Ga naar inhoud

Wie heeft er ervaring met een neuscorrectie??


Ellie!3

Aanbevolen berichten

Hi! 

Ik ben wat opzoek naar informatie over een neuscorrectie nu zag ik dat er al wat te doen was met fillers maar ik ga toch liever voor neuscorrectie beter in 1 keer helemaal klaar!

alle info is welkom! In heb al wat onderzoek gedaan op internet maar kom er niet aan uit..

zou graag willen weten waar je bent gegaan en hoe je ervaring was of iemand die je kent die het heeft gedaan en hoe het was voor diegene 

liefs Ellie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de reacties!

ik heb al wat opgezocht hier over neuscorrecties! Alleen dat zijn best wel oude berichtjes ik dacht maak een nieuwe aan! 

Is misschien ook fijn voor andere mensen om te lezen :)

ben al 2 dagen aan het zoeken en kom uit op paar chirurgen ;

Dr Nio 

Dr Paul Vanstraelen

Dr J Claes

Dr Noorman van der Dussen

Iemand ervaring met deze chirurgen? 

Lees er wel goede reacties over! Maar er is niet zoveel bekent over een neusoperatie helaas

ik ga wat nog wat proberen op te zoeken over deze chirurgen en dan kijken voor een consult :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ellie!3:

Dank jullie wel voor de reacties!

ik heb al wat opgezocht hier over neuscorrecties! Alleen dat zijn best wel oude berichtjes ik dacht maak een nieuwe aan! 

Is misschien ook fijn voor andere mensen om te lezen :)

ben al 2 dagen aan het zoeken en kom uit op paar chirurgen ;

Dr Nio 

Dr Paul Vanstraelen

Dr J Claes

Dr Noorman van der Dussen

Iemand ervaring met deze chirurgen? 

Lees er wel goede reacties over! Maar er is niet zoveel bekent over een neusoperatie helaas

ik ga wat nog wat proberen op te zoeken over deze chirurgen en dan kijken voor een consult :)

 

dat is natuurlijk ook weer waar ;) 

Qua chirurgen zegt alleen dokter Nio mij wat. En dat dan ook vooral ivm borstvergrotingen. Aangezien hij daar een held in is... Zal een neuscorrectie ook wel bij hem lukken toch? :P 

Succes met je research !! ben heel benieuwd naar jou ervaring ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellie!3

He meis, je bent weer terug en nu je neus laten doen.

Dr. Claes zegt mij helemaal niets,

Dr. Vanstraelen ken ik eigenlijk alleen maar van bv, en dat is eigenlijk het beetje hetzelfde met Dr. Nio

Dr. Noorman van der Dussen staat echt enorm goed aangeschreven,helemaal op het gebied van neuscorrecties, dus ik zou als ik jou was zeker een consult gaan plannen bij hem, en dan kun je bijv ook nog 1 plannen bij Nio . zo krijg je van 2 verschillende artsen advies.

Een andere arts waarover je ook goede berichten hoort is Dr. Pirayesh.

Hoe is het verder met je?

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis! Ja is even geleden weer! 

Jaa ik wil dat eigenlijk al best een paar jaar me neus staat gewoon niet bij me gezicht ik ben heel klein 1.58 dus heb een klein gezichtje en ogen en mond maar me neus lijkt wel de helft van me gezicht :P dus nu maar de knoop doorgehakt en ik ga maar is rondkijken en vragen wat de opties zijn ik wil me neus gewoon wat kleiner hebben 

ik ga vandaag consult inplannen bij dr noorman van der dussen! En voor me 2de consult twijfel ik tussen Nio en Dr pirayesh misschien maar bij allebei een consult plannen!

jaa verder is alles goed! Me boobs is ook helemaal goed gekomen bij dr van selms! Ze passen goed bij me lichaam nu! 

denk wel dat ik toch ooit nog een lift moet hebben of een mini lift in de borstplooi :) maar dat was wel duidelijk ze gaan in de jaren natuurlijk nog zakken dus had dat wel verwacht misschien na kinderen krijgen dat dat nog een keer gebeurd 

en hoe is het met jou?:) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het verder zo goed gaat met, ben blij om dat te horen,na alle ellende, maar inderdaad door Dr. van Selms kun je nu genieten van je boobs.

Als ik jou was zou ik gewoon bij alle 3 een consult plannen, het is toch vrijblijvend en zo kun je een goede keuze maken, want dit is ook niet zomaar een operatie die je "even" doet.

Maar ik denk ook dat inderdaad mijn 1e keuze voor consult, bij  Dr. Noorman van der Dussen zou zijn,hij staat echt goed bekend, en ook alles wat je leest over die man, is alleen maar lovend.

Precies, na kindjes kun je altijd kijken in hoeverre je een lift nodig hebt, zou ik nu maar even in de kast leggen, want het zou zonde zijn als je het nu laat doen, en je borsten veranderen heel erg na een zwangerschap.

Ja met mij gaat het goed hoor, dank je wel dat je er naar vraagt.

Hou ons maar op de hoogte van je afspraken,ben heel erg benieuwd.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo, inmiddels 8 jaar geleden heb ik men neus laten corrigeren in Genk.bij de welnesskliniek.dit onder slaapnarcose. Ik had een bult en hij stond een beetje schuin. Het is allemaal heel goed verlopen, operatie heeft maar een uur geduurd, enkele uren was k weet thuis....enkele dagen wat blauw geweest.maar geen pijn gehad....het is wel zo dat ze niks hebben moeten breken,enkel schaven.het is t beste wat ik ooit gedaan heb, sinds toen voel ik me mooi, op men gemak....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi ellie, ik zou graag met je in contact komen, om te horen hoe je ervaring is geweest bij het consult van dr noorman vd dussen, ik ben zelf ook op consult geweest en ben geïnteresseerd om elkaars ervaringen te delen.. ik hoop dat dit wederzijds is..  zou je mij je email adres willen geven? Alvast hartelijk dank! Groetjes Catherine. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Hoi,

 

Ik heb in juli 2016 een neuscorrectie laten doen bij dokter wever, ook heel erg tevreden over! Super aardige vent en heel perfectionistisch wat zijn voordelen heeft.

 

Alles is goed verlopen en heb weinig pijn/last gehad. Het meest fijne vond ik toch wel de simulatie van te voren, dan kun je zien hoe het ongeveer uiteindelijk gaat worden en ik moet zeggen het lijkt precies! En dan ben ik nog geen jaar verder, het duurt een jaar voor alles is weggetrokken.

 

Groetjes Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.