Ga naar inhoud

Hoe herken je een te kleine pocket (bij Dual plane)


Gast thelma & Louise

Aanbevolen berichten

Gast thelma & Louise

Ok, klopt het ook dat de binnenkant van de borst een beetje plat gedrukt wordt zodat er aan de zijkant meer volume komt? Dus alsof de gel naar de buitenkant gedrukt wordt?

Bedankt!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou kunnen daardoor.

Vergeet alleen niet dat dit (bijna) altijd komt door een dual.

Ik denk dat je daarom door je dual dit effect nu hebt.

De spier drukt het bovenste gedeelte plat en daardoor zit bij een dual de eerste paar maanden een groot deel onder je oksel.

Als de spier het een beetje opgaat geven en soepel word krijg je meer bolling en schuift de prothese wat meer terug.

Een te kleine pocket gebeurd zelden en zou je echt kunnen herkennen aan een tepel die ontzettend laag staat en borsten onder je kin ;)

Een erg krappe bedoening zeg maar.

Vul eens een broodzakje met water en duw je hand schuin erover, alles gaat dan natuurlijk naar de andere kant.

Dat is wat er gebeurd in het begin met een dual ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thelma & Louise

Dank je :59: h!!!!!!

Ik zat al jaren over een bv na te denken maar nooit echt in verdiept met de gedachte dat het toch nooit ging gebeuren. Toen we ineens wat extra geld hadden en een vriendin ons doorverwezen had is het in sneltempo gegaan. Binnen 5 weken kreeg ik mn borsten. Terwijl ik zelf weinig had uitgezocht. Ik zit normaal niet zo inelkaar en onderzoek alles maar omdat mn man nu wel accoord ging en ik snel geholpen kon worden. Naderhand zat ik dus met heelveel vragen maar gelukkig heb ik tot nu toe alles door de dames hier beantwoord gekregen.

De borst die er nu al heel goed uitziet heeft juist een mooie bolling op de bovenkant en zit niet onder mn "oksel" daarom vroeg het me af maar ik lees op t forum dat dat juist in de loop van het herstel minder wordt. Vind ik niet erg zolang ze maar gelijk worden.

Nogmaals Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je prothese daalt dan niet in en je tepel staat naar beneden toe (uier idee).

Staat de tepel altijd helemaal naar beneden toe?

Bij mij blijft de prothese hoog zitten (weet het, weinig geduld :rolleyes:), maar mijn eigen borst hangt er over heen en er onder.

Of is dit normaal en haal ik allemaal spookbeelden in mijn hoofd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Durf ik niet te zeggen.

Zie je dat ook echt dat je nu een dubbele rand heb zeg maar?

Soms als je een (wat) hangende borst achter een spier gaat plaatsten kan het zijn dat de spier de prothese vasthoud en je eigen (wat slappe) borst erover gaat hangen in der loop der tijd.

Je krijgt dan een soort rand onderin (double bubble).

Ik weet niet of jij dat hebt hoor?

Ook ik vond ze nog wat hoog zitten bij je, snap best dat je je zorgen maakt.

Zeker in het begin vond ik het vrij heftig.

Maar hopelijk zakt alles straks op zn plek, het is al een stuk minder als eerst :)

Dus mischien heb het gewoon tijd nodig of waren de protheses eigenlijk ff te groot dat het meer tijd nodig heeft (denk ik persoonlijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Arna , je bent 5 weken PO en hebt ze achter de spier .

Beetje te vroeg nog , ik zou toch tot een drie maanden wachten voor een duidelijker rezultaat . Denk er dus hetzelfde over als butterfly .

Indalen begon je bij mij (dual plane) ook pas na 2 maanden te zien en pas na een half jaar hingen ze - wat mezelf betreft - op een 'fatsoenklijke hoogte' :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Butterfly, geen dubbele rand hier gelukkig :rolleyes:. ik heb even gegoogled op double bubble en foto's bekeken. :mellow: is ook niet fijn...

B cupje bedankt voor je antwoord. Ik heb ook net even je foto's hier op het forum gezien en ze zien er na een jaar idd erg mooi uit.

Ik zal proberen geduldig te wachten. Ik had alleen verwacht dat ze gestaag zouden zakken en dus nu al een stuk naar beneden zouden zijn, maar ze staan gewoon nog steeds zo bol :unsure:

heb jij ook foto's van een paar weken na po?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Butterfly,

Ik ben nieuw hier.

Ik ben nu bijna (over 2 dagen) 3 weken post op.

Ik heb ze ook dual plane gekregen en mijn rechterborst is al wat soepeler en meer gezakt zeg maar.

Alleen wat mij zorgen baart is dat ie voor een stuk onder mijn oksel zit.

Donderdag ga ik weer voor een nacontrole en dan ga ik het ook bespreken. Maar het stelt me toch wel enigzins gerust dat het wel vaker voorkomt.

Ik was al bang dat de boel weer open moest.

Weet jij of iemand anders hoe lang dat duurt voordat ie weer wat meer teruggaat zeg maar? Want nu elke keer als ik rechts mijn arm beweeg, stoot ik tegen een stuk tiet.... Ontzettend irritant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hey oelie, ook in dit topic ben ik benieuwd hoe het bij jou nu is? Ik ben nu bijna 8 weken po en had met 3 po exact hetzelfde gevoel. Nu is dat harde gevoel onder mijn oksel inmiddels weg. Groetjes mutsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 years later...

Hallo allemaal!

Ik ben benieuwd of het na 3 maanden bij anderen nog veel is gaan zakken. Ik zit nu op 3 maanden po en mijn linker borst zit nog steeds een heel stuk hoger dan de rechter. Het verschil is zo groot dat ik me af vraag of dit nog echt helemaal bij komt. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik maak me er erg veel zorgen over en vraag me ook af of mijn pocket niet te klein is en ik weer opnieuw onder het mes zal moeten. (Voor foto zie mijn eerdere bericht op mijn profiel). 

 

groetjes, bettyboob88 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.