Ga naar inhoud

Wat hebben jullie met de oude topjes gedaan?


Baby_V

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af, ik ga van kleine B (nu ja, tot op dag van vandaag grote a geworden) naar een D cup, gaan al die topjes me dan echt niet meer passen? Moet ik dan allemaal nieuwe kopen? Hoe was dit bij jullie? Het lijkt zo onwerkelijk dat mijn nieuwe boobs niet meer in die kleren gaan passen :) Ik doe al mijn topjes nu echt superveel aan omdat ik schrik heb dat ik ze na de bv zal moeten weggooien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Baby V!

Ola, nog 15 dagen, SPANNEND!!! :121:

Ik kan nog in de meeste van mijn kleren. Dat hangt af van het model en de rekbaarheid van de stof. Veel van mijn kleren zitten nu gewoon beter. Maarr...De drang om te shoppen zal groot zijn hoor na de bv :3:

Liefs, Nikita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt er ook aan wat je zelf leuk vind staan :).

Het groene truitje dat ik op de foto aan heb, droeg ik toen ik nog 80AA had. Inmiddels zit ik op 80D en in principe past het truitje nog. (Ik vind het alleen zelf iets te bloot) en dat heb ik met meerdere truitjes :blush:.

Maar goed, misschien ben ik een geval apart, want ik vind mijn borsten ook te groot, terwijl de meeste dames juist wel iets meer wilde hebben, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die kledij is ook gemaakt voor een vrouwelichaam met boobs! Wij hadden er alleen geen, dus was het eigelijk altijd iets te ruim, dus de meeste kledij pas je nog gewoon als je dan boobs hebt. Heb zelf maar 2 dingen moeten wegdoen, allebei in niet rekbaar katoen (een kleedje en een topje met spaghettibandjes, ene met een rits achteraan en andere met ritsje in de zijnaad, en kreeg de ritsen niet meer toe).

Dus die topjes kun je vast nog steeds aan straks! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een tas vol Acup lingerie..geen idee wat ik ermee ga doen. Heb ooktopjes die me toen heel leuk stonden en nu even iets té leuk staan haha! Die heb ik aan een vriendin gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mag, zal hem zo even PB-en

maar ik moet me eigenlijk diep schamen, want heb al een tijd geen foto's gemaakt. Oops..ze zijn dus best "oud" die erop staan. Zal binnenkort eens iets nieuws maken :ph34r:

Ik PB je mijn wachtwoord even

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een tas vol Acup lingerie..geen idee wat ik ermee ga doen. Heb ooktopjes die me toen heel leuk stonden en nu even iets té leuk staan haha! Die heb ik aan een vriendin gegeven.

Let's burn those motherf*ckers!!!! :136: FREEDOM :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook iets van 35 setjes ofzo. Heb er 10 aan mijn tante gegeven en de rest aan een meisje en heb haar alleen de verzendkosten laten betalen.

Maarem, ook ik pas al mijn shirtjes helaas nog.

Het enige wat niet meer past is mijn strakke sportjasje tot bovenaan dichtritsen, maargoed, dat is ook het enige (helaas) :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al me bh setjes via marktplaats in no-time verkocht haha,wat de kleding betreft,paste me alles gewoon nog behalve me trouwjurk,die rekt niet dus die krijg ik niet dicht van boven meer,al staat ie wel weer MEGA sexy nu.

maar ja die hoef ik niet meer aan.

Ik koop nu trouwens zelfs van bloesjes een maatje kleiner,omdat dat super mooi staat nu!1big_boobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.