Ga naar inhoud

dr Vermeylen Turnhout


Gast Ella29

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben op consultatie geweest bij dr Vermeylen in Turnhout, maar kan weinig info over hem terugvinden dus alle info is welkom!

Ik heb gehoord dat de voor-en na foto's die je op het internet vindt vaak getrukeerd zijn. Zijn jullie ook tevreden over hoe jullie borsten er na de operatie uitzien want ik begrijp dat het vaak om medische redenen nodig is, maar ik wil ook echt een mooi resultaat.

Alvast bedankt voor de reacties!

Ella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ella,

Welkom hier! :D

Geloof niet dat ik die naam hier al ben tegen gekomen, wat niet wil zeggen dat het geen goede pc is natuurlijk, sommigen zijn gewoon wat minder bekend. Misschien dat je via google meer vind.

Zou zeggen veel lees- en postplezier op het forum. Bij de operatieverslagen borstverkleining zijn er vast ook wel meiden die een album hebben, dus als je hun foto's graag eens wilt zien om je een beetje een beeld te kunnen vormen kun je hun gewoon een persoonlijk berichtje sturen, doe je door op het envelopje te klikken onder hun naam.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mijn chirurg heb ik niets kunnen vinden, maar ze heeft het echt super goed gedaan. Ik denk dat je een goed gevoel moet hebben bij de chirurg en daar op af gaan. Bij mij was het wel zo dat ik belde voor een afspraak en ze vroeg of ik ook een voorkeur had qua chirurg. Ik heb toen aangegeven dat het mij niet veel uitmaakte als het maar goed gebeurde. Ik heb toen dus Dr. Van Dam gekregen die ik nog nooit eerder had gezien maar ze heeft het echt super mooi gemaakt allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.