Ga naar inhoud

Toos : 28 november 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste Reactie

@Toos Nog 2 dagen!!! Dan is je grote dag:136: Ik kwam op jou topic uit, omdat ik nog ff research doe naar dr. Straten. Hij zit in mijn top 3 en heb 7 dec. een consult bij de kliniek! De mevrouw aan de telefoon was inderdaad erg aardig en had een heel prettig gevoel bij haar, hopen dat dat over de arts en kliniek ook zo is. Hoe vond jij je eerste gesprek bij hem? Heb je nog tips voor mij? Nog 2 nachtjes en dan is the big boobie day, spannend hoor! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss91

goedemorgen! 

Wat leuk dat je reageert. Jaja nog heel even en dan is het zover. Kan het nog steeds bijna niet geloven hoor Hihi! 

Op consult bij Frans is fantastisch echt waaar. Alles is zo relax en wat Frans betreft die is zo ontzettend lief en aardig. Ik zou zeggen laat het lekker over je heen komen. Je krijgt daar gewoon als je binnen komt gewoon al een relax en vertrouwd gevoel. 

Heel veel succes eb geniet van je voor pret. 

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose

jaa heerlijk ff alles nog scheren haha!! Ff heerlijk een uur gedoucht. Me tasje klaar zetten met alles erin wat ik nodig heb. Vanavond vroeg naar bed en dan is het snel morgen. Ik moet me om 12 uur melden. En dan gaat het allemaal gebeuren. 

Ik heb er heel veel zin in! Ben erg benieuwd hoe ik me voel na de operatie. 

Liefs xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-11-2016 om 10:25 zei Toos:

@Miss91

goedemorgen! 

Wat leuk dat je reageert. Jaja nog heel even en dan is het zover. Kan het nog steeds bijna niet geloven hoor Hihi! 

Op consult bij Frans is fantastisch echt waaar. Alles is zo relax en wat Frans betreft die is zo ontzettend lief en aardig. Ik zou zeggen laat het lekker over je heen komen. Je krijgt daar gewoon als je binnen komt gewoon al een relax en vertrouwd gevoel. 

Heel veel succes eb geniet van je voor pret. 

 

Liefs xx

Ja tuurlijk reageerde ik even :) Begrijp helemaal dat je het nog niet kan geloven, maar over een paar uur is het toch echt zover! Ben erg blij voor je en zal duimen dat alles goed gaat. 

Wat fijn dat je zo tevreden bent over Frans, leuk om te lezen aangezien ik 7 dec. mijn eerste consult heb en dat met Frans! Ik geniet zeker van mn voorpret al is het ook een hoop georiënteer en gebestudeer hihi :P 

Nog een paar uur en dan lig je in de operatiekamer, spannend hoor. Goed dat je al helemaal klaar bent incl je tasje! Laat je weten (wanneer je daar zin in hebt) hoe het is gegaan? Ben erg benieuwd!

OP NAAR DE NIEUWE BOOBIES :136::wub: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Toos:

Goedemorgen meiden! 

Ik heb heerlijk geslapen. Maaar begin nu wel gezonde spanning te krijgen. 

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. 

Ik ga om 10 uur richting de kliniek. 

 

Liefs xx 

Spanneeeeend!! Het zijn leuke privé kamertjes daar en iedereen is supervriendelijk. Succes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik jullie ook even volgen dames? Ben me nog aan het oriënteren maar mijn voorkeur gaat toch echt wel uit naar Frans na alle reacties die ik heb gelezen. Het weekend besloten om komend jaar voor nieuwe boobs te gaan maar nu zegt mijn man weer het kan toch ook volgend jaar :rolleyes: dat is nou net wat ik niet wil haha. 

@Toos fijn dat alles goed is gegaan! Ben heel benieuwd naar je verslag. Gefeliciteerd met je boobs en succes met je herstel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.