Ga naar inhoud

Chantal88 : 28 september 2010 : Dr. van der Meulen: Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja klopt.. maar de cup van een 70E en een 75D is hetzelfde..

Alleen de omvang is dus groter bij een 75D..

Dus als een 70E jou te klein zou zijn, dan zou je een 70F moeten gaan proberen omdat een 75E te groot in omvang is.. snap je hem??? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Als ik foto's maak van mijn borsten zijn ze echt zo super ongelijk!!

Dan is het echt 1 kleine borst en 1 grote.. Word je echt ongelukkig van om foto's te maken!

Als ik gewoon in de spiegel kijk ziet het er helemaal niet zo erg uit. Ben vandaag precies 4 weken PO.

Vraag me echt een beetje af of me borsten zo ongelijk gaan blijven, of dat de kleinere borst nog wat gaat dalen??

Van de kliniek zou ik nu ook gewone bh's aan mogen. Maar voor mijn gevoel zijn mijn borsten daar nog niet helemaal klaar voor.

Sinds vandaag zijn nu ook de korstjes van mijn linker litteken af. Zou het zo zijn als ik wel al gewone bh's zou dragen dat de borst beter kan dalen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Chantal..

Als ik jou was zou ik dan nog lekker 2 weken een sport bh aan doen!

heb ik ook gedaan, beugelbh voelde nog niet lekker, zeker niet op de littekens!

Na die 6 weken sport bh was ik wel klaar om een normale beugelbh aan te doen..

Echt, die laatste 2 weken vliegen ook voorbij!!

De eerste 6 weken zijn beugelbhs zoizo niet goed voor je inkapselproces.

Enne fotos kunnen vertekenen he.. ikvind mijn boobs op fotos ook minder mooi als in het echt..

en op foto's zit mijn ene tepel lager als in het echt..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb even een vraagje!

Ik ben nu bijna 7 weken PO, en heb nog steeds vocht zitten in mijn rechter borst. ( is ook degene die nog wat hoger zit en minder vol lijkt)

Als ik namelijk mijn borst een beetje omhoog push af van de zijkant naar binnen voel ik het. (Ga er vanuit dat dit vocht is tenminste, wat zou het anders ook kunnen zijn?)

1. Is dit normaal na 7 weken nog steeds?

2. Kan dit ook de reden zijn dat mijn rechter borst nog niet goed is ingedaald en gevormd?

3. Moet ik er wat aan doen? Bijvoorbeeld mijn sport bh meer dragen?

Ik draag vanaf 4 weken PO al een voorgevormde beugel bh omdat de kliniek dit heeft gezegd. Maar in week 5 en 6 s'nachts wel mijn hema sportbh.

Daarom mijn vraag of het beter is om voorlopig weer even een sportbh te dragen.

Hopelijk kan iemand mij helpen met informatie/ervaring!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm.. Langer als een week geleden was ik ongesteld...

Ik heb het idee dat het er gewoon nog steeds is vanaf het begin. Maar ik durf nu pas wat meer aan me borsten te zitten (als je begrijpt wat ik bedoel haha)

Zou het wel normaal zijn als dit het geval is? Of had het dan al wel weg moeten zijn na 7 weken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh dat is wel lang ja,al had ik met me 2de operatie,wel tot 5weken last van vocht in me borsten,keek ervan op,voelde het ook maar beetje hoor,maar em arts bevestigde het toen,en dacht kan niet,maar je kan tot wel 8weken vocht vasthouden blijkbaar,

advies wat ik kreeg en algemeen bekend is,veel drinkken,veel water en zorgen dat het vocht beetje afdrijfd,zelf slik al momenteel jeneverbes capsulles,en werkt prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, heel toevallig belde vandaag de consulent van Velthuiskliniek op om te vragen hoe het met me ging!

Is dat even toevallig! haha

Ik heb het verteld en ze vertelde dat je wel 3 tot 4 maanden vocht kan vasthouden. Na deze tijd kun je er pas echt wat over zeggen.

Ze vertelde ook dat het heel normaal was en dat ze dit vaak mee maakt. Ik vind mijn beide borsten nogal stug aan voelen.

Maar ik heb in iedergeval weer goede hoop! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.