Ga naar inhoud

Maison : 29 mei 2017 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier en dacht me maar even voor te stellen. Ik heb me al even geleden aangemeld en heel af en toe meegelezen. 

Ik overweeg momenteel een borstvergroting. Dat doe ik al een tijdje,  maar de knoop doorhakken vind ik lastig. De reden daarvoor is dat ik toch bang ben voor de gezondheidrisico's van een vergroting. Onlangs was ook weer in het nieuws dat er vrouwen zijn die zich ziek voelen. 

Ik heb al 3 consulten gehad. Momenteel heb ik een kleine 75b, maar ik ben die dikke push ups wel zat. Ook vind ik mijn borsten niet bij mijn lichaam passen. 

Iemand bekend met deze onzekerheden en hoe ga je ermee om?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maison

Hoi meis,

Er is bijna ieder jaar wel een periode dat er ophef is over siliconen protheses, maar er is in onderzoeken tot op de dag van vandaag nog steeds niet voor 100 % bewezen dat de klachten die sommige vrouwen krijgen echt gerelateerd zijn aan de siliconen, dus ik zou me daar niet al te veel zorgen om maken,anders is er altijd nog een mogelijkheid om te besluiten om Monobloc hydrogel protheses te nemen, deze zijn niet op basis van siliconen, maar kunnen in sommige gevallen wel weer iets meer rimpelvorming geven, dat is de andere kant van deze prothese.

Ik denk zelf als je al een tijdje niet tevreden bent met je borsten en je hebt de kans om er iets aan te laten doen, dat je die droom werkelijkheid moet laten worden.

Dat je beter in je vel komt te zitten, dat is zoveel waard.

Heb je zelf al een beetje een keuze kunnen maken uit de diverse consulten , bij welke pc je zou willen gaan, of is de keuze nog niet duidelijk?

Neem er de tijd voor om alles op een rijtje te zetten,want het is een grote beslissing.

Heb je nog vragen dan kun je die gewoon hier in je topic stellen.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op Monday, October 10, 2016 om 22:08 zei Desert-Rose:

@Maison

Hoi meis,

Er is bijna ieder jaar wel een periode dat er ophef is over siliconen protheses, maar er is in onderzoeken tot op de dag van vandaag nog steeds niet voor 100 % bewezen dat de klachten die sommige vrouwen krijgen echt gerelateerd zijn aan de siliconen, dus ik zou me daar niet al te veel zorgen om maken,anders is er altijd nog een mogelijkheid om te besluiten om Monobloc hydrogel protheses te nemen, deze zijn niet op basis van siliconen, maar kunnen in sommige gevallen wel weer iets meer rimpelvorming geven, dat is de andere kant van deze prothese.

Ik denk zelf als je al een tijdje niet tevreden bent met je borsten en je hebt de kans om er iets aan te laten doen, dat je die droom werkelijkheid moet laten worden.

Dat je beter in je vel komt te zitten, dat is zoveel waard.

Heb je zelf al een beetje een keuze kunnen maken uit de diverse consulten , bij welke pc je zou willen gaan, of is de keuze nog niet duidelijk?

Neem er de tijd voor om alles op een rijtje te zetten,want het is een grote beslissing.

Heb je nog vragen dan kun je die gewoon hier in je topic stellen.

xx

 

 

Hallo Desert Rose. Ik zie je bericht nu pas. Ik vind het nog lastig om mijn weg te vinden hier. Ik heb al verschillende consulten gehad met meerdere chirurgen. Het enige wat me tegen houdt is de zware operatie en de eventuele gevaren. Daarbij is het ook lastig een goede pc te vinden die geeft wat jij in je hoofd hebt zitten. Momenteel, eigenlijk al meer dan 20 jaar, ben ik er elke dag mee bezig. Ik voel me niet fijn met mijn lichaam. Ik zal hier nog hey e.e.a. gaan lezen. Bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-12-2016 om 07:25 zei Maison:

Hallo Desert Rose. Ik zie je bericht nu pas. Ik vind het nog lastig om mijn weg te vinden hier. Ik heb al verschillende consulten gehad met meerdere chirurgen. Het enige wat me tegen houdt is de zware operatie en de eventuele gevaren. Daarbij is het ook lastig een goede pc te vinden die geeft wat jij in je hoofd hebt zitten. Momenteel, eigenlijk al meer dan 20 jaar, ben ik er elke dag mee bezig. Ik voel me niet fijn met mijn lichaam. Ik zal hier nog hey e.e.a. gaan lezen. Bedankt voor je reactie.

Geeft niks meis,

ik snap dat de operatie je een beetje tegenhoud, maar de pijn etc is tijdelijk, en met goede pijnstilling kun je er echt goed doorheen rollen(of je ooit gezondheid klachten kunt krijgen weet niemand) en daarna krijg je er zoveel voor terug, het gevoel dat je weer lekker in je vel komt te zitten,is zoveel waard, trots in de spiegel kunnen kijken, mooie lingerie en bikini's kunnen dragen.

Ik weet niet bij welke pc's je al bent geweest, maar een aantal pc's die hier heel goed staan aangeschreven en luisteren naar jouw wensen zijn Dr.Plovier - Be-Clinic - Overijsse - Belgie, Dr. Demeyere - Artemedis- Gent, Dr. Nio - OLVG - Amsterdam ( hier heb je wel een verwijskaart nodig aangezien dit een ziekenhuis is)  Dr. Straten - Kliniek Heyendael

En idd lees gewoon nog eens een aantal topics,en kijk of je op die manier een keuze kunt maken.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

@Maison.

Ik las in je berichten bij verschillende dames hier op het forum en je vervelende ervaring bij Dr.Nio en dat je aanstaande woensdag een consult hebt bij Dr.Linda Visser.

Lees anders dit topic even door @Noesoe was ook aan het twijfelen tussen Dr.Nio en Linda Visser.

En hier nog een link http://www.arenborghoeve.nl/behandelingen/borstvergroting/ 10 jaar garantie

xx Ank

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Elske77:

Vandaag Linda Visser, toch? benieuwd!

Ja klopt! Wat lief dat je eraan denkt! Ik ben net geweest. Ik heb een goed gevoel bij haar. Ze komt kundig over. Kordaat ook en duidelijk. Ik ga vanavond alle papieren even doorlezen wat ze heeft geadviseerd en officieel beslissen wat ik ga doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nieuwsgierig...!  Fijn dat je je goed voelt bij haar. Hoe verliep je consult verder?

 

Ik heb 18 mei nog een Nio consult. Mijn vriend vindt het nog altijd niks... zucht... dus sta er in deze kwestie alleen voor en da is best spannend. Wil toch even kijken of Nio iets weet tegen mijn asymmetrie en ik wil toch liever geen 550cc maar minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Elske77:

Ben nieuwsgierig...!  Fijn dat je je goed voelt bij haar. Hoe verliep je consult verder?

 

Ik heb 18 mei nog een Nio consult. Mijn vriend vindt het nog altijd niks... zucht... dus sta er in deze kwestie alleen voor en da is best spannend. Wil toch even kijken of Nio iets weet tegen mijn asymmetrie en ik wil toch liever geen 550cc maar minder.

Wat vervelend dat je vriend er niet achter staat. Lijkt me lastig, omdat het al spannend genoeg is.

 

Dokter Visser komt rustig, maar kundig over. Na de algemene vragen vroeg ze mij om mijn shirt uit te doen. Ze had in 1 oogopslag al een paar punten opgenoemd wat zij aan mijn borsten zag. Mijn rechterborst is groter dan mijn linkerborst. Eigenlijk had ik dat zelf niet zo gezien, maar mijn vriend bevestigde het ook. Ze gaf daardoor aan dat ze waarschijnlijk in de ene borst een grotere implantaat wil plaatsen dan bij de andere borst.

 

Verder gaf ze aan dat mijn borstbeen aan de ene kant breder was dan aan de andere kant. Ik vond het wel opmerkelijk, omdat geen 1 pc dat eerder benoemd had. Tevens was zij de eerste die geen pasprotheses gebruikte maar gewone protheses om te passen. Ze was duidelijk in wat natuurlijk bleef en wat niet. Ook keek ze naar mijn billen om te kijken of het in verhouding was.

 

Ze geeft aan geen siliconen ( meer) te plaatsen vanwege de gelbleeding en het verspreiden van siliconen in je lichaam. 

 

Is het voor jou niet slim om ook eens een afspraak bij haar te maken? Ik ben erg benieuwd wat zij erover zegt nml. Ik merk dat zij anders adviseert dan Nio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Maison:

Wat vervelend dat je vriend er niet achter staat. Lijkt me lastig, omdat het al spannend genoeg is.

 

Dokter Visser komt rustig, maar kundig over. Na de algemene vragen vroeg ze mij om mijn shirt uit te doen. Ze had in 1 oogopslag al een paar punten opgenoemd wat zij aan mijn borsten zag. Mijn rechterborst is groter dan mijn linkerborst. Eigenlijk had ik dat zelf niet zo gezien, maar mijn vriend bevestigde het ook. Ze gaf daardoor aan dat ze waarschijnlijk in de ene borst een grotere implantaat wil plaatsen dan bij de andere borst.

 

Verder gaf ze aan dat mijn borstbeen aan de ene kant breder was dan aan de andere kant. Ik vond het wel opmerkelijk, omdat geen 1 pc dat eerder benoemd had. Tevens was zij de eerste die geen pasprotheses gebruikte maar gewone protheses om te passen. Ze was duidelijk in wat natuurlijk bleef en wat niet. Ook keek ze naar mijn billen om te kijken of het in verhouding was.

 

Ze geeft aan geen siliconen ( meer) te plaatsen vanwege de gelbleeding en het verspreiden van siliconen in je lichaam. 

 

Is het voor jou niet slim om ook eens een afspraak bij haar te maken? Ik ben erg benieuwd wat zij erover zegt nml. Ik merk dat zij anders adviseert dan Nio.

Trouwens ik vergeet nog iets belangrijks. Dokter Visser gaf aan dat ik mastopathie ( veel klierweefsel of evt. cyste) had. Dus ik moet eerst een echo of mammografie laten maken. Zij is de enige arts die dit heeft gezien. 

 

Als alles goed is wil ze 340 cc rechts plaatsen en 370 links.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal.

 

Al eerder ben ik een discussie gestart over het wel of niet doen van een borstvergroting. En nu ben ik eruit! Ik wil er graag voor gaan en heb de datum van operatie nu vaststaan op 29 mei bij dokter Visser Arenborghoeve.

 

Gisteren ben ik voor een consult bij haar geweest en gaf ze aan dat ik mastopathie heb. Ze wil graag dat ik eerst een mammografie en echo laat doen, dus vrijdag heb ik een afspraak bij de dokter staan voor een verwijzing.

 

Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat ik een 75B / 70 C had, maar zij gaf me aan dat ik een grote A kleine B heb. Ook gaf ze me aan dat mijn ene borstkast breder is dan de ander en mijn ene borst groter dan de andere. Na een passessie kwamen we eruit om 340 rechts en 370 links te plaatsen. Zij is de enige pc die aangaf twee verschillende protheses te wilen gebruiken. Bij de rest heb ik helemaal niet vernomen dat er verschil in mijn borsten zat. 

 

Ik ben nu erg benieuwd naar dames die ook hydrogel hebben laten plaatsen en ook hoop ik foto's van jullie te mogen zien. En graag jullie ervaringen. Ik weet dat er veel op deze site staat, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. 

 

Alvast bedankt voor jullie bijdrage!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Maison:

Trouwens ik vergeet nog iets belangrijks. Dokter Visser gaf aan dat ik mastopathie ( veel klierweefsel of evt. cyste) had. Dus ik moet eerst een echo of mammografie laten maken. Zij is de enige arts die dit heeft gezien. 

 

Als alles goed is wil ze 340 cc rechts plaatsen en 370 links.

Maar hangen jouw borsten ook erg? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-4-27 om 08:00 zei Maison:

Hallo allemaal.

 

Al eerder ben ik een discussie gestart over het wel of niet doen van een borstvergroting. En nu ben ik eruit! Ik wil er graag voor gaan en heb de datum van operatie nu vaststaan op 29 mei bij dokter Visser Arenborghoeve.

 

Gisteren ben ik voor een consult bij haar geweest en gaf ze aan dat ik mastopathie heb. Ze wil graag dat ik eerst een mammografie en echo laat doen, dus vrijdag heb ik een afspraak bij de dokter staan voor een verwijzing.

 

Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat ik een 75B / 70 C had, maar zij gaf me aan dat ik een grote A kleine B heb. Ook gaf ze me aan dat mijn ene borstkast breder is dan de ander en mijn ene borst groter dan de andere. Na een passessie kwamen we eruit om 340 rechts en 370 links te plaatsen. Zij is de enige pc die aangaf twee verschillende protheses te wilen gebruiken. Bij de rest heb ik helemaal niet vernomen dat er verschil in mijn borsten zat. 

 

Ik ben nu erg benieuwd naar dames die ook hydrogel hebben laten plaatsen en ook hoop ik foto's van jullie te mogen zien. En graag jullie ervaringen. Ik weet dat er veel op deze site staat, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. 

 

Alvast bedankt voor jullie bijdrage!

 

He meis, 

 

Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt, en er helemaal voor wilt gaan.

 

Ik heb je topics even samengevoegd,en  de titel aangepast, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, vragen en dadleijk je verslag neerzetten en heb je alles netje bij elkaar staan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast B00bies

Hoi, 

Alles goed gegaan tijdens de operatie? Hoe voel je je? Al een glimp kunnen opvangen van je nieuwe aanwinsten al dan niet in sportbh? 

 

Lekker rustig aan en succes met je herstel! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Het gaat momenteel redelijk met me. Als het zo blijft is het te dragen. Wel merk ik dat ik liever sta dan lig. 

 

Meteen na de operatie deed het wel erg pijn toen ik wakker werd. Ik voelde een druk op mijn borst en was ook misselijk.

 

Ik heb nog niet gekeken. Ik vind het stiekem erg eng. Ik mag vandaag douchen maar ondanks dit warme weer denk ik dat ik dat nog niet aan durf.

 

Lief dat je eraan denkt trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Fijn dat het in ieder geval dragelijk is. Ja, dat begrijp ik. Zeker als alles nog zo gezwollen is en pijnlijk houd je die sportbh liever even aan. 

 

In ieder geval goed drinken en lekker rustig aan xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.