Ga naar inhoud

Vraag trekken/strakke huid borst


Babette_

Aanbevolen berichten

Hoi dames!

Ik heb een vraagje, ben nu 12 dagen PO (dual plane 290cc anatomisch) en ik vroeg me af waarom ik vanochtend opeens weer (meer) last heb van een strakke huid/stijve spieren bij me borsten dan de dagen hiervoor. Is dat normaal? Kan dat zijn omdat ik de laatste dagen toch iets te weinig rust heb genomen en er weer meer vocht zit? Of heb je tot een aantal weken de ene dag meer last dan de andere? Misschien weten jullie meer of hebben jullie hier zelf ervaring mee (gehad).

Alvast bedankt! :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Dit is normaal,zowieso heeft het met het gehele herstel te maken, daarbij komt ook dat geleidelijk aan de protheses in gaan dalen,de huid is aan het oprekken, en zeker als je bijv de dag ervoor net iets te veel hebt gedaan zul je dat gelijk merken aan je boobs, en zo word je eigenlijk ook weer iets terug geroepen.

De borsten zelf mag je heel voorzichtig insmeren met een bodylotion, ( niet in de buurt van de littekens komen) en je mag zeker niet masseren, maar door het smeren word de huid gehydrateerd en soepeler, en dit zal al een berg schelen in het strakke gevoel van de huid.

De spierpijn word vanzelf minder,en dit is per persoon verschillend hoe snel dit gaat.

En verder moet je echt nog voldoende je rust pakken, en je echt aan de regels houden,zo verloopt je herstel het beste.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.