Ga naar inhoud

B1991 : 1 oktober 2016 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Zoals het forum vraagt; een voorstelrondje. Ben een tijdje geleden op dit forum terecht gekomen bij het googlen naar informatie over borstvergrotingen. Met name ervaringen etc. Na een periode van onzekerheid en het tegenkomen van een hoop meiden in de sportschool met borstvergrotingen, ging ik bij iedereen op borsten letten. Dit was het moment waarop ik dacht 'nu ga ik er wat aan doen ipv blijven nadenken'. En dus ben ik nu 10 dagen PO (Hupkens). Ben vooral benieuwd naar ervaringen van anderen (ook meiden die door hem zijn geopereerd) en hoe zij het herstel hebben ervaren + eventuele tips.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey welkom

& gefeliciteerd met je boobs ;) ben je zelf al een beetje blij met je borsten?

Hoeveel cc heb je gekregen?

Bij wie ben je geweest? want wie is Hem? :45: 

hoe verloopt je herstel tot nu ?

Groetjes! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Miss.S:

hey welkom

& gefeliciteerd met je boobs ;) ben je zelf al een beetje blij met je borsten?

Hoeveel cc heb je gekregen?

Bij wie ben je geweest? want wie is Hem? :45: 

hoe verloopt je herstel tot nu ?

Groetjes! 

 

Thnx! Haha, ja zag het al toen ik hem plaatste, is nog even vogelen! Snap nog niet echt hoe het allemaal werkt! Heb het aangepast.

Geopereerd door Hupkens.. Tot nu toe blij! Draag wel zo'n borstband die het moeilijker maakt. Veel meer spanning er op en soms benauwd gevoel. Geeft extra spanning op je hechtingen ook. Soms het gevoel alsof ze gaan knappen haha. Herstel gaat de ene dag sneller dan de andere. Met ups en downs. Heb weinig pijn, maar meer de spanning die er op staat..

400 CC!

Ik kan volgens mij niet zien of jij al bent geweest.. Ben je al geweest?

 

oh wacht zie het er nu wel onder staan.. Spannend!!! Welke cup wordt het uiteindelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh hihi geen probleem. Er zijn zeker en vast al dames op het forum die bij hem geweest zijn ;) Oh de martelband hihih, ja die krijg ik ook maar ik lees vaak dat ie went en het vreemd is om hem uit te laten nadien ;) dus komt wel goed & qua benauwd gevoel.. ik weet eigenlijk niet of dit erbij hoort..  @Desert-Rose of @best_boobie zou hierop kunnen antwoorden. Ook is er een topic over de martelband, hoe je hem moet dragen enz :) kun je opzoeken via de zoekbalk. 

Fijn dat je weinig pijn hebt maar jammer van de spanning, het wordt beter, je bent pas 10 dagen po ;) 

hihi ik word maandag geopereerd bij Dokter De Meyere ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik heb je titel even aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder al je updates neerzetten,zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

Via de zoekbalk rechts boven kun je ook heel veel informatie opzoeken,

Ik wens je nog een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.