Ga naar inhoud

Stephanie1979 : 8 november 2016 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie
34 minuten geleden zei Stephanie1979:

@Desert-Rose tuurlijk bedoelde ik jou ivm medicatie :wub:

ik heb dus 8 dagen vakantie ... hoop dat ik gerecupereerd ben , in ergste geval naar huisarts maar liever niet want spanning op het werk ...

luchtbellen heb ik niet :lol:

Hahahaha komt door de narcose  :45:

Ik hoop dat je het gaat redden met 8 dagen, ligt er ook een beetje aan het werk ,want je moet je natuurlijk wel aan bepaalde regels houden.Je mag dus bijv niet een flesje parfum of een potje creme van de bovenste plank pakken, want je mag je ellebogen niet boven je schouders doen.

Zowieso zul je de eerste dagen echt merken dat je heel moe bent van de hele dag staan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Stephanie1979:

Okay doe ik direct :rolleyes:

ik voel me al veel beter , al wat huishoudwerk gedaan vandaag ! Scheelt echt veel tov gisteren :wub:

Huishoudswerk!!!? Rusten he! Geen repeterend werk, No go, ... :S neem je rust toch maar hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thank you meiden. Ik kon niet anders dan wat werk te doen, single mama en zoontje had kast ondersteboven getrokken , was bijna vanboven op hem, k moest ook kat-sitten omdat mijn ex op reis is en kat geen opvang had , maar blijkbaar is mijn allergie zwaarder dan gedacht en heb ik haar na anderhalve dag terug naar haar thuis moeten brengen, k ben eerlijk gezegd wat te ver gegaan vandaag... maar weer platte rust de volgende dagen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey miss s. , rustig houden? ;), ik ben al sinds woensdag aan het werk , donderdag zelfs zware levering gehad en onderbemand... dus heb zelf maar bakken gesjouwd van 10 kilo ... i know superslecht maar ik kon niet anders . Eerste dag voelde ik me superslap maar nu gaat het eigenlijk heel vlot. Wat gevoelig nog maar niet echt pijn , tuurlijk nog opletten wang het is niet omdat ik geen pijn voel dat het niet slecht voor mijn boobies is :wub:. Morgen ben ik dagje thuis en dan wordt het dekentje in de zetel en rusten. Mijn zoontje van 6 is eergisteren heel ziek geworden, zo slap als een vod en ik heb hem mogen dragen naar toilet , hij huilde enorm . Dus als mijn boobies dit overleven kunnen ze alles aan ! :P

ik las dat je het nog rustig aan doet, ferm gelijk meid, je krijgt maar 1 keer die kans 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeii,.. Ik dacht dat je gewoon bureau werk deed? Computeren, telefoontjes.. Naja dat is hetgeen ik versta onder bureauwerk :) 

Probeer toch te vermijden en neem je rust ! Wel fijn dat het allemaal al wel vlot gaat en je niet al te veel pijn meer hebt. 

Geniet van je dagje rust morgen en beterschap voor je zoontje ;) 

Naja.. Het betekent niet omdat je NU niks hebt aan je borsten dat het niet kan komen hé :) 

Ja ik doe het nog rustig aan, ik neem mijn tijd er ook wel voor. Ze waren mij veel te duur om nu al gekke dingen te doen. :)

Succes nog !

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Stephanie1979:

Heyhey miss s. , rustig houden? ;), ik ben al sinds woensdag aan het werk , donderdag zelfs zware levering gehad en onderbemand... dus heb zelf maar bakken gesjouwd van 10 kilo ... i know superslecht maar ik kon niet anders . Eerste dag voelde ik me superslap maar nu gaat het eigenlijk heel vlot. Wat gevoelig nog maar niet echt pijn , tuurlijk nog opletten wang het is niet omdat ik geen pijn voel dat het niet slecht voor mijn boobies is :wub:. Morgen ben ik dagje thuis en dan wordt het dekentje in de zetel en rusten. Mijn zoontje van 6 is eergisteren heel ziek geworden, zo slap als een vod en ik heb hem mogen dragen naar toilet , hij huilde enorm . Dus als mijn boobies dit overleven kunnen ze alles aan ! :P

ik las dat je het nog rustig aan doet, ferm gelijk meid, je krijgt maar 1 keer die kans 

Ik vind toch dat je niet slim bezig bent meid,zo kort po en dan al gaan lopen sjouwen etc, is gewoon iets wat niet mag, en je kunt daar wel je kapsel aanmaak mee verstoren en beschadigen,er kunnen dan kleine scheurtjes in je kapsel komen, en die herstellen wel weer, maar kunnen eventueel wel op de lange termijn gaan zorgen voor overmatige kapselvorming, en dan ben je niet blij, ik zeg dit niet om je bang te maken, maar je kapsel moet de eerste 6 weken rustig aangemaakt gaan worden, en daar horen regels bij.

Geen pijn of nergens last van is nooit een reden om te denken dat je het allemaal wel kunt, het gaat erom of je het mag, en bij de dingen die jij op noemt, is het antwoord daarop: nee dat mag je niet, je herstelt maar 1 keer meis, en dat kun je maar beter in 1 keer goed doen, en ik zeg dit voor je eigen bestwil, want niemand zit te wachten op complicaties.

Je spreekt jezelf ook enigszins tegen, je geeft aan: tuurlijk nog opletten wang het is niet omdat ik geen pijn voel dat het niet slecht voor mijn boobies is,en aan de andere kant zeg je: Dus als mijn boobies dit overleven kunnen ze alles aan ! :P

 Als ik jou was zou ik toch echt rustiger aan gaan doen,een bv is toch een behoorlijke operatie, en dat word heel vaak onderschat.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg hier even.  Ben nu zelf 4 dagen PO.  Ik weet ook dat rustig aandoen moet, maar soms heb je inderdaad gewoon de keuze niet, daarin begrijp ik stephanie1979 ook wel. Het is een beetje hetzelfde na een keizersnede van je derde kindje, dan heb je er al 2 andere rondlopen.  Welja, toen deed ik ook na 4 dagen de was en de plas.  Dat doe ik nu ook al, maar wel op't gemak en rustig aan, niet teveel.  Overmorgen ga ik terug werken, kantoorjob (echt wel zittend werk - geen bakken sleuren dus  :-)) maar ik denk dat het daar zelfs gemakkelijker gaat zijn om stil te zitten dan hier thuis met de kids.  Heb heel uitdrukkelijk gevraagd aan Demeyere of het veel kwaad kon om af en toe mijn jongste (1,5 jaar) op te pakken en zijn antwoord was: kan niet zo'n kwaad als je het niet teveel doet, het allerbelangrijkste is je armen niet te hoog tillen.  28 ste ga ik terug om de draadjes eruit te doen, ik zal nog eens vragen hoe rustig aan rustig aan doen nu moet  :-).  Ondertussen hou ik me zo rustig mogelijk want kapselvorming (VOEL je dat eigenlijk - als er kapselvorming is of voel je dat niet???) of complicaties wil ik echt niet.  Maar ja, mijn jongste moet nu eenmaal uit zijn bed geraken en als mijn man gaan werken is moet ik dat doen...

Heb ook maar 2 dagen medicatie genomen (het schema mooi uitgenomen maar op dag 3 stond er paracetamol indien nodig) omdat ik dan ook beste voel als ik teveel doe..

Ik denk dat iedereen als hij kon liefst 4 weken rustig in de zetel zou liggen, en ik ben stikjaloers op die gelukzakken die zich zo omringd hebben en dat kunnen (positief bedoelt he), maar voor mij zit dat er helaas niet in.

Ik ga WEL die borstband (aka marteltuig) de volledige 4 weken aanhouden ook al mag ie overdag na 2 weken uit...  just in case...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

hier en ik dan terug, draadjes zijn eruit. K ben verliefd :wub:. Hij zei ook dat ze er prachtig uitzagen (zal hij wel zeggen tegen al zijn eigen patiënten) -_-.

van dat werken bedoelde ik met bureauwerk , ik zit in verkoop bij Paris Xl maar ben co gerante in proef , dus ik moet me nog volop bewijzen en blijkbaar op t werk denken mijn bazen, tja tis esthetische operatie dus wij gaan daar geen rekening houden ... dus heb ik er sneller moeten invliegen, jammer .... hopelijk zonder gevolgen . Mijn tepels zijn overdreven gevoelig en met die sport bh werd dat erger . Ik heb bh getoond die ik gekregen heb van schoonzus en ik mag die dragen , tepels minder gevoelig erin . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.