Ga naar inhoud

Niet meer tevreden :-( 1 jaar po


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik vond mijn borsten altijd heel mooi (wel aan de grootte kant maar mooi), maar de laatste tijd slaat de twijfel steeds meer toe. Nu bijna 1 jaar na mijn operatie vind ik dat ze wel heel erg gezakt zijn en mijn tepels erg naar boven wijzen. Ik baal zo erg.... :-( Zeker als ik mijn armen omhoog hou vind ik ze echt heel lelijk. Wel ben ik 4 kilo afgevallen, maar of dit er mee te maken heeft weet ik niet. Volgende week dinsdag ga ik terug naar Nio omdat ik ook graag zijn mening wil horen. Wat vinden jullie????. Fotos voeg ik bij.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid. Ten eerste, ze zijn zeker heel erg mooi qua vorm en grootte! Ik snap wel wat je bedoelt. Je tepels zitten hoog. Het kan idd heel goed komen doordat je bent afgevallen. Daardoor is er waarschijnlijk meer ruimte ontstaan. Heb je toevallig ook nog foto's van voor deze situatie. Dus voordat je bent gaan afvallen (knap van je trouwens). Ben benieuwd hoe groot het verschil is namelijk. 

Goed van je dat je naar Nio gaat!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wat je bedoelt, omdat als je naar je zelf kijkt je altijd preciezer bent.

 

Ik zelf vind ze prachtig, ik denk dat omdat je tepels wat hoger staan ze juist compenseren voor dat je borsten wat zijn gezakt.

Denk dat het wel raar had gestaan als je tepels lager zaten.

 

Nogmaals vind ze prachtig en zou me er niet zorgen om maken :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei prisje81:

hey meid. Ten eerste, ze zijn zeker heel erg mooi qua vorm en grootte! Ik snap wel wat je bedoelt. Je tepels zitten hoog. Het kan idd heel goed komen doordat je bent afgevallen. Daardoor is er waarschijnlijk meer ruimte ontstaan. Heb je toevallig ook nog foto's van voor deze situatie. Dus voordat je bent gaan afvallen (knap van je trouwens). Ben benieuwd hoe groot het verschil is namelijk. 

Goed van je dat je naar Nio gaat!  

Hey meis, dankjewel. of het door het afvallen komt denk ik zelf niet aangezien ik nog steeds geen vel over heb rondom mijn borsten. Ze zijn ook nog steeds vrij hard, soms denk ik dat mijn borstspier ze naar beneden heeft geduwd (heb ze dual plane). mijn voor situatie en fotos van net na de operatie staan in mijn album :-) dus daar kan je het wel zien. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei brinatje:

zeker mooie boobs hoor, kweet niet hoe het ervoor was (net na operatie) maar ik vind persoonlijk niet dat het er raar uitziet... eerste foto wel maar is dit niet doordat je jou armen hoger houd? of vel die al wat meer meegerokken is? 

fotos van voor mijn operatie staan in mijn album. Op de eerste foto is het idd heel erg omdat ik mijn armen hoog hou, vind het er zo stom uitzien. Maar ook in 'gewone' houding vind ik ze laag.... echt een mooi decolete is best lastig te krijgen in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei shoppa:

Ik snap wat je bedoelt, omdat als je naar je zelf kijkt je altijd preciezer bent.

 

Ik zelf vind ze prachtig, ik denk dat omdat je tepels wat hoger staan ze juist compenseren voor dat je borsten wat zijn gezakt.

Denk dat het wel raar had gestaan als je tepels lager zaten.

 

Nogmaals vind ze prachtig en zou me er niet zorgen om maken :33:

Dankjewel meis, ze hadden voor mij echt wat hoger gemogen. Toen ik 6 weken po was waren ze perfect, maar de tijd erna zakten ze helaas nog een stuk. En nu zit het helaas echt in mijn hoofd en stoor me er echt mateloos aan. Ben zo benieuwd naar de mening van mijn pc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Saskia05:

Dankjewel meis, ze hadden voor mij echt wat hoger gemogen. Toen ik 6 weken po was waren ze perfect, maar de tijd erna zakten ze helaas nog een stuk. En nu zit het helaas echt in mijn hoofd en stoor me er echt mateloos aan. Ben zo benieuwd naar de mening van mijn pc. 

idd.. als ik me niet goed ermee zou voelen en ze niet vind zoals ik wou zou ik ook teruggaan ... ben eigenlijk ook benieuwd wat je pc voor je kan doen ;) laat ons hopen op goed nieuws he 

 

ben ff gaan loeren bij je foto's en vind ze echt mooi! staat je enorm goed! x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Saskia05:

Hey meis, dankjewel. of het door het afvallen komt denk ik zelf niet aangezien ik nog steeds geen vel over heb rondom mijn borsten. Ze zijn ook nog steeds vrij hard, soms denk ik dat mijn borstspier ze naar beneden heeft geduwd (heb ze dual plane). mijn voor situatie en fotos van net na de operatie staan in mijn album :-) dus daar kan je het wel zien. xxx

Dan zou het idd niet van het afvallen geweest zijn. Zeker omdat ze. Dus na 6 weken steeds meer zijn gaan zakken.  

Ik kan je geen raad geven, maar wens je veel succes bij Nio en ben benieuwd wat hij zegt. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Saskia05:

Hey meis, dankjewel. of het door het afvallen komt denk ik zelf niet aangezien ik nog steeds geen vel over heb rondom mijn borsten. Ze zijn ook nog steeds vrij hard, soms denk ik dat mijn borstspier ze naar beneden heeft geduwd (heb ze dual plane). mijn voor situatie en fotos van net na de operatie staan in mijn album :-) dus daar kan je het wel zien. xxx

ben 40 kilo afgevallen en tepels zijn niets veranderd daar ligt het niet aan maar jij hebt super mooie borsten, de mijn zijn niet zo wees hier maar blij mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Dreamboobies25:

Had je je borsten niet goed ondersteund? Dus vaak zonder bh gelopen of bh baandjes niet strak genoeg gedaan? 
Ben benieuwd wat Nio gaat zeggen!

x

Heb de eerste 5 weken een losse sportbh gedragen. Dit op aanraden van mijn pc. Daarna alleen maar gewone bh's gedragen en voldoende ondersteuning. Op hier en daar dagje strapless na dan. Ben ook heel benieuwd, hou jullie zeker op de hoogte :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er zelf niet "maar blij mee zijn"  omdat het erger kan. Ben benieuwd meid. Kan me voorstellen dat je niet blij bent. Niet omdat ze niet mooi zijn hoor, het is gewoon niet wat je voor ogen had. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei prisje81:

Ik zou er zelf niet "maar blij mee zijn"  omdat het erger kan. Ben benieuwd meid. Kan me voorstellen dat je niet blij bent. Niet omdat ze niet mooi zijn hoor, het is gewoon niet wat je voor ogen had. Xxx

Nee idd, weet je ik heb er een hoop geld voor betaald en dan wil je toch dat je met recht kan zeggen: 'ben blij met mijn nieuwe borsten en dat ik deze keuze heb gemaakt'. Tuurlijk snap ik dat ze niet spuug lelijk zijn, vind de vorm ook erg mooi. Maarja.... nog steeds niet écht happy dus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei prisje81:

Ik zou er zelf niet "maar blij mee zijn"  omdat het erger kan. Ben benieuwd meid. Kan me voorstellen dat je niet blij bent. Niet omdat ze niet mooi zijn hoor, het is gewoon niet wat je voor ogen had. Xxx

Ik vind jou borsten trouwens ook echt erg mooi!!! Die gossard bh staat je ook prachtig!! Hoeveel cc heb je en heb jij ze voor of achter de spier? Die gossard bh draag ik nu dagelijks omdat deze ze tenminste de boel naar boven duwt haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zo is het! Het is niet niks wat je moet neertellen voor mooie borsten. Je hebt het met een reden gedaan, waarschijnlijk een kwestie van meer zelfvertrouwen etc (dat geldt voor mij in ieder geval wel), nu ben je niet happy en dat betekent waarschijnlijk ook dat het wat met je zelfvertrouwen doet. In BH allemaal prima, maar naakt toch andere koek! Je wil gewoon happy zijn!!!! 

En dank je wel meis! Ik ben ook ontzettend blij met mijn borsten. Ik heb 380cc dual plane geplaatst. Ik had een lege 75B en nu een 75F in BH maat (soms een 75G). Volgens mensen om mij heen oogt het als een D. Ben er super blij mee :wub:

Die Gossard ga ik nog maar eens in andere kleuren bestellen. Zit echt lekker he? 
Ik ga je volgen! Ben erg benieuwd hoe het allemaal afloopt/verloopt. 

dikke :53: voor jou

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Saskia05,

Ten eerste wil ik je even zeggen dat ik je borsten heel mooi vind. Maar daar gaat het hier niet om, want het gaat erom dat jij er zelf tevreden mee bent en dat ben je dus  duidelijk niet. Daarom is het ook heel verstandig dat je naar Nio terug gaat (ik neem aan dat hij ook de operatie heeft uitgevoerd???). Want wij kunnen het met z'n allen wel mooie boobs vinden, maar eerlijk is eerlijk; je tepels zijn inderdaad wel hoger komen te zitten t.o.v. je foto's van net na de operatie. Een vriendin van mij had dit ook en bij haar bleek er sprake te zijn van een bottoming out. Dus ik zou er zowiezo even naar laten kijken. Heb je al een afspraak staan? Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Ik ga je volgen, meis. Heel veel succes bij Nio en houd je ons wel op de hoogte? 

Veel liefs, Jaydee 

@best_boobie, misschien weet jij hier meer vanaf? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vanmiddag al even je topic gezien Saskia en ik vind het niet echt op een bottoming out lijken. Als je borsten er in 'rust-toestand' zo mooi uitzien, met je tepels ietsje omhoog (wat je in het begin ook al best wel had als ik je foto's vergelijk) dan is het logisch dat ze wat hoger staan als je je armen omhoog heft.
Maar goed.. Hoe de bolling nu van de zijkant is, is op deze foto's niet te beoordelen, misschien dat je nog foto's van beide zijkanten kunt maken.

Oh en als je dan toch bezig bent he :P Kun je dan ook foto's maken van waar je littekens zitten en hoe je prothese zich gedraagt tov je prothesen/borstplooi?
Dus graag foto's van dde onderkant.

Dan is een en ander iets beter te beoordelen :) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Olaaa, 

Jammer dat je niet tevreden meer bent :( Merk wel dat ze bij jouw ietsie minder vol aan de bovenkant zijn maar desniettemin vind ik ze nog steeds prachtig en natuurlijk overkomen. Heel eerlijk gok ik er toch op dat dat afvallen er ook mee te maken heeft gehad want lees regelmatig dat het daar als eerste het vet wegtrekt. Heb er zelf geen ervaring mee hoor :106: Ben benieuwd wat Nio zegt en niets raars is dus hou ons op de hoogte. 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19 oktober 2016 om 19:04 zei best_boobie:

Ik had vanmiddag al even je topic gezien Saskia en ik vind het niet echt op een bottoming out lijken. Als je borsten er in 'rust-toestand' zo mooi uitzien, met je tepels ietsje omhoog (wat je in het begin ook al best wel had als ik je foto's vergelijk) dan is het logisch dat ze wat hoger staan als je je armen omhoog heft.
Maar goed.. Hoe de bolling nu van de zijkant is, is op deze foto's niet te beoordelen, misschien dat je nog foto's van beide zijkanten kunt maken.

Oh en als je dan toch bezig bent he :P Kun je dan ook foto's maken van waar je littekens zitten en hoe je prothese zich gedraagt tov je prothesen/borstplooi?
Dus graag foto's van dde onderkant.

Dan is een en ander iets beter te beoordelen :) 

xx BB

Nou heb eventjes mijn best gedaan (zijkant fotos van je boobies maken is best lastig kwam ik achter haha) en fotootjes in mijn album gezet. Het stoort me gewoon dat ik bovenop zo weinig volume heb. Lijkt wel of mijn borstspier ze naar beneden duwt ofzo. Misschien had ik in mijn geval toch beter voor anatomisch kunnen kiezen. Dan is misschien de overloop wat natuurlijker. Vind ze nu erg hoekig, maar komt ook omdat ik nu eenmaal weinig vet op mn borst heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's gezien en heel eerlijk gezegd, zie ik er niks vreemds aan.. Geen bottoming out, geen overdreven gezakte borsten, en geen hang..
Nio plaatst de prothesen redelijk laag, maar dat is ook om in de toekomst double bubble te voorkomen. Het zijn dus eigenlijk gewoon echte mooie Nio's, mijns inziens.

Littekens zien er ook heel mooi uit.

Probeer te genieten van je boobs meid, ze zijn echt supermooi!!
En als ik mijn armen in de lucht hef, dan zitten mijn tepels ook wat hoger. Alleen doordat jij net wat afgevallen bent en je huid misschien niet heel strak is, krijg je dit effect.. Maar wanneer sta je zo? Ik eigenlijk nooit, behalve als ik iets moet vasthouden tijdens het klussen... Maar dan sta ik in bh en t shirt :P 

Ik wil het niet badineren he! |Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind echt dat je mooie borsten hebt!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Saskia05

nou, ik vind ze mooi hoor. Als ik je foto's van enkele maanden na de ingreep bekijk vind ik dat je tepels net hetzelfde staan. Ik vind dat -persoonlijk- mooier dan dat ze te veel naar onder wijzen...

zijn ze gezakt? Ik vind toch niet dat verschil zo groot is...

mocht ik jou zijn, en ik blijf er over piekeren, dan zou ik snel even een consultatie maken, dan ben je tenminste gerust! :rolleyes:

succes meid xx

G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19 oktober 2016 om 19:04 zei best_boobie:
Op 21 oktober 2016 om 18:38 zei best_boobie:

Ik heb je foto's gezien en heel eerlijk gezegd, zie ik er niks vreemds aan.. Geen bottoming out, geen overdreven gezakte borsten, en geen hang..
Nio plaatst de prothesen redelijk laag, maar dat is ook om in de toekomst double bubble te voorkomen. Het zijn dus eigenlijk gewoon echte mooie Nio's, mijns inziens.

Littekens zien er ook heel mooi uit.

Probeer te genieten van je boobs meid, ze zijn echt supermooi!!
En als ik mijn armen in de lucht hef, dan zitten mijn tepels ook wat hoger. Alleen doordat jij net wat afgevallen bent en je huid misschien niet heel strak is, krijg je dit effect.. Maar wanneer sta je zo? Ik eigenlijk nooit, behalve als ik iets moet vasthouden tijdens het klussen... Maar dan sta ik in bh en t shirt :P 

Ik wil het niet badineren he! |Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind echt dat je mooie borsten hebt!

xxx BB

Bedankt voor je reactie BB!! Sorry maar ik ben tijdje niet online geweest. En door persoonlijke omstandigheden moest ik mijn afspraak bij Nio afzeggen :-( Nu is het wel zo dat ik nog steeds geen nieuwe afspraak gemaakt heb omdat ik dan toch weer beetje uit mijn 'boob dip' ben. En als ik dit dan lees lucht dat ook weer op. En ja wat wil ik nu eigenlijk? Weer opnieuw een operatie omdat ze net niet zijn zoals ik voor ogen had? Nou nee eigenlijk niet....
Ik draag nu wel standaard de Gossard bh omdat deze ze gewoon net wat hoger houd dat de 'gewone' bh. Zal waarschijnlijk niet heel goed zijn, maar zo stoort het mij in ieder geval niet. En als ik dan jullie reacties lees denk ik dat ik soms gewoon te perfectionistisch ben op mezelf. 
Bedankt in ieder geval dames! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.