer nietwaar?

Dan mag je nu plat op dit bed gaan liggen en op je zij draaien... euh... ohhh... ok... Dat kan gewoon hoor zei hij, geen probleem, je mag ook op je zij slapen. Hmmm.... ok. Drains eruit gehaald, dat viel wel mee, 2 x goed uitademen en ze waren eruit. Er was niet veel wondvocht in de flessen wat hij een goed teken vond, en hij vond alles er heel mooi en rustig uitzien. Geen blauwe plekken, geen roodheid niets. De PC heeft goed zn best gedaan zei hij. Dat is hem geraden ook zei ik ;-)

Thuis lekker gaan douchen zei hij en niet te krampachtig doen. Stop ook maar met de diclofinac en tramadol heb je ook niet nodig, veel te veel pijnstillers, als je dat niet nodig hebt niet nemen.

Goh... lekkere nuchtere kijk erop, ik vond het wel fijn want pijn heb ik niet, het is meer onzekerheid en voorzichtigheid waar ik last van heb. Dat heeft hij op een hele nuchtere manier van mij afgenomen.

 

Groet Moony

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei moony:

Zo, net terug geweest naar de Jan van Goyen kliniek om de drains eruit te laten halen.

Ik had nog de zelfde kleren aan als die ze me maandag aangetrokken hadden, niet gedoucht, en ik had nog niet gekeken en niets gezien. Heb me rustig gehouden en half rechtop geslapen 2 nachten.

Daar aangekomen zei de verpleger, zo... doe je bovenkleding maar uit. Euhhh.... hoe dan? ik mag niet met mijn ellebogen omhoog? Dus hij had me geholpen, ging goed. Dan doe ik nu je bh uit... oooh, best eng zei ik want ze zitten toch wel fijn ingepakt in die bh waar de zwaartekracht niet bij kan, maar voor alles is een eerste keer nietwaar?

Dan mag je nu plat op dit bed gaan liggen en op je zij draaien... euh... ohhh... ok... Dat kan gewoon hoor zei hij, geen probleem, je mag ook op je zij slapen. Hmmm.... ok. Drains eruit gehaald, dat viel wel mee, 2 x goed uitademen en ze waren eruit. Er was niet veel wondvocht in de flessen wat hij een goed teken vond, en hij vond alles er heel mooi en rustig uitzien. Geen blauwe plekken, geen roodheid niets. De PC heeft goed zn best gedaan zei hij. Dat is hem geraden ook zei ik ;-)

Thuis lekker gaan douchen zei hij en niet te krampachtig doen. Stop ook maar met de diclofinac en tramadol heb je ook niet nodig, veel te veel pijnstillers, als je dat niet nodig hebt niet nemen.

Goh... lekkere nuchtere kijk erop, ik vond het wel fijn want pijn heb ik niet, het is meer onzekerheid en voorzichtigheid waar ik last van heb. Dat heeft hij op een hele nuchtere manier van mij afgenomen.

 

Groet Moony

@moony Goed om te lezen dat het bij je is meegevallen met drains eruit halen en dat niet veel pijn hebt na de operatie.:35:. Had je wel last van die drains, dat ze langs je hangen of zo... kun je wel kleding aan met drains? of slapen fatsoenlijk ..nee wel..sorry voor de vragen, krijg misschien ook drains nu bij mijn wissel en ik vind dat super eng.:(. ik wil ze liever niet als wel, maar ja als het nodig is.

en heb je al goed kunnen douchen nu..en heb je nu wel meer pijn zonder de medicatie of valt het mee??

in ieder geval een heel goed herstel vrouwke... :D en leuk om te lezen dat het goed is gegaan etc..  

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, Wuppie said:

@moony Goed om te lezen dat het bij je is meegevallen met drains eruit halen en dat niet veel pijn hebt na de operatie.:35:. Had je wel last van die drains, dat ze langs je hangen of zo... kun je wel kleding aan met drains? of slapen fatsoenlijk ..nee wel..sorry voor de vragen, krijg misschien ook drains nu bij mijn wissel en ik vind dat super eng.:(. ik wil ze liever niet als wel, maar ja als het nodig is.

en heb je al goed kunnen douchen nu..en heb je nu wel meer pijn zonder de medicatie of valt het mee??

in ieder geval een heel goed herstel vrouwke... :D en leuk om te lezen dat het goed is gegaan etc..  

@Wuppie Ik heb nergens last van gehad met die drains, ik heb ze al helemaal niet gevoeld. Vraag wel om lange drains, dan heb je wat meer vrijheid. Zelf had ik ze in een klein tasje gestopt en dan nam ik dat tasje mee naar de wc, eten, naar de bank of mee naar bed. Het is maar voor 2 dagen, zo actief ben je niet meteen na je operatie toch? Als je de ramen gaat wassen dan lijkt het me wel onhandig ja.. :)

Ook met slapen geen probleem, naast me neer gezet op bed en geen last van gehad, liggen woelen doe je toch niet de eerste 2 dagen na je operatie.

Heb geen pijn, mijn laatste paracetamol heb ik vannacht om 5 uur genomen, en daarna ben ik het gewoonweg vergeten. Heb totaal geen pijn gehad, heb mijn pijn medicatie dan ook preventief genomen en niet gewacht op pijn.

Vandaag voor het eerst gedoucht, heerlijk. Mocht al meteen de dag na de operatie maar ik had geen zin om met mijn drains onder de douche te gaan staan. Het was puur omdat ik er vandaag aan toe was, had eerder nog geen zin in gedoe. (wat achteraf ook wel weer mee viel)

Wat ik op je hart wil drukken, als je die drains moet doe het dan, dan hoeft je lichaam het niet allemaal zelf af te voeren en dat is gewoon beter. Ik heb er ECHT geen last van gehad. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@moony thanks voor je snelle reactie :35:

Oh ja als het moet dan doe ik het ook wel.. alleen ik heb ze eerder nooit gehad dus weet ook niet hoe dat voelt enz.. 

de ramen wassen ja na mijn operatie whaha.. zal niet gebeuren nee... lekker rustig aan

maar mag een nachtje in het ziekenhuis blijven wat ik wel heel fijn vind als ik die drains krijg.. 

maar zal het onthouden om dan toch om lange drains te vragen... maar hoe kleed je je dan aan.. kan toch geen kleding aan met die draden aan je borsten of wel.. valt dat er langs? zitten die vast aan je litteken onder je borst of ?? (sorry en geen enig idee)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie de drains zitten niet onder je borsten in de wond. Ze maken een openingetje aan de zijkant van je borst lager dan je oksel. Die zetten ze vast met 1 hechting en daarover gaat je sportbh, dus zit gewoon stevig. De drains lopen dan naar benededen onder je shirt uit, die trekken ze je na de operatie over je hoofd heen. (stretch shirt met wijde hals is handig) dat shirt heb ik dus ook niet meer uit gehad nadat de drains verwijderd waren. Is maar 2 dagen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei moony:

@Wuppie de drains zitten niet onder je borsten in de wond. Ze maken een openingetje aan de zijkant van je borst lager dan je oksel. Die zetten ze vast met 1 hechting en daarover gaat je sportbh, dus zit gewoon stevig. De drains lopen dan naar benededen onder je shirt uit, die trekken ze je na de operatie over je hoofd heen. (stretch shirt met wijde hals is handig) dat shirt heb ik dus ook niet meer uit gehad nadat de drains verwijderd waren. Is maar 2 dagen. X

oke. thanks.. dus groot shirt meenemen is niet onverstandig voor na de operatie.. goed dat je dit zegt.. hier heb ik iets aan... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@moony ja dat weet ik nog wel Vd eerste bv maar stond er ff niet bij stil dat ik ook iets wijds mee moet nemen naar ziekenhuis. Ja heb al vestjes klaar liggen met ritssluiting :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.