Ga naar inhoud

Jullie advies nodig,wat vinden jullie van advies arts aantal cc, Voor de spier of dual plane


Aanbevolen berichten

Beste meiden, 

Ik heb al wat afgestruind en een voorstel topic gemaakt, maar ik wil graag iets met jullie bespreken.

ik weeg 65 kilo ben 1.78 meter en heb nu een a, kleine b cup

Ik ben twee weken geleden bij dokter Klepetko van Velthuis kliniek geweest voor eerste intake en heb as donderdag de tweede. De pc adviseert mij anatomische implantaten middels de dualplane techniek, maar ik heb het idee dat ze wel wat haar eigen visie doorduwde. Wat ik het mooiste vind is een c cup met ronde borsten.

wat zouden jullie doen? Voor ronde implantaten gaan voor de spier, of dualplane of toch anatomisch? Dr Klepetko 

Zegt dat ze met anatomische protheses ook ronde borsten kan maken maar dat je dan niet een randje te zien krijgt bovenaan de borst. 

Wat zijn de voors en tegen s van dual plane? DR. Klepetko had daar een sterke voorkeur voor. Ze adviseerde mij 250 cc , medium profile natrelle. Hoe denken jullie daar over?

 

sorry als het wat warrig is geworden maar twijfel gewoon erg! Het gaat trouwens via tepelhof omdat die erg groot zijn en ze die kleiner kan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.