Ga naar inhoud

Swiper : 15 oktober 2016 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo mijn naam is Swiper,

en ben in eerste instantie aangemeld om mee te lezen over ervaringen. Inmiddels ben ik 15 oktober geopereerd en kan ik het ook niet laten om mij te mengen in discussies en ervaringen te delen. Mijn wens voor een vergroting was er al jaren en nu dan eindelijk uitgekomen. Ik heb 425 cc dual plane high profile cohesive 2 gekregen in Amstelveen bij dokter Hupkens. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Swiper:

Hallo mijn naam is Swiper,

en ben in eerste instantie aangemeld om mee te lezen over ervaringen. Inmiddels ben ik 15 oktober geopereerd en kan ik het ook niet laten om mij te mengen in discussies en ervaringen te delen. Mijn wens voor een vergroting was er al jaren en nu dan eindelijk uitgekomen. Ik heb 425 cc dual plane high profile cohesive 2 gekregen in Amstelveen bij dokter Hupkens. 

 

Hoi meis, welkom ,en nog gefeliciteerd met je nw boobs.

Ik heb even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie , hier kun je nu al je verdere uppdates neerzetten.

Misschien vind je het ook nog leuk om hier ook een operatie verslag te schrijven ( is niet verplicht hoor) maar is altijd leuk voor andere meiden om te lezen hoe jij alles ervaren hebt de dag van je bv, 

Nu nog lekker goed rustig aan blijven doen en ik wens je een goed herstel.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Swiper.

ik word komende zaterdag 29 okt geopereerd door Hupkens.  Krijg de 350 of 375 cc ben er nog niet uit.... 

Ben erg zenuwachtig op het moment... weet niet wat ik verwachten moet. Worden m'n borsten niet te groot? Ik wil graag een natuurlijk resultaat. Kom nu van en lege 75 b/80a. 

Ga ik veel pijn hebben? Worden m'n borsten mooi? Al met al veel twijfel en toch wat gespannen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei zwd:

Hallo Swiper.

ik word komende zaterdag 29 okt geopereerd door Hupkens.  Krijg de 350 of 375 cc ben er nog niet uit.... 

Ben erg zenuwachtig op het moment... weet niet wat ik verwachten moet. Worden m'n borsten niet te groot? Ik wil graag een natuurlijk resultaat. Kom nu van en lege 75 b/80a. 

Ga ik veel pijn hebben? Worden m'n borsten mooi? Al met al veel twijfel en toch wat gespannen....

Ik geloof dat iedereen die stress wel heeft hahaha. Ben zelf ook door Hupkens geopereerd en ken nog 3 andere meiden die door hem zijn geopereerd.. Allemaal mooie tetten :P Pijn.. Dat heeft bijna iedereen! Met pijnstillers goed te doen, evt paracetamol erbij. Goed je rust pakken en zorgen dat je de eerste week zeker iemand fulltime bij je hebt!!

Ik zou 375 cc kiezen, maar dat is persoonlijk. Ik had een A en heb 400 cc. Ben er zo snel aan gewend dat ik ze nu eigenlijk klein vindt haha. Verschil tussen 350 en 375 is echt super klein.. Meeste meiden geven aan er snel aan gewend te zijn! 

Goed instructies vragen aan Hupkens en die opvolgen. Bij Gabriels kan het anders zijn wat ze aangeven maar dat komt omdat iedere arts wat anders zegt.. Als ze meerdere opereren die dag zorgen dat je goed uitleg krijgt en je vragen klaar hebt voor Hupkens, anders is hij snel weg. Wel super aardige man!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei B1991:

 Pijn.. Dat heeft bijna iedereen! Met pijnstillers goed te doen, evt paracetamol erbij. Goed je rust pakken en zorgen dat je de eerste week zeker iemand fulltime bij je hebt!!

 

Ik wil hier even een kleine correctie toevoegen, het is niet eventueel met paracetamol erbij, paracetamol is de basis pijnstiller , dus die slik je altijd, en daar komt dat de overige pijnstilling bij.^_^

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ik wil hier even een kleine correctie toevoegen, het is niet eventueel met paracetamol erbij, paracetamol is de basis pijnstiller , dus die slik je altijd, en daar komt dat de overige pijnstilling bij.^_^

xx

Ooooh! Ik geloof je graag :P Bij mij werd aangegeven 's ochtends zo'n maagbeschermer te nemen en dan 3x per etmaal Diclofenac (om de 8 uur).. Daar mocht ik nog 3000 mg Paracetamol bij als het nodig was. Diclofenac voor 5 dagen gekregen :)

X   

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei B1991:

Ooooh! Ik geloof je graag :P Bij mij werd aangegeven 's ochtends zo'n maagbeschermer te nemen en dan 3x per etmaal Diclofenac (om de 8 uur).. Daar mocht ik nog 3000 mg Paracetamol bij als het nodig was. Diclofenac voor 5 dagen gekregen :)

X   

ok  iedere arts/kliniek zal zijn eigen schema misschien hebben, maar ik haakte hier op in, omdat meerdere dit kunnen lezen en ze er niet vanuit mogen gaan dat dit standaard is, want normaal gesproken is het 4 keer per dag 1000 mg paracetamol (met dit bouw je dan ook een spiegel op in je bloed) en dan eventueel andere pijnstillers erbij,en dat verschilt per arts welke je krijgt.

Klopt, als je diclofenac slikt moet je ook een maagbeschermer, omdat die medicijn niet zo goed is voor de maag :98:

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe ben ik erg tevreden   ^_^

Niet dat ik over het uiterlijk veel kan zeggen want heel eerlijk gezegd heb ik nog niet durven kijken..

Vandaag heb ik een andere bh gehad en die ga ik morgen aan doen dus dan zie ik ze voor het eerst.

Over de pijn zou ik niet teveel in zitten. Bij mij viel de pijn op zich mee.. als je de eerste dagen hooguit voor een plasje of een wasje van de bank af hoeft is het te overzien want zolang je niet beweegt hoef je geloof ik niet veel pijn te hebben..  

Het slapen is bij mij nog wel een drama, kom slecht in slaap en er komt veel spanning op te staan als ik ga liggen. 

Wat betreft de maat zou ik inderdaad ook voor de grotere gaan.. alles went enorm snel en je wilt het allemaal niet doorstaan hebben voor een klein verschil..

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Desert-Rose:

ok  iedere arts/kliniek zal zijn eigen schema misschien hebben, maar ik haakte hier op in, omdat meerdere dit kunnen lezen en ze er niet vanuit mogen gaan dat dit standaard is, want normaal gesproken is het 4 keer per dag 1000 mg paracetamol (met dit bouw je dan ook een spiegel op in je bloed) en dan eventueel andere pijnstillers erbij,en dat verschilt per arts welke je krijgt.

Klopt, als je diclofenac slikt moet je ook een maagbeschermer, omdat die medicijn niet zo goed is voor de maag :98:

xx

 

Ja nee je hebt ook gelijk hoor haha. Alles verschilt per arts! Behoorlijk verwarrend soms :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Liek

Ik ben ook heel benieuwd naar morgen. Dokter Hupkens was na de operatie al wel heel tevreden en ik geloof dat het er nu ook heel mooi uit ziet zo ver ik het zelf kan beoordelen haha

Omdat ik mij wat vies begon te voelen in die ene bh heb ik inmiddels een andere aangeschaft die ik nu aan heb en die wilde ik maar af gaan wisselen met de carefix die zij adviseerden, geloof dat dat geen kwaad kan.. 

zal morgen wel even updaten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Swiper:

Hey @Liek

Ik ben ook heel benieuwd naar morgen. Dokter Hupkens was na de operatie al wel heel tevreden en ik geloof dat het er nu ook heel mooi uit ziet zo ver ik het zelf kan beoordelen haha

Omdat ik mij wat vies begon te voelen in die ene bh heb ik inmiddels een andere aangeschaft die ik nu aan heb en die wilde ik maar af gaan wisselen met de carefix die zij adviseerden, geloof dat dat geen kwaad kan.. 

zal morgen wel even updaten :)

Hé Swiper,

Hupkens adviseert alleen die Carefix bh.. Liefst de zwarte zelfs haha. Bij andere bh's kan het zo zijn dat ze niet genoeg ondersteunen of dat je borsten de verkeerde vorm/stand aannemen. Heb ik me laten vertellen althans! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Swiper:

Hey @Liek

ik heb eentje bij de Hema gekocht. Gister controle gehad en alles was prima, moet nu wat meer gaan luchten zodat de wonden mooie helen maar de schade is minimaal gebleven 

Welke maat heb je nu ik heb nog een l/xl bijgehaald dus nog geen idee wat de cupmaat wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Swiper:

Hey @Liek

ik heb eentje bij de Hema gekocht. Gister controle gehad en alles was prima, moet nu wat meer gaan luchten zodat de wonden mooie helen maar de schade is minimaal gebleven 

Welke maat heb je nu ik heb nog een l/xl bijgehaald dus nog geen idee wat de cupmaat wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Swiper:

@Liek  zie mijn reactie boven de jouwe ;) heb nu een 75E en een xl die beide passen

Dan zou ik ook een E krijgen?! Das erg groot had meer op volle c gehoopt en dit ook aangegeven maar goet we zullen zien wat t wordt 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liefst dan wel in pb :) 

4 uur geleden zei Swiper:

@Liek jij krijgt geen 425 cc toch? Anders moet je @best_boobie eens vragen of ze het voor je kan berekenen en inderdaad bij de kliniek goed aangeven wat je wilt, eventueel met foto's.. het lijkt bij mij geen E maar het past wel goed. Ze zijn ook nog niet helemaal wat ze worden natuurlijk..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.