Ga naar inhoud

Sassiejj3 : 27 oktober 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Haay allemaal

ik ben nieuw hier en wil graag wat meer teweten komen.

ik word eind oktober geopereerd eindelijk m'n boobies!! Heb zelf een kleine b en wil graag naar een c of d toe. Motiva 315 cc full gaat het waarschijnlijk worden iemand ervaring met motiva ?? 

Nog een maandje en dan is het zover 

 

spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sassiejj3

Hallo! En welkom op het forum :)

Spannend dat je de stap gaat zetten! 

Als je hier bovenin de zoekbalk de naam van je pc of zoals je zelf zegt de Motiva die geplaatst gaan worden bij je. Intypt in dat balkje dan zou je aardig wat informatie kunnen vinden van ander meiden die zulke implantaten ook hebben.

Succes :) 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Sassiejj3:

Ja indd dat is ook weer zo, ik zal er vast blij mee zijn!

de dagen tel ik al af hahaha

hoeveel dagen heb je vrij gehad van je werk voor je weer ging werken? En voordat je je armen weer redelijk kon strekken ?

Hey, 

Ik had 2weken ziekteverlof (België) en daarna nog ziekteverlof van mijn gewone huisarts. Ik ben pas na 4weken terug gaan werken. 

Mijn armen kon ik na 2weken als terug volledig gebruiken en strekken maar dit zal wsl bij iedereen anders zijn!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloo allemaal,

Ik wil me even voorstellen :) Ik ben Lizaa en ik ben 22 september geopreerd door Dr. Verdonck. Ik heb Full Motiva's 335 cc. Zit nog netjes in het verband gepakt en heel nieuwsgierig naar hoe het anderen allemaal vergaat. Veel succes allemaal voor wie de operatie nog tegemoet gaat ! Ben zoo blij dat ik eindelijk de stap heb durven nemen, liep er al jaren mee rond. Ik zal jullie verhalen met veel interesse lezen :D 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo, binnen 2 weekjes word ik geopereerd..ik ging voor Motiva gaan maar nu slaat de twijfel toe om voor Sebbin te kiezen omdat ik graag een push effect wil hebben...maar tmag ok niet te onnatuurlijk overkomen. Waar kan ik hiervan fotos bekijken? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Janeke:

Hallo, binnen 2 weekjes word ik geopereerd..ik ging voor Motiva gaan maar nu slaat de twijfel toe om voor Sebbin te kiezen omdat ik graag een push effect wil hebben...maar tmag ok niet te onnatuurlijk overkomen. Waar kan ik hiervan fotos bekijken? X

Heb al foto's gezien en sebbin vind ik toch ook niet onnatuurlijk overkomen tik op de zoekbalk eens sebbin in :) en veel succes welke dag is je operatie ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaay,

ik ben afgelopen donderdag geopereerd door dr Verdonck. Je word er echt super ontvangen en zijn super lief voor je, bij mij verliep t allemaal soepel en snel mocht na de operatie binnen een half uurtje naar huis 1uur werd ik geopereerd en om 10 voor 3 stond ik al weer buiten.

de 1ste 3 dagen wel pijn gehad vooral branden steken en heel veel spierpijn, vooral mijn ribben deden zeer. Wel kon ik gewoon mijn armen bewegen en omhoog doen gelukkig. Nu alles zachtjes aan weer proberen. 10 nov mag het verband er af en worden de hechtingen eruit gehaald... tot die tijd is het spannend hoe ze eruit zullen zien.. groetjes xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Sassiejj3:

Haaay,

ik ben afgelopen donderdag geopereerd door dr Verdonck. Je word er echt super ontvangen en zijn super lief voor je, bij mij verliep t allemaal soepel en snel mocht na de operatie binnen een half uurtje naar huis 1uur werd ik geopereerd en om 10 voor 3 stond ik al weer buiten.

de 1ste 3 dagen wel pijn gehad vooral branden steken en heel veel spierpijn, vooral mijn ribben deden zeer. Wel kon ik gewoon mijn armen bewegen en omhoog doen gelukkig. Nu alles zachtjes aan weer proberen. 10 nov mag het verband er af en worden de hechtingen eruit gehaald... tot die tijd is het spannend hoe ze eruit zullen zien.. groetjes xx

 

 

 

He meis, 

Gefeliciteerd met je nw boobs, en fijn dat alles zo snel en goed is verlopen.

Ja dat is altijd heel spannend als je na 2 weken je cadeautjes uit mag pakken, lijkt wel sinterklaas dadelijk haha.

Ik heb gelijk even je titel aangepast en je topic verhuisd naar andere categorie.

Doe nu lekker rustig aan, goed op tijd je pijnstilling nemen,en ik wens je een goed herstel.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28 oktober 2016 om 18:10 zei melissatjn:

Heb al foto's gezien en sebbin vind ik toch ook niet onnatuurlijk overkomen tik op de zoekbalk eens sebbin in :) en veel succes welke dag is je operatie ? 

Volgende week donderdag...ik zoek even op want moet snel gaan beslissen ;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.