Ga naar inhoud

Chantal88 : 28 september 2010 : Dr. van der Meulen: Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Bedankt beide!

Ik zal vanavond nog even voor foto's maken in een hemdje. Ik vind het niet zo prettig om helemaal met naakte borsten op het internet te komen :unsure:

Maar dan kunnen jullie toch voor en na zien! Ben benieuwd of ik een beetje kan slapen vanavond!

Hey,

Heel veel succes morgen.

Je kunt ook een beveiligd album aanmaken bij mijnalbum.nl en dan bepaal je zelf wie je allemaal je foto's laat zien :141:

SUCCES!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal!

Ook ik wil je heel veel succes wensen voor morgen! Hoop dat je niet al te zenuwachtig bent, ik zelf namelijk wel al :o

Ben benieuwd naar jouw ervaring

Liefs Margootje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!

Pfff even slapen en het is zo ver!

Nu moet ik alleen morgen ochtend eerst langs het ziekenhuis om een foto te laten maken van mijn been.

Ik heb ook altijd weer wat raars! 2 delen van mijn bovenbeen lijkt opgezet en daar tussen in zit een soort gleuf. (moeilijk uit te leggen)

Voelt erg vreemd, dus ik moet er even een foto van laten maken van de dokter..

Maar maakt allemaal niet uit :lol: Mijn borstvergroting gaat door!

Alleen balen dat ik dan ook nog eens zonder make up het ziekenhuis door moet.. Ben dat zo niet gewend (zelf visagist en hou van makeup!!)

Nou ik ga lekker proberen te slapen.. Ik zal even kijken wanneer ik me goed genoeg voel om mijn operatie verslag te schrijven!

Ik heb alvast een voor foto in de galerij geplaatst. (met hemdje aan)

Margootje jij ook alvast erg veel succes met je operatie!

Liefs Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal,

Heeeel veeel succes voor morgen! :1bouncingboobs: Slaap nog goed vannacht en 'k zie je verslagje tegemoet als je er klaar voor bent. (Je hebt toch wel een voorfoto voor jezelf gemaakt zonder hemdje hé, kun je straks mooi vergelijken!)

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!

Pfff even slapen en het is zo ver!

Nu moet ik alleen morgen ochtend eerst langs het ziekenhuis om een foto te laten maken van mijn been.

Ik heb ook altijd weer wat raars! 2 delen van mijn bovenbeen lijkt opgezet en daar tussen in zit een soort gleuf. (moeilijk uit te leggen)

Voelt erg vreemd, dus ik moet er even een foto van laten maken van de dokter..

Maar maakt allemaal niet uit :lol: Mijn borstvergroting gaat door!

Alleen balen dat ik dan ook nog eens zonder make up het ziekenhuis door moet.. Ben dat zo niet gewend (zelf visagist en hou van makeup!!)

Nou ik ga lekker proberen te slapen.. Ik zal even kijken wanneer ik me goed genoeg voel om mijn operatie verslag te schrijven!

Ik heb alvast een voor foto in de galerij geplaatst. (met hemdje aan)

Margootje jij ook alvast erg veel succes met je operatie!

Liefs Chantal

Chantal, straks is het zover... mega spannend. Ik heb trouwens hetzelfde met fotos op internet zetten als jij, maar een hemdje is een goed idee! HEEl veeeeeel succes en ben superbenieuwd naar je verhaal...

Liefs, Margootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal,

Als het goed is heb je ze nu! Hoop dat alles voorspoedig is verlopen.

Ik wens je een voorspoedig herstel: pak je rust en luister goed naar je lichaam, eet gezond (groente en fruit) en dan komt het helemaal goed.

Ben benieuwd hoe je het hebt ervaren.

De eerste dagen na de operatie zijn vaak het zwaarst, dit is ook weer per persoon verschillend, daar moet je even doorheen, maar is zo voorbij!

Je kunt denk ik veel steun hebben en ervaringen uitwisselen met Margootje, zij is morgen aan de beurt.

GEFELICITEERD EN RUSTIG AAN VOOR NU! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meid gefeliciteers met je boobs en een voorspoedig herstel

ik word 5 okt geholpen door de zelfde arts en ben ook mega bang voor de pijn

ik ga je verhaal nog niet lezen want dan word ik nog banger

zie er erg tegenop terwijl ik toch al meer keer een narcose heb gehad

ik denk omdat we dit zlef willen en anders is het medische gezien gewoon nodig en laat je het toe

ik houd je verhaal later wel bij

gr angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier dan mijn verhaal!

Ik moest om 11.20uur in de kliniek zijn. Dit vind ik best vervelend aangezien ik natuurlijk de hele ochtend niets mocht eten! Ben erg gewend om te ontbijten dus voelde me best slap rond die tijd. Ik was met me moeder en mijn vriend onderweg naar de kliniek toen ik een telefoontje van hun krijg dat het programma een uur uitliep en of ik er dan om 12.20uur wilde zijn! Ik balen! Nog langer zonder eten! Ik ben daar best gevoelig voor.

We hebben nog een beetje rond gereden en gekeken of ze ergens een broodje konden halen.

Toen gingen we naar de kliniek. Er werden even wat foto's gemaakt en even later werd ik opgehaalt. Ik moest me uitkleden en must, jurk en plastic voetjes aantrekken. Toen in de verkoever kamer op een bed wachten op de dr. Deze kwam lachend aangelopen samen met zijn assistent (Engelse jonge man) en moest ik meelopen voor nog een keer wat foto's. In eerste instantie hadden we 255cc afgesproken maar heb ik veranderd in 295cc. Hij voelde boven me borst en zei dat hij toch liever tussen de spier wilde plaatsen. Hier schrok ik wel een beetje van, had me echt ingesteld op voor de spier. Maar ik dacht hij weer vast wat het beste is dus heb ik toegestemd.

Infuus lukte niet in linker hand dus die moest in rechterhand. Toen naar OK gelopen. Er eerder allemaal snoertjes aangelegd. ze vertelde dat ze me in slaap ging brengen. Ze vroeg nog snel even of ik allergisch was voor bepaalde antibiotica, dus ik riep snel: JA! Peneciline! Ben ik nog optijd?! Iedereen moest lachen en ik was nog op tijd. Toen moest ik aan iets leuks denken en voor ik het wist was ik weg.

Toen werd ik wakker in de verkoever kamer en voelde nog niet veel qua pijn. Ik wilde ze graag zien dus kwam er een verpleegster met een spiegel. Ik zei dat ik ze mooi vond maar ik kan niet meer herinneren wat ik heb gezien haha. Toen kreeg ik steeds meer pijn, vooral in rechterborst. Ik moest steeds een stukje meer recht op zitten beetje bij beetje. En deed verschrikkelijk pijn!! Siroop gehad, yoghurtje, koekjes. Ik zei streeds dat ik erg veel pijn had. Even later kwam

er een zuster en zei kom we gaan proberen te plassen. Ondanks ik zo veel pijn had zei ik dat het goed was en dat ik het wel wilde proberen. Ze haalde me omhoog en ik verging van de pijn. Toen moest ik gaan staan. Ik voelde het bloed uit

mijn hoofd weglopen, ging zweten, werd misselijk en duizelig. Ze zei oh je word helemaal wit! Ze riep om hulp en iedereen kwam naar me toe. Moest weer gaan liggen, benen tilde ze omhoop hartslag werd weer aangesloten en bloeddruk werd gemeten. Me bloeddruk was veelste laag. Nog een keer celebrex gekregen en cup à soep gekregen. Weer steeds bloeddruk gemeten en werd al beter. Toen hebben ze me nog even laten liggen. Er kwam iemand vragen of het een beetje ging en toen moest ik huilen. En dit deed nog meer pijn! Ik ging me steeds beter voelen. Toen probeerde we het nog een keer en toen lukte het wel bijna zonder pijn ! Geplast en toen mochte de drains eruit! Wat een lange slangen waren dit zeg!

Ik mocht naar huis en voelde me veel beter. Ik heb best goed geslapen vannacht wel vaak wakker geworden.

Elke beweging doet me pijn! Ben bang als ik naar de wc moet om te poepen haha want ik kan me achterste echt niet afvegen!!

Me moeder verzorgd me super goed. En oja de verpleegster vertelde dat ze mij als laatste hadden laten komen omdat ik het jongste was en dus ook het meeste kan hebben! Nou niet dus!

Was echt een heftige ervaring voor me allemaal. Nu hoop ik maar op een snel herstel!

Liefs Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal!

Allereerst een dikke proficiat met je nieuwe boobs!

Wat een verslagje! Ik kreeg het al benauwd van het lezen alleen al en kon de pijn zo al voelen.

Ik hoop dat je je snel beter voelt en de pijn stilaan wegebt zodat je volop kan beginnen genieten van je aanwinsten.

Het zal je alleszins een mooie maat opleveren!

Ik ben alvast benieuwd naar je foto's dus als je er genomen hebt, laat je maar een gil :-)

Veel beterschap nog, rust maar goed uit en geniet maar wat van de verwennerij!

Liefs

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chantal

Gefeliciteerd met je nieuwe Boobies!

Wat een leuk verslagje heb je geschreven

De pijn is normaal die je hebt maar na een paar dagen wordt het echt stukken minder hoor meid!

Ben zelfs ook pas een week maar heb nu al nauwelijks meer last van pijn en het slapen gaat ook al goed!

Ben benieuwd naar je foto's, laat je nu maar lekker verwennen en goed uitrusten

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi chantal.

Gefeliciteerd meid met je boobies!!!

Wat een verhaal, ik heb echt met je te doen!

De eerste dagen zijn t ergste, maar geloof me na een dag of 4/5 gaat t echt beter. Gewoon goed op tijd je pijnstillers innemen. Ik ben nu 8 dgn verder en slik overdag alleen nog af en toe een parcetamol.

over dat poepen. Misschien is t een idee, dat als je geweest bent, je de onderkant even met de douche afspoelt. Tis nix he meis, om zo afhankelijk te zijn van anderen. Maar tis voor t goede doel moet je maar bedenken.

Ik mocht zelf pas na 48 uur mn bh uit voor een douche, misschien even aan je arts vragen?

Heel veel sterkte bij je herstel

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis..

Gefeliciteerd met je boobies!! :1bouncingboobs:

jeetje wat erg dat je zo veel pijn had na je operatie.. hoop dat het snel beter gaat!

Hihi ja.. Mij leek het ook ontzettend moeilijk om mn achterkant af te vegen ;)

Plassen ging al moeilijk! Maaarr.. ik heb 6 dagen niet naar de wc gekund dus tegen de tijd dat ik weer wel kon, kon ik het ook alweer zelf afvegen hihi!!

Hoop voor jou dat het allemaal wat makkelijk gaat.. je wilt toch niet zo afhankelijk zijn van anderen he..

Veel beterschap ! Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht niet echt lekker geslapen :( gister ging eigelijk nog beter!

Had best last van me rug. Voelde dat me rug ook klam was de hele nacht, maar niets aan te doen. Heb ondertussen ook laat van diarree en pijn In me buik. Waarschijnelijk door de celebrex maar die blijf ik liever natuurlijk wel slikken! Het uit bed komen was wel al minder pijnelojk als de vorige keer!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.