Ga naar inhoud

Mavo216 : 22 oktober 2016 : Dr. Hupkens : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Swiper:

Ja klopt, was de eerste keer weer in het openbaar haha

gister voor het eerst een rondje gewandeld buiten.

het trekken en de spanning is wel vervelend snachts maar dat gaat ook vanzelf beter.. ga ik vanuit :huh:

Oooh echt waar! Ik ben de dag van de operatie al op pad geweest.. en net weer uit eten.. kan niet zo goed thuis zitten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Mavo216:

Ja inderdaad misschien iets rustiger aan doen toch.. 

Gefeliciteerd met je nwe boobs 

Fijn te lezen dat het op de operatie tijd na prettig is verlopen ..hoe was hupkens zelf? tekende hij nu wel af ? ik ben er erg mee bezig nadat mijn consult met hem op zn zachtst gezegd zoo vreemd ging 

Een goed hertstel ! en zodra jullie kunnen foto?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Anna1982Marie:

Gefeliciteerd met je nwe boobs 

Fijn te lezen dat het op de operatie tijd na prettig is verlopen ..hoe was hupkens zelf? tekende hij nu wel af ? ik ben er erg mee bezig nadat mijn consult met hem op zn zachtst gezegd zoo vreemd ging 

Een goed hertstel ! en zodra jullie kunnen foto?

Xx

Ja hij kwam alles aftekenen maar was in het begin echt vrij bot maar daarna deed hij wel heel aardig en stelde hij me echt gerust!! Ik zou echt alle vertrouwen in hem hebben meid. Ik vond mijn consult ook vreemd gaan maar had wel vertrouwen in zijn kunde en ik ben eigenlijk blij dat ik gewoon door heb gezet want ik denk dat ze echt heel mooi worden en op de ok en recovery ben ik super behandeld door hem en de rest! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.