Ga naar inhoud

Swiper : 15 oktober 2016 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Op 31-10-2016 om 13:15 zei Swiper:

@Liek jij krijgt geen 425 cc toch? Anders moet je @best_boobie eens vragen of ze het voor je kan berekenen en inderdaad bij de kliniek goed aangeven wat je wilt, eventueel met foto's.. het lijkt bij mij geen E maar het past wel goed. Ze zijn ook nog niet helemaal wat ze worden natuurlijk..

Hi Swiper,

Hoe gaat het nu met je? Ik ben as zaterdag bij Hupkens aan de beurt in Amstelveen. Ik moet mij om 7:15 melden dus zal wel de eerste zijn. Ik begin echt heel zenuwachtig te worden. Ik moest de carefix maat L en XL in huis halen. Nu zie ik dat jij een XL hebt, ik krijg 550 cc HP cohesive 2 DP. Snap niet hoe ik de L dus ooit ga passen haha, hoop niet dat ik m voor niks heb gehaald.. 

Heb jij nog tips ter voorbereiding op zaterdag? 

Liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Boobs16 !! 

Wat spannend zeg :D mooi op tijd mag je! Scheelt weer voor je ontbijt en dan kun je je niet te druk maken van te voren .. Qua voorbereiding kun je niet veel doen maar geadviseerd word dat je ontspannen de operatie in gaat dus mooi op tijd naar bed de avond er voor. Lekker een chillpak aantrekken die je na de operatie weer gemakkelijk aan kunt en het liefst de rest van de dag niet meer uit hoeft te trekken. Warme kleding, vaak heb je het koud na de narcose. 

En wat die bh betreft snap ik ook niet waarom je een L moest kopen, kan die eventueel nog terug? Ik heb geen L aan gehad en jij krijgt nog grotere boobies. De XL heeft mij af en toe al erg strak gezeten.

Het gaat nu heel goed met me, herstel goed en heb nergens last van. Alleen eind van de dag wat extra spanning als ik veel gedaan heb maar dat is oké.. ben er nog steeds heel blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Swiper Ja idd lekker op tijd! Ik heb zelf de XL gekocht en de L krijg ik in Amstelveen van een medewerkster van DG. Ik was verkeerd geïnformeerd over de kliniek waar ik geopereerd zou worden... in de bevestiging en op de factuur stond Vlaardingen, waar ik ook om heb verzocht aangezien ik in Rotterdam woon. Maar nu stond in de mail met de operatietijd ineens Amstelveen. Scheelt ff een uur reistijd, heb naar DG gebeld en compensatie geëist.. krijg nu dus 1 bh van ze. Maar waarschijnlijk dus een L waar ik niks aan ga hebben haha. Ach, ben blij als ik mijn nieuwe boobs heb :) Hupkens heeft zelf aangegeven dat ik een L en XL moest kopen, we gaan t zien..

Ik ga idd alle spullen laag zetten en ook een krukje etc. Vandaag de laatste voorbereidingen (maaltijden koken en invriezen). En de komende 2 weken doe ik lekker appie thuisbezorgd haha (heb 2 kids van 8 en bijna 4 en man die veel werkt).. 

Wat fijn dat alles zo goed met je gaat en je er heel blij mee bent! Geniet er lekker van, ga ik straks ook doen woehoe. Sterkte met je herstel verder en idd rustig aan doen. Ik ga dat ook echt doen! Thnx voor de tips Xxx 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sonja1985 

Ik heb zelf de carefix XL gekocht en die neem ik mee, maat L krijg ik zaterdag in Amstelveen. Als de L te klein blijkt (wat hoogstwaarschijnlijk wel zal zijn) dan mag je em zeker overnemen! Jij wordt 16-12 geopereerd dus dan laat ik het je na mijn bv gelijk weten ;) dan stuur ik m op naar je. Ik heb trouwens een zwarte, denk dat die L ook zwart zal zijn. 

Ik ben ook erg benieuwd zaterdag! Ben super zenuwachtig, morgen laatste dag werken dus de tijd zal wel snel gaan.. ik hou je op de hoogte! 

Liefs Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobs16

Ah dat is alweer mooi opgelost met die bh! Ik denk ook echt niet dat je een L gaat passen. Ik moest ook beide maten aanschaffen maar heb alleen een XL aangeschaft met het idee om de L later aan te schaffen als het vocht weg zou zijn en het nodig zou zijn maar ik heb m niet nodig gehad.

Alles inderdaad laag zetten is verstandig maar de allereerste dagen heb ik zelfs daar niets aan gehad want een bordje tillen was mij al teveel. Ik kon echt alleen mn onderarmen gebruiken, bij jeuk op mn hoofd had ik al pech haha

Dingen waar je niet bij stil zou staan zijn ineens lastiger dan je zou denken :) 

Maar goed, het is het allemaal waard!

Wel balen dat je ineens naar Amstelveen moet maar de meiden daar zijn echt super lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.